2 mei 2025, 22:23:43

Mijn valkjes 2009,2010 en 2011

Gestart door Saar, 15 februari 2009, 17:02:48

« vorige - volgende »

Saar

Citaat van: *Yvon op 17 februari 2010, 12:52:56
Hoi hoi

Gefeliciteerd met je 8 kleintjes !!  ;D

Groetjesss Yvon

Dank u wel ;D

bobbie

Wow :D 8 hongere bekkies ;D Leuk, gefeliciteerd 8)

Saar

k*t k*t en nog eens K*t!!!!!
De moeder vink van 3 kleintjes lag net dood :'(
Hier baal ik echt van. Ze had een goede conditie, alleen hing er een stukkie darm naar buiten :'( Heb ik weer.... en ik baal hier enorm van! Hopelijk blijft pa z'n werk goed doen.... Anders heb ik een ander probleem :-\

Kaatje

Jeetje Saar,

Ach gossie, wat zielig voor de 3 kleintjes en papa vink. Ik hoop ook dat hij zijn werk blijft doen, want ja ... wat moet je anders  :-\

Ik weet ook helemaal niet of je die kleintjes kan pappen, hoe kan dat nu zo plotseling en net nu de kleintjes nog zo piepjong zijn  :(

Heel veel sterkte hoor, bahhh wat een nare berichten allemaal.

Liefs, Karin

Saar

Citaat van: Kaatje op 17 februari 2010, 17:20:50
Jeetje Saar,

Ach gossie, wat zielig voor de 3 kleintjes en papa vink. Ik hoop ook dat hij zijn werk blijft doen, want ja ... wat moet je anders  :-\

Ik weet ook helemaal niet of je die kleintjes kan pappen, hoe kan dat nu zo plotseling en net nu de kleintjes nog zo piepjong zijn  :(

Heel veel sterkte hoor, bahhh wat een nare berichten allemaal.

Liefs, Karin

Pappen heeft geen zin, de 3 kleintjes zijn hooguit 1,5 cm groot :-\ en de andere 6 nog kleiner.

Hoe het komt geen flauw idee :-\ Waarschijnlijk heeft ze te hard geperst tijdens t poepen :-\ Daar ben ik al eerder een zebravinkje aan verloren :-\

Kaatje

Hoe is het nu met pa vink? Heeft hij in de gaten wat er gebeurd is, denk je? En heeft hij al gevoerd of kan je dat bij die kleintjes niet echt goed zien. Jeetje wat een toestanden, vind het echt sneu voor je  :-\

Nogmaals sterkte  :-*

Saar

Citaat van: Kaatje op 17 februari 2010, 17:35:27
Hoe is het nu met pa vink? Heeft hij in de gaten wat er gebeurd is, denk je? En heeft hij al gevoerd of kan je dat bij die kleintjes niet echt goed zien. Jeetje wat een toestanden, vind het echt sneu voor je  :-\

Nogmaals sterkte  :-*

Pa lag net keurig op z'n kleintjes te broeden.
Dus ja, ik ga er dan ook vanuit dat ie ze gewoon voert. Wil hem niet teveel storen maar tot nu toe doet ie het naar omstandigheden goed...
En dank je wel :-*

Kaatje

Hoi Saar,

Dat is heel fijn om te lezen meid, en uiteraard begrijp ik dat je hem nu niet wilt storen. Ik ga heel hard duimen dat alles goed komt met paps en alle kleintjes  :-*  :-*  :-*

Kimm

ach wat  :censuur  wat sneu nou toch , bah :'(

ik duim ook dat papa het goed gaat overnemen.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Saar

Ik heb ff met t schouwlampje zijn kant opgeschenen, en hij ligt braaf te broeden.. Zal ik jullie eens wat vertellen... Hij is al eerder een vrouwtje verloren... Deze stierf vlak nadat de jonge zebraatjes waren uitgevlogen ::) Schoot me net ineens te binnen :-\ Arme kerel...

bobbie

Tjeetje, een doorgewinterde weduwnaar dus  :-\

Hopelijk redt ie het met de kleintjes. ik ga meeduimen.

Sterkte ermee, Nel

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Saar

Dank jullie wel :-*

Gelukkig kan ik jullie melden dat pa vink zijn taken goed op zich neemt.. Heeft de hele nacht braaf liggen broeden. Toen ik ze wakker maakte ( radio aan, rolgordijn omhoog, schoon water enz ) begonnen de jongen meteen te schreeuwen om eten. Hij ging met tegenzin van het nest af, om zich vol te proppen met eten en de jongen vervolgens te voeren.
Hopelijk tref ik allemaal volle kropjes aan als ik thuis kom.
Het 5 tal doet het ook goed, daar heb ik voor de rest weinig over te vertellen ;D

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Saar

Citaat van: Kimm op 18 februari 2010, 10:06:59
gelukkig saar, ik ben blij voor je  :-*

:D

Ja ik ben ook blij dat hij zijn taken als vader goed op zich neemt. Zijn ze nou bv 2 weken en het wordt te zwaar, dan kan ik hem altijd nog helpen door de jongen wat pap te geven. Liever niet natuurlijk, maar ik moet ook aan zijn conditie denken ::) Vanavond maar weer eens kijken of er verse eitjes liggen... Hoop t niet, zodra de zebravinkjes zijn uitgevlogen gaan de blokken er weer uit.