3 mei 2025, 06:11:37

Mijn valkjes 2009,2010 en 2011

Gestart door Saar, 15 februari 2009, 17:02:48

« vorige - volgende »

lynette

Hooi,

Ik leef nog hihih  ;D

wat een eigenwijs koppie heeft gerritje  ;D

en ohh wat een ukkies op de foto van jou handtekening  :o

Groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Saar

Citaat van: lynette op 25 januari 2010, 23:36:03
Hooi,

Ik leef nog hihih  ;D

wat een eigenwijs koppie heeft gerritje  ;D

en ohh wat een ukkies op de foto van jou handtekening  :o

Groetjes Lynette

Heeeeeeeeeeeey mama in spe ;D
Gerrit heeft niet alleen een eigenwijze kop, dat is ie ook :o ;D
Leuk he die kleintjes :)
Groetjes Saar :-*

Ps: Kleintje nummer 5 vond ik net dood bij de andere kleintjes :( Ik begin te vermoeden dat hij wat mankeerde... Hij bedelde wel maar werd overgeslagen met eten geven... :-\

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Saar

Citaat van: Kimm op 26 januari 2010, 10:42:52
ach dat is sneu  :-\  :-\

Dat is het zeker... Maar zo is jammer genoeg de natuur :-\

Kimm

ja helaas wel , maar het lijkt mij zo rot om zoiets aan te treffen.

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Saar

Citaat van: Kimm op 26 januari 2010, 10:45:38
ja helaas wel , maar het lijkt mij zo rot om zoiets aan te treffen.

Het blijft altijd rot als je een kleintje dood vind... Maar op een gegeven moment doet het je geen intens verdriet meer... Klinkt misschien heel hard... :-[ Maar ik tref liever een kleintje van een dag dood aan, dan 4 grote die op het punt staan van uitvliegen en op het laatste moment in de steek zijn gelaten... Kijk maar naar mijn zebravinkje die ik toen geprobeerd heb te redden... :-\ Dat was de enige overlevende van de 5, en die is uiteindelijk alsnog gestorven.. Dat vind ik persoonlijk als kweker zijnde velen malen erger :-[

Saar

amazingleeuwtje

Hoi Saar jammer joh 1tje overleden, lijkt mij inderdaad ook nooit leuk en zal nooit wennen :-\.. Heerlijke foto's :-*

Groetjus Sylvia

Creatura

Leuk hoor, je foto's :) Wat liggen ze schattig op mekaar gestapeld ;D
Jammer dat er eentje dood is :( Maar inderdaad is het misschien minder erg dan wanneer het een al ouder vogeltje is.
Zijn jouw Japanse meeuwtjes eigenlijk ook tam?

groetjes, Renske

Saar

Citaat van: sylvia59 op 26 januari 2010, 20:43:59
Hoi Saar jammer joh 1tje overleden, lijkt mij inderdaad ook nooit leuk en zal nooit wennen :-\.. Heerlijke foto's :-*

Groetjus Sylvia

Dank je :-*

Citaat van: Creatura op 26 januari 2010, 21:31:45
Leuk hoor, je foto's :) Wat liggen ze schattig op mekaar gestapeld ;D
Jammer dat er eentje dood is :( Maar inderdaad is het misschien minder erg dan wanneer het een al ouder vogeltje is.
Zijn jouw Japanse meeuwtjes eigenlijk ook tam?

groetjes, Renske

Tam zijn ze niet echt, maar bang ook niet. Zodra ik de binnenvoliere open zet, dan maken ze soms een rondje. Zelfs de mozambique sijsjes :) De jongen probeer ik wel tam te maken, maar lukt dat niet dan zit ik er niet echt mee ;) Zolang ze maar niet op tilt slaan zodra ik wat moet doen in de voliere, vind ik het prima :D

Saar

Inmiddels even een advertente geplaatst op MP dat ik nog een kamervoliere zoek. Als we de voliere schoonmaken moet ik de vogels toch ergens onderbrengen ;)

bobbie

Hoi hoi,

Vol spanning zit ik net te lezen over het kleintje, de eenling. Ik was benieuwd hoe het af zou lopen. Helaas niet goed dus :-\. Hij zal inderdaad wat gemankeerd hebben, vogels voelen dat heeeeel goed aan.

Wat een assortie aan jonkies heb je zeg, wel even wennen, jonkies zonder kromme snavel ;). Leuk.

Groetjes, Nel :)

Saar

Citaat van: bobbie op 27 januari 2010, 11:56:35
Hoi hoi,

Vol spanning zit ik net te lezen over het kleintje, de eenling. Ik was benieuwd hoe het af zou lopen. Helaas niet goed dus :-\. Hij zal inderdaad wat gemankeerd hebben, vogels voelen dat heeeeel goed aan.

Wat een assortie aan jonkies heb je zeg, wel even wennen, jonkies zonder kromme snavel ;). Leuk.

Groetjes, Nel :)

Ja leuk he :D Van alles wat :) Van de zomer weer kromsnavel kleintjes als alles goed gaat ;) De bandvinkjes hebben inmiddels ook 2 bevruchte eitjes. Ben benieuwd hoe dat gaat verlopen :) Als ik nu ook 'verse' eitjes vind, dan wissel ik ze weer op voor neppers. Ik krijg het van de zomer waarschijnlijk alweer druk genoeg met de kleintjes, dus voor mij ook nog even een rustpauze :)

Dierenfreackske

Hoi Saar, aaaaaach, jammer van het ene jonkie , wel hele mooie foto's van de kleine vogeltjes hoor! Lekker dicht bij elkaar! Heel lief....grtjs. Ann

Saar

Citaat van: Dierenfreackske op 27 januari 2010, 12:11:53
Hoi Saar, aaaaaach, jammer van het ene jonkie , wel hele mooie foto's van de kleine vogeltjes hoor! Lekker dicht bij elkaar! Heel lief....grtjs. Ann

Dank je wel :-*