16 juni 2024, 10:20:04

Mijn valkjes 2009,2010 en 2011

Gestart door Saar, 15 februari 2009, 17:02:48

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Saar , aaach, ja grasparkietje, sorry,  sterkte toch nog ! Grtjs. Ann



Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Hermien



Wij komen je ook even sterkte wensen.

                                    :-*  :-*  :-*  :-*

Saar

Dank jullie wel :-*


Ik ben geslaagd voor 2 :-[ nieuwe poppetjes...
Kon geen keus maken uit een heel licht blauw meisje, of een zacht geel lutino meisje ::) Echt een 'luxe' probleem ::).
Hij mag zelf kiezen als het eenmaal zover is... Tot nu toe zit ie nog steeds heel gezellig achter zijn dochter >:( :-X aan....

Anja

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten.

Liefs,

Anja

Saar


Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Saar

Citaat van: Kimm op  9 januari 2010, 16:46:26
weer grasjes saar?

gefeliciteerd!!


Dank je wel :D
En ja, weer grasjes ;)

Ik heb ze net even hun vleugeltjes laten strekken...
De lutino kan niet zo goed vliegen. Alle pennetjes zijn wel compleet, gewoon geen kracht meer in de vleugeltjes :-\ Wie weet hoelang ze in een klein hokkie hebben gezeten :-X Ik kon het scheetje gewoon oppakken zonder dat ze beet :-* Knijpringetje ook maar meteen verwijdert, zat niet eens goed dicht :-\

Het blauwe grasje is ook wel lief, bijt ook niet maar das een regelrechte brokkenpiloot ::) Zoals het er nu naar uit ziet, ga ik pa grasparkiet aan t lutinootje koppelen... Of hij t er mee eens is dat merken we vanzelf wel ;D

Saar

Zo de japanse meeuwen hebben er zin in ;D

inmiddels 12!!!!!! bevruchte eitjes :o :o :o

Buiten zijn ze ook weer aan de wip. Ik heb inmiddels zeil besteld via internet... Ik heb de hoop opgegeven bij de bouwmarkten hier in de buurt ::)

Anke

Hoi Saar,
Toe maar 12 bevruchte eitjes ;D ;D ;D
Het gaat lekker bij jou :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Saar

Citaat van: Anke op 10 januari 2010, 20:12:01
Hoi Saar,
Toe maar 12 bevruchte eitjes ;D ;D ;D
Het gaat lekker bij jou :)
Groetjes Anke


Ja het gaat erg goed :D
Dus als de kleintjes groot (zijn ge)worden dan gaan de huisjes er weer uit ;)

Saar

Ja en dan vind je een valkeneitje in t binnenhok ::)
Ik heb het ei weggegooid en t binnenhok maar weer dichtgedaan. Zodra ik thuis ben gaat ie weer open.
Ze zijn weer veels te vroeg :-X

hilde

hoi saar
ik heb hier ook zo van die oversexte valkjes in de buitenvoiliere  ;D   ;D  ;D indien ik ze een blok geef gegarandeert eitjes binnen de week .maar ze krijgen er geen .

:)   :)   :)   :)

Saar

Citaat van: hilde op 11 januari 2010, 12:01:52
hoi saar
ik heb hier ook zo van die oversexte valkjes in de buitenvoiliere  ;D   ;D  ;D indien ik ze een blok geef gegarandeert eitjes binnen de week .maar ze krijgen er geen .

:)   :)   :)   :)


Hihi nou de blokken krijgen ze waarschijnlijk pas weer in april ofzo... Ligt er aan wat t weer doet ;) Maar zodra t zeil er is, en voor de voliere hangt, dan blijft t binnenhok de komende maanden dicht. Anders zijn ze straks al te moe om eventueel met de kweek ingezet te worden ::)

Anja