11 mei 2024, 13:25:42

Mijn valkjes 2009,2010 en 2011

Gestart door Saar, 15 februari 2009, 17:02:48

« vorige - volgende »

Caroline

Heel veel plezier met je hammies!!!!  :D

Mooie kooi.  :)

FIjn weekend.  8)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Always look..

Citaat van: Always look.. op 16 oktober 2009, 21:25:49
Niet om de pret te drukken hoor maar weet voor 99% zeker dat het fout gaat, een hamster is een alleenlevend diertje en wil alleen in de paartijd een partner (van het andere geslacht)hebben..
Dus begin maar vast met het uitzoeken van een leuke kooi!  ;) :D
Toch heel veel plezier met die twee!

xx Sanne



Sorry als het een beetje lullig overkomt  :-X
maar kan me een beetje boos maken dat ze hamsters nog steeds per twee verkopen, Neem aan dat de mensen die ze verkopen zowiezo ervaring hebben met de verzorging ervan of miss wel een studie ervoor gedaan hebben..
Ik heb die studie wel gedaan en dan weet je gewoon dat hoe leuk het ook is 2 hammies maar het gaat gewoon niet samen  :(
Ook Sally van dit forum moest er achter komt doordat ze er twee had mee gekregen, uiteindelijk is een van de hamsters naar een lief ander baasje verhuisd.

(ik wou toch nog even mijn reactie uitleggen)

Anke

Hoi Saar,
Mooie kooi hoor :)
Ik ben het met Sanne eens, dat wordt een tweede kooi kopen.
Of.... 1 van de zusjes inruilen voor een ventje.
Maarja.... dan ga je dus hamstertjes kweken ::)
Veel plezier met het grut!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Saar

Gisteren 1 hamstertje terug gebracht :(.
Ze beet ons telkens >:( :-\ Zodra ik het water of voer ging verversen/vernieuwen, kwam ie aangerend en hing ie in mijn vinger :o Zelfs als ik niet met mijn handen in haar buurt kwam :-\ Ze zocht me gewoon op! En bij Chiel deed ze precies hetzelfde :-\. Dus Hammie Annie blijft alleen. Voelde me wel rot toen ik het beestje terug bracht, maar ik moet ze wel nogmaal kunnen verzorgen :-\. En als je er een hebt met zo'n karakter, dan is het echt niet leuk om ze te verzorgen :-\

Annie's karakter is weer helemaal het tegenover gestelde :D juist hartstikke lief, hoeft maar een hand/arm te zien en klimt zo bij je. Als je met het eten bezig bent, wacht ze netjes tot je klaar bent en gaat daarna pas kijken. Loopt hartstikke graag in de loopbal. We moeten wel oppassen dat als ze er in zit, je hoeft maar een keer te knipperen en ze is weg, en ff later staat ze weer achter je voeten in die bal :o en het radje in de kooi is ook haar favoriet :D Iedere avond voor het slapen gaan horen we haar rennen ;D

Over de vogies ff geen nieuws... :)
Groetjes Saar :-*

carco

Gefeliciteerd met je hamstertje: wij hebben er pas ook maar weer 1 gekocht  :-[

Wat een leuk zandbadje heb je er trouwens inzitten: zat dat bij de kooi?

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Monky

Hey Saar,

Ik wilde je even vertellen dat Gisli nu echt zeker inderdaad  een popje is  :D Je had dus helemaal gelijk.
En een beauty dat het is geworden. Ze is door haar eerste rui heen en ze is zoniet nog mooier dan voorheen. Het is wel een pittig ding en ze is absoluut niet bang voor de valkparkieten.
Ik heb Istello haar 1 keer zien kroelen en ze zoeken elkaar wel steeds op.

Ik hoop echt binnenkort een foto te kunnen plaatsen van haar, want ze is echt zo mooi strak getekend en zo mooi.

Even over je Willemina, ik vind haar nog steeds mooi. Ik ben alleen benieuwd naar haar rug en vleugels, hoe die er nu uitzien. Heb je daar toevallig ook een recente foto van?

Groetjes,
Monky

*Manon*

Hoi hoi Saar,

Wat een mooie kooi heb je gekocht voor je hamstertje zeg.. super!!
En ik denk dat het verstandig is dat je één hammerstje terug heb gebracht, zo hou je de rust in de tent hé voor zover dat kan met zoveel vogies ensooooo... hihi

Enne, wanneer krijgen wij een fotootje te zien van juffrouw Annie, ik ben benieuwd hoor  ;D

Ik had vroeger ook een hamster en hij heette Jopie, heel leuk ding, tot dat Jopie helemaal kaal werd, bah wat werd ie eng, hij heeft nog een tijdje geleefd en is toen doodgegaan... maar..... ze zijn leuk  ;D ;D

Groetjes Manon

Saar

Citaat van: carco op 20 oktober 2009, 22:05:46
Gefeliciteerd met je hamstertje: wij hebben er pas ook maar weer 1 gekocht  :-[

Wat een leuk zandbadje heb je er trouwens inzitten: zat dat bij de kooi?

Groetjes: Caroline.


THnx :D
Ook al een hamster :o Jeetje, veel valkenliefhebbers zijn dus ook hammie gek ;D

En dat zandbadje, is eigenlijk een hamstertoilet ;D De ene keer gebruikt mevrouw keurig t toilet, en de andere keren zit ze d'r huisje onder te smeren met poep en pies :-\ En ze baddert er af en toe ook in. Dus ja, het kan voor meerdere doelen gebruikt worden ;D

Citaat van: Monky op 21 oktober 2009, 10:52:24
Hey Saar,

Ik wilde je even vertellen dat Gisli nu echt zeker inderdaad  een popje is  :D Je had dus helemaal gelijk.
En een beauty dat het is geworden. Ze is door haar eerste rui heen en ze is zoniet nog mooier dan voorheen. Het is wel een pittig ding en ze is absoluut niet bang voor de valkparkieten.
Ik heb Istello haar 1 keer zien kroelen en ze zoeken elkaar wel steeds op.

Ik hoop echt binnenkort een foto te kunnen plaatsen van haar, want ze is echt zo mooi strak getekend en zo mooi.

Even over je Willemina, ik vind haar nog steeds mooi. Ik ben alleen benieuwd naar haar rug en vleugels, hoe die er nu uitzien. Heb je daar toevallig ook een recente foto van?

Groetjes,
Monky



Super dat t goed gaat met haar :D Foto's van haar rug heb ik niet op dit moment :-\ En ik ben benieuwd naar de foto's van Gisli :D

Citaat van: *Manon* op 21 oktober 2009, 11:15:13
Hoi hoi Saar,

Wat een mooie kooi heb je gekocht voor je hamstertje zeg.. super!!
En ik denk dat het verstandig is dat je één hammerstje terug heb gebracht, zo hou je de rust in de tent hé voor zover dat kan met zoveel vogies ensooooo... hihi

Enne, wanneer krijgen wij een fotootje te zien van juffrouw Annie, ik ben benieuwd hoor  ;D

Ik had vroeger ook een hamster en hij heette Jopie, heel leuk ding, tot dat Jopie helemaal kaal werd, bah wat werd ie eng, hij heeft nog een tijdje geleefd en is toen doodgegaan... maar..... ze zijn leuk  ;D ;D

Groetjes Manon


:D
Ja het was zo moeilijk om een grote kooi te vinden voor Annie. Ik had een dierenwinkel gemaild, hadden ze alleen ronde hamsterkooien! Nou als een hamster ergens knettergek van wordt dan is het een ronde kooi :-\ En rust? Wat is dat ;D Het is nooit stil in huis :) zodra ik ergens kom waar ze geen huisdieren hebben, ben ik altijd vrij snel weer weg. Kan niet tegen die enge stilte. Of ik moet migraine hebben... ;) Dan geniet ik er van ;)

Ik zal even kijken wanneer ik foto's maak van d'r :)
Groetjes Saar :-*


Caroline

Ik hou niet van hammies maar een heeeeeel lief filmpje.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Marian

Ah, liefff, ze eet je nagellak erbij op ;D ;)

Groetjes, Marian

*Manon*

Leuk filmpje Saar...

Ik dacht elke keer dat ze je vinger met haar pootjes pakte... die hapt zo keihard in je vinger... maar ze is keurig opgevoed hoor  ;D ;D ;D

Saar

Citaat van: Caroline op 21 oktober 2009, 19:01:59
Ik hou niet van hammies maar een heeeeeel lief filmpje.  :-*


:D

Citaat van: Marian op 21 oktober 2009, 20:09:20
Ah, liefff, ze eet je nagellak erbij op ;D ;)

Groetjes, Marian


Hihi ;D
Nou ze zat dus idd in mijn vel te knauwen...
Met andere woorden geef me nog eens een paar pitjes :o

Citaat van: *Manon* op 21 oktober 2009, 21:31:37
Leuk filmpje Saar...

Ik dacht elke keer dat ze je vinger met haar pootjes pakte... die hapt zo keihard in je vinger... maar ze is keurig opgevoed hoor  ;D ;D ;D


Ze hapte wel, maar heel zachtjes... ;)

Saar

nog een paar foto's...
De rug van Willie :)


















Annie :D
*klop klop*
Riep u mij ???




Ik lag te slapen >:( Wat loop je te flitsen ???


Hmmm... ik kom het eens even van dichtbij bekijken




Nouja... Zet ze me in het radje ??? Moet stil blijven staan ???




Snif snif... Ik ruik iets...


Even gauw bij t vrouwtje zitten


Ze snapt alleen niet waarom ik in het huisje poep. Ze zegt dat ze een toilet voor me heeft... Dat is toch een zandbak?








Kijk ik gebruik dat toilet wel.. maar alleen om er doorheen te lopen ::)


Hmmmm zonnenbloempitje!






Ben ik in beeld ? ???


En de laatste ;)


Groetjes Saar :-*

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.