3 mei 2025, 06:13:07

Mijn valkjes 2009,2010 en 2011

Gestart door Saar, 15 februari 2009, 17:02:48

« vorige - volgende »

Bello

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Saar

8 oktober 2009, 22:47:45 #1186 Last Edit: 9 oktober 2009, 12:29:52 by Saar
Citaat van: Bello op  8 oktober 2009, 21:54:26
en het hamstertje?

Dorothé

Zodra ik de kooi heb, ga ik die inrichten en dan het hamstertje halen :D Dus hopelijk dit weekend! ;)

Saar

Ja hoor heb ik weer... mevrouw ongeduld :-[ heeft net maar eventjes gebeld... We hebben woensdag net te laat besteld :'(
Nu krijg ik de kooi dus pas volgende week donderdag of vrijdag. Daar baal ik best van :-[

Marian

Hoi Saar,

Ben ook in jouw boekje aan het neuzen, zo alleen de laatste pagina's ;)
Leuk dat je een hamstertje gaat krijgen, die heb ik lang geleden ook een aantal gehad :D
En een albino, leuk!
Kan me je teleurstelling over de kooi goed voorstellen, hè, had je het net allemaal zo mooi gepland :-\
Verder een leuke beestenboel bij je thuis ;D

Toch fijn weekend hoor!
Groetjes Marian

Saar

Citaat van: Marian op  9 oktober 2009, 12:27:51
Hoi Saar,

Ben ook in jouw boekje aan het neuzen, zo alleen de laatste pagina's ;)
Leuk dat je een hamstertje gaat krijgen, die heb ik lang geleden ook een aantal gehad :D
En een albino, leuk!
Kan me je teleurstelling over de kooi goed voorstellen, hè, had je het net allemaal zo mooi gepland :-\
Verder een leuke beestenboel bij je thuis ;D

Toch fijn weekend hoor!
Groetjes Marian

Heey gezellig dat je eventjes komt kijken :D
En het is inderdaad balen. Ik denk dat de week best lang voor mij gaat duren :P Ik heb in ieder geval alles al in huis, dus mocht de kooi er zijn, in elkaar zetten, inrichten en hup, een hamstertje halen :D Vanavond en morgenavond gaan we in ieder geval naar de kermis hier. Zal vast wel helpen om mijn gedachten te verzetten ;D
En jij ook een fijn weekend :-*
Groetjes Saar :-*

Saar

Zo hehe....
We hebben dit weekend niks bijzonders te doen, dus we zijn druk bezig geweest met het verbouwen van de vogelverblijven ;)

De kooi die hier in de kamer stond, hebben we kapot gemaakt en weggegooid. Onderbak scheurde kapot, en de tralies zaten ook op heel veel plaatsen los.

De kooi waar de grasjes in zaten, pas te toch op de kast :o Steekt wel wat uit, maar dat is niet erg. Scheelt weer een nieuwe kooi kopen :D Moet wel op zoek naar een andere reserve kooi, maar die vis ik dan wel weer een keer van marktplaats af :) Dus vanaf vandaag hebben we een verliefd stelletje in de kamer :D

Gerrit zit dus ook in de papegaaien kooi. Vind het wel raar, maar het went wel. Harry ( nepgeelwangetje) zit nu dus ook binnen. Stapt wel op de vinger, maar vind het nog allemaal een beetje eng. Trekt wel weer bij :D
Ik zal de foto's uploaden, en als ik zin heb dan plaats ik ze straks even :)

Saar

De papegaaienkooi:

De kooi van Sjonnie en Wilhelmina... ;)

Sjonnie en Willie

Gerrit:

Harry

Mijn mozambique popje en de japanse meeuwen

Zoals jullie zien hebben sommige japanners een kuifje ;D

De tropenkooi:
Timbrado kanarie, oude zebravinkenpopje van Veronica en mijn mannelijke bandvink

bandvinken vrouwtje, daarachter de man en een oud zebravinkje van Veronica

Bandvink man, zebravinkje

Zebravink en een gordelgrasvinkje :D

Bandvinken man, 2 gordelgrasvinken

Zebravinken, bandvinken

Koppeltje diamantduifjes.. Lekker in de rui :-X

Gordelgrasvinken

Harry en Gerrit :D

En de inmiddels weer aangepaste kooi met Harry en Gerrit erin :)

Always look..

Leuke foto's hoor!!
Wat een boellie vogeltjes  :o

:-* Sanne en de Jongens

Saar

Gisteren weer de japanse meeuwen verhuisd naar de andere kooi... Buiten zat er namelijk een mozambiquesijs man die zich niet lekker voelde. En met die vrij zeldzame vogeltjes ben ik altijd heel voorzichtig. Ze zijn zo teer.. Binnen knapte ie enigzins meteen weer op toen ie lekker warm zat, dus het lag aan de temperatuur buiten :-\ Hij heeft het popje als gezelschap, dus die 2 kunnen al koppelen als ze willen :)

Harry is nog steeds boos op t feit dat ie binnen zit. Hij trekt wel weer bij :) Gerrit heeft daar en tegen de grootste lol :o
En ga ik ook maar weg zonder een kroeltje te geven dan wordt ik letterlijk terug gefloten :o ;D Gisteren ook.. Wil ik de vogeltjes naar bed brengen, zeg ik slaap lekker Gerrit en Harry.. Doe het licht uit, zet Gerrit het op een krijsen :o Dus hup licht aan, ging ie zichzelf uit zitten sloven de mafkees :P
Dus hup... ff de kooi uit, kusje gegeven en een kroeltje en toen was t weer goed. Wat een lekker beestje is het toch he ;D

De hamsterkooi komt als het goed is donderdag.... Ben benieuwd :D

Saar

Citaat van: Always look.. op 12 oktober 2009, 10:55:37
Leuke foto's hoor!!
Wat een boellie vogeltjes  :o

:-* Sanne en de Jongens

Thnx :D
En ik heb idd veel vogies, maar heel veel zijn formaat zebravink.. Dus niet groter dan een cm of 12 ;)

Marian

Hoi Saar,

Ah, wat een boel lieve kleine vogeltjes heb je daar :D
Jij kan zeker regelmatig genieten van een heel orkest? :P
Nemen je valkjes het fluiten van de andere over?

Fijne dag, groetjes Marian
Oh ja, enne nog ff geduld voor de hamsterkooi ;)
Haha, die Gerrit, ze weten goed wat ze willen!!

Saar

Citaat van: Marian op 12 oktober 2009, 11:04:04
Hoi Saar,

Ah, wat een boel lieve kleine vogeltjes heb je daar :D
Jij kan zeker regelmatig genieten van een heel orkest? :P
Nemen je valkjes het fluiten van de andere over?

Fijne dag, groetjes Marian
Oh ja, enne nog ff geduld voor de hamsterkooi ;)
Haha, die Gerrit, ze weten goed wat ze willen!!

Hoi hoi
Ja het is altijd heel gezellig :D
Zodra je het kamertje binnen loopt of je staat voor de voliere, dan hoor je vanalles :) Is heel gezellig :D De valkjes nemen bijna geen geluidjes over van andere soorten. Ze kopiëren elkaar en dat is ook wel leuk aangezien er een paar een leuk deuntje kunnen fluiten :D Alleen Gerrit kan net zo tetteren als Stompie. Toen Stompie nog leefde moest je echt kijken wie er nou bezig was... en geduld heb ik nu wel weer.. Ben uit de buurt van de dierenwinkel gebleven :-[ :P

Saar

Het mozambique mannetje vond ik gisteravond voor bedtijd stervende aan :( Hij was al heel oud, ( jaartje of 14) dus hij heeft een mooie tijd gehad. Het kromme is nu alleen, hij zat eindelijk bij 'zijn' vrouwtje... Ondanks dat ik hem zondag uit de voliere heb gevist, had ik dit niet meer zien aankomen. Straks Veronica maar een mailtje sturen. Het beestje was van haar. Nu moet ik weer op zoek naar een nieuw mannetje :-\
Rust zacht klein kereltje :-*

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Saar

Citaat van: Caroline op 14 oktober 2009, 09:15:58
Balen ....

Sterkte  :-*

Thnx :-*

Ik heb inmiddels weer een nieuwe advertentie geplaatst op marktplaats..... Ik hoop er toch wel snel 1 te vinden, al zal dat vies gaan tegenvallen :-\