4 mei 2025, 07:12:13

Mijn valkjes 2009,2010 en 2011

Gestart door Saar, 15 februari 2009, 17:02:48

« vorige - volgende »

Saar

Gisteren ben ik druk in de weer geweest... Ondanks dat ik nog weinig energie heb doordat ik ziek ben geweest. Voel me nog steeds niet helemaal oké, maar het kan er mee door :)

Gisteren ben ik begonnen om mijn papegaaienkooi helemaal schoon te maken met dettol. Toen dat klaar was heb ik hem alvast gedeeltelijk ingericht :) Ik moet nog even wat extra zitstokken kopen, maar voor de rest staat ie al klaar voor gebruik :D Daarnaast heb ik de kanarie die luchtpijpmijt heeft gehad, weer gezond verklaard en die zit nu bij de andere kanaries en zebravinken. Het koppeltje bandvinken en gordel grasvinken zitten nu ook in de grote kooi. De mannelijke bandvink vond het wel geslaagd, en besloot dus ook meteen even om het vrouwtje te verkrachten :o Dat arme poppetje is nogal stress gevoelig, dus die was aan het bijkomen op de grond.... En hij sprong er meteen bovenop :-X De Japanse meeuwen en het mozambiquesijsje zitten nog apart.

Dus dan zal ik jullie meteen even van mijn andere plannen op de hoogte brengen :-[ Ik wilde namelijk Sjonnie en Wilhelmina ( voorheen Wilfred ;D ) eerst ook in de kamer volière doen, maar dan heb ik weer geen vogels bij ons in de kamer.. En ik kan niet tegen die stilte... :-[ De kooi die nu bij ons in de kamer staat, wil ik weggooien. de onderbak is namelijk kapot gescheurd :-\. Ik heb al een andere kooi gezien. Die ga ik dus weer kopen voor Sjonnie en Willie :D De kooi waar ze nu in zitten past namelijk niet op de kast.

Daarnaast ben ik al een poosje gek van een andere diersoort, en nu heb ik er dus 1 gezien waar ik helemaal verliefd op ben :-* Chiel gaat nu dus 'nadenken' of ik die mag kopen...Mag best wel :P, moet ik eerst nog 2 kooien weg kunnen zetten en die zijn nu nog in gebruik.. Dus ik ga z.s.m. de kamervoliere bestellen ;D
Zo nu zijn jullie weer op de hoogte :)
Groetjes Saar :-*

*Yvon

Hoi  hoi

Ok,we zijn weer op de hoogte.  ;D
Alleen mis ik nog de info over watvoor diersoort je bedoeld.  ::) :D

Groetjesssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Saar

Citaat van: *Yvon op  5 oktober 2009, 12:44:01
Hoi  hoi

Ok,we zijn weer op de hoogte.  ;D
Alleen mis ik nog de info over watvoor diersoort je bedoeld.  ::) :D

Groetjesssss Yvon

Dat houd ik nog even geheim... Hij valt in ieder geval onder de knaagdieren ;) Raden mag altijd natuurlijk ;D
Groetjes Saar :-*

Kimm

hey saar,
jullie mogen wel een groot huis gaan huren/kopen ;D  ;D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Saar

Citaat van: Kimm op  5 oktober 2009, 13:01:42
hey saar,
jullie mogen wel een groot huis gaan huren/kopen ;D  ;D

;D ;D ;D ;D
Dat komt wel goed hoor hihi ;D

Citaat van: *Yvon op  5 oktober 2009, 13:05:17

Een chinchilla !!  ;D ;D

Neeeeeeeeej ;D

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Saar

Citaat van: Kimm op  5 oktober 2009, 13:09:37
angora konijn?

Nee, dat is hem ook niet...
Ik wil pas een konijntje als de cavia's niet meer leven...
En dat kan nog wel eventjes duren ;) :)

mariejj

amazingleeuwtje

Saar

Bello

Een

muis

rat

degoe

hamster

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Saar

Jij bent erg heet hoor :P
Hij Staat erbij ;D

Always look..

Bello

Dan is het een degoe............ denk ik

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel