3 mei 2025, 02:20:20

Mijn valkjes 2009,2010 en 2011

Gestart door Saar, 15 februari 2009, 17:02:48

« vorige - volgende »

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Heel veel sterkte !!  :-* :-*

Groetjesssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Saar

Dank jullie wel dames :-*

Ik zal even vertellen waarom ik voorlopig even minder op het forum aanwezig zal zijn. Zaterdag is er in huis een enorme ruzie geweest. Het begon vrijdag avond al. De assistente kwam Stompie weer thuis brengen... Zegt ie: ja dat mens is er met t vogeltje.. Ze hebben allebei een naam hoor >:( Ik heb t transportkoffertje dus weggegooid. Er zijn 3 vogies mee naar de VA gegaan en ik heb ze alle 3 dood thuis gekregen. Mijn schoonvader kon daar dus weer geen begrip voor opbrengen en toen is zaterdag dus even 4,5 jaar irritatie en fustraties eruit gekomen. Ik ontplofte van binnen... Hij bleef maar doorzeuren ja dat is toch zonde blablabla.. Toen heb ik hem dus ff goed afgesnauwd en toen begon hij nog eens tegen Chiel te zeuren en toen is de pleuris dus uitgebroken :-\ Dat ik niet normaal kan doen... Euh hallo! al 4,5 jaar lang schaam ik me kapot voor hem... Dag in dag uit! Zodra er iemand een vogeltje komt halen, gooit ie er de meest rare opmerkingen uit. Ik kan op dat soort momenten wel door de grond zakken :-X Werd er gezegd ja je moet je er niks van aan trekken... En dat gaat dus op een gegeven moment niet meer :-\ Ik heb nu ook overduidelijk bij Chiel aangegeven dat ik het niet lang meer vol houd in dat huis ::) :-\ Dus ja...
Dit is dus iets wat al veel langer speelt. Als jullie me dus missen... Ben ik met mijn hoofd ergens anders en heb ik niet veel zin om op het forum te zijn :-\
Groetjes Saar....

Always look..

Heel veel sterkte met alles daar!

Een vaak voorkomend probleem.. mensen zonder hart voor vogels begrijpen niet hoe het is een van je maatjes te verliezen.. En in jou geval 3 van je maatjes!

dikke knuffel!

´Zelfs door het kleinste raampje schijnt de zon!`

Saar

Kaatje

Hoi Saar,

Sterkte met het verlies van stompie  :'(

Weet je wat het is meid, 4,5 jaar al bij je schoonouders wonen is een heel lange periode. De irritatie zal ongetwijfeld van 2 kanten komen.

Persoonlijk denk ik dat de tijd heel erg rijp aan het worden is dat Chiel en jij op jullie zelf gaan wonen. Omdat jullie nu ook met dit bezig zijn, kan het jullie, maar ook je schoonouders niet snel genoeg gaan denk ik.

Dit zal er ongetwijfeld mee te maken hebben en je zult toch nog even moeten roeien met de riemen die je hebt. En ondanks dat je je al 4.5 jaar schaamt voor deze man, heeft hij je toch in zijn huis opgenomen  ::)

Tja, .... moeilijk allemaal, maar neem je tijd en ik wens je heel veel succes, hoop dat jullie snel een eigen stekje zullen vinden.

*Manon*

Sterkte Saar, Ik hoop dat er snel een mooi huisje voor jullie voorbij komt!
hebben jullie allemaal lekker jullie eigen stekje  ;)

Groetjes Manon

lynette

Hele stevige knuff voor jou zeg.
Hopelijk vind je snel een huisje.
Als je even rust wil kan je gerust hier een paar nachtjes komen slapen Ciel is ook welkom.

Hou je taai meid (K)

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

anika_en_spirit

Heey Saar,

Ach je lieve stompie, sterkte met dit verlies, het is niet eerlijk  :-*
Rust zacht lieve stompie.

Dan ook nog ruzie thuis, erg vervelend. Ik hoop voor de dat de rust snel een beetje terug keert & dat jij en Chiel snel zelf een eigen plekje hebben.

In elk geval heel veel sterkte met alles.

:-*
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!

B87

Wat rot Saar..... hoop dat een huisje vinden opschiet voor je! Jullie waren toch al aan het zoeken?
:-*

Dagboekje van Suzy en Gina
Suzy voor altijd in mijn hart! 31-10-'08/ 02-03-'10

Saar

Weer even een berichtje van mijn kant :)
Vandaag gezellig met mijn pa naar Zwolle geweest.
En het was druk :o :o :o Heb echt staan kwijlen bij sommige valkparkieten :p maar daar heb ik nu geen plek voor. Ik heb alleen kleine vogeltjes gekocht. Eindelijk heb ik mijn mozambique popje gevonden :D, een koppeltje bandvinkjes, 2 gordelgrasvinkjes en 5 japanse meeuwtjes :D Het mozambique sijsje gaat van t voorjaar in ieder geval naar buiten, en dan wss ook 1 japanse meeuw :) Ik heb nog veel meer moois gezien.... Maar dat zal moeten wachten ;D Eerst volgende maand de kamervollie kopen :)

mariejj

de bonte kuifzebravinken ook gezien?  ;D

Saar

Citaat van: mariejj op 20 september 2009, 11:44:12

:o :o :o :o :o
Neej :'( Anders had ik wel een stelletje meegenomen... Heb daar dus gewoon overheen gekeken :'( Waar stonden die dan?

Ps mijn nieuwe aanwinsten zijn hun nacht goed doorgekomen! :D

mariejj

Citaat van: Saar op 20 september 2009, 11:57:07

Neej :'( Anders had ik wel een stelletje meegenomen... Heb daar dus gewoon overheen gekeken :'( Waar stonden die dan?

Ergens in het midden van de voorste hal  ::)  ja ze waren ook moeilijk te zien in van die platte liggende kooitjes..    en hij had een hele boel kleine vogeltjes.  Maar ik ben er ook zo weer verder gelopen dus dan zal het in mijn ogen geen 'goede'  kweker/handelaar zijn geweest.

Bij welke valken heb je staan kwijlen?  Ik heb 3 kwekers gezien met mooie mutaties  de rest waren allemaal wildkleuren en lutino's  in kleine kooitjes.

Saar

Citaat van: mariejj op 20 september 2009, 13:23:43
Citaat van: Saar op 20 september 2009, 11:57:07

Ergens in het midden van de voorste hal  ::)  ja ze waren ook moeilijk te zien in van die platte liggende kooitjes..    en hij had een hele boel kleine vogeltjes.  Maar ik ben er ook zo weer verder gelopen dus dan zal het in mijn ogen geen 'goede'  kweker/handelaar zijn geweest.

Bij welke valken heb je staan kwijlen?  Ik heb 3 kwekers gezien met mooie mutaties  de rest waren allemaal wildkleuren en lutino's  in kleine kooitjes.

Ahaa... Ja daar keek ik dus amper in... De meeste vogies zaten daar in opgehokt. Zo sneu :'( Al de vogels die ik heb gekocht kwamen uit tt kooien en andere kooitjes. Geen 1 zat er in een loper. Heb er zo min mogelijk opgelet. Zag namelijk een paar lopers helemaal volgepropt met kleine vogeltjes :'( Een paar begaven t bijna door de stres :( Van die mensen zal ik dus geen vogeltjes kopen :-[

En ik heb dus staan kwijlen bij de geelwangen, bleekmaskers en die zwartmaskers ;D Ik zag een bleekmasker wildkleur man, nou echt... Die wangetjes vielen bijna niet meer op in zijn masker! :o Vind ik echt schitterend :D Maar helaas pindakaas, ik heb geen plek meer voor nieuwe valkjes. Ooit in de toekomst :) Dromen mag altijd ;D