3 mei 2025, 23:04:27

Mijn valkjes 2009,2010 en 2011

Gestart door Saar, 15 februari 2009, 17:02:48

« vorige - volgende »

Always look..

Saar

*Manon*

Joh dit is echt spannend van Stompie... tis erop of eronder dus als ik het goed begrijp.... hopen op een goede uitslag.

Sterkte alvast, zullen toch wel rare dagen zijn zo... je weet niet wat er gebeuren gaat  :-\

Groetjes Manon

Saar

Citaat van: *Manon* op  9 september 2009, 18:01:54
Joh dit is echt spannend van Stompie... tis erop of eronder dus als ik het goed begrijp.... hopen op een goede uitslag.

Sterkte alvast, zullen toch wel rare dagen zijn zo... je weet niet wat er gebeuren gaat  :-\

Groetjes Manon

Het is idd erg spannend. Probeer me er ook expres niet te veel mee bezig te houden... Iedere keer als ik naar hem kijk, denk ik zal het een van zijn laatste dagen zijn ??? :-X :-\
Gelukkig is Stompie wel een taaie... Dus ik hoop gewoon zo dat ze hem willen/kunnen opereren.. T is gewoon afwachten :-\
Groetjes Saar :-*

Saar

10 september 2009, 18:27:45 #1084 Last Edit: 10 september 2009, 18:51:11 by Saar
Morgen is het dan zover...
Hij is wel wat magertjes voor zijn doen, maar dat is ie altijd wel met de rui. Duimen jullie mee?

Agnes

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

danielle

Hoi Saar,
Ik wil je heel veel succes voor morgen wensen als Stompie wordt opehaald. Ik duim heel hard mee, dat alles goed gaat komen.

Groetjes Danielle

B87

Dagboekje van Suzy en Gina
Suzy voor altijd in mijn hart! 31-10-'08/ 02-03-'10

amazingleeuwtje

Onwijs veel sterkte morgen Saar, en vooral voor jou Stompie....

Saar

Dank jullie wel meiden :-* :-* :-* :-* :-*
Zijn koffertje staat al klaar.... Het roept een heel eng gevoel op. De laatste keer dat ik dat ding gebruikte, was om Ludo in te laten slapen :-X Ik hoop echt zo hard dat Stompie wel gezond thuis komt... Voorlopig denk ik maar dat ik hem volgende week hard kan uitlachen om t lampenkapje.. Neem aan dat  ie die wel om krijgt...

Hermien

Sally

Hoi Saar,

Veel sterkte morgen met Stompie.
Ik hoop dat ie succesvol geoppereert gaat worden.

Mijn duimen draaien in ieder geval ook hard mee!

Groetjes
Sally