2 mei 2025, 22:11:59

Mijn valkjes 2009,2010 en 2011

Gestart door Saar, 15 februari 2009, 17:02:48

« vorige - volgende »

Saar

Ik kwam buiten... En t bonte opalientje ging meteen weer fluiten ;D Kusjes geven doet ie sinds gisteren haha! Lekker kereltje is t toch ook... ;D

Saar

Jawel.. De huizenjacht om precies te zijn ;)

Gisteren hebben we reageerd op een huis... We hopen echt dat we er in mogen. Hebben er alleen een beetje er een hard hoofd in... Dus ja met mazzel hebben we in oktober een huisje :P Maar dat merken we vanzelf wel :) En ondertussen gewoon doorzoeken :D

Agnes

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Saar

Citaat van: Agnes op  2 september 2009, 19:24:43
SPANNEND!

Ik ga voor jullie duimen!

Dank je! Onze duimen beginnen al blaren te krijge :-X
Ik wil echt dolgraag zo'n huis hebben... Die stenen schuur achter in de tuin die doet t hem ;D ;) Daarnaast zijn de tuinen mooi groot. De kamers zijn wel wat kleiner, maar dat maakt me niet zoveel uit :)

Saar

Man ik schrok me net kapot :o
Die tumor van Stompie is in een week tijd veel groter geworden :-\ Daarnaast krijgt ie nu evenwichtsproblemen. Ik kan hem niet langer laten lopen....  Ondanks dat ie nog een beetje in de rui is, heb ik net de VA gebeld. De VA zelf zit in Amerika op dit moment, zondag of maandag wordt ik gebeld. Dus met een beetje mazzel ligt t manneke op de operatie tafel volgende week :-X :'( :-X Vind het doodeng :-[ :'( :-X

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Nu maar hopen dat die tumor niet ineens als een gek gaat groeien.  :-\
En dat Stompie toch optijd geholpen kan worden.

Groetjesssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Saar

Citaat van: Caroline op  3 september 2009, 21:40:42
Sterkte voor Stompie en jou, meis.  :-*

Thnx :-*

Citaat van: *Yvon op  3 september 2009, 21:42:34
Hoi hoi

Nu maar hopen dat die tumor niet ineens als een gek gaat groeien.  :-\
En dat Stompie toch optijd geholpen kan worden.

Groetjesssss Yvon

Ik hoop t ook niet... :-X Ik hoop dat de VA volgende week tijd heeft. Zal denk ik wel. Ze hebben me met Ludo toen ook goed geholpen :)
Groetjes Saar :-*

anika_en_spirit

Hoi hoi,

Hè bah, wat een vervelend nieuws hier.
Ik hoop dat het allemaal goed komt!
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!

Monky

Hey Saar,

Ik heb een tijdje al niet zo veel van me laten horen, maar ik vind dat je moet weten hoe het met onze Gisli gaat  :-[ :)

Het gaat hartstikke GOED!  :D

Ik denk dat het toch een man is. De neusdoppen zijn niet veranderd, maar goed, hij is geel dus dat zegt nog niet zo heel veel. Het maakt me ook eerlijk gezegd niet uit  :) Hij heeft het prima naar zijn zin. Hij heeft ook al een maatje in Istello gevonden, gelukkig.
Kortom, het gaat super.

Ik lees dat het niet zo lekker gaat met Stompie en zijn tumor... Heel veel sterkte ermee en ik hoop dat hij overal goed doorheen komt.

Groetjes,
Monky

Saar

Citaat van: anika_en_spirit op  4 september 2009, 00:14:51
Hoi hoi,

Hè bah, wat een vervelend nieuws hier.
Ik hoop dat het allemaal goed komt!

Ik hoop t ook.. Denk t wel want Stompie is een taaie :)

Citaat van: Monky op  4 september 2009, 08:07:44
Hey Saar,

Ik heb een tijdje al niet zo veel van me laten horen, maar ik vind dat je moet weten hoe het met onze Gisli gaat  :-[ :)

Het gaat hartstikke GOED!  :D

Ik denk dat het toch een man is. De neusdoppen zijn niet veranderd, maar goed, hij is geel dus dat zegt nog niet zo heel veel. Het maakt me ook eerlijk gezegd niet uit  :) Hij heeft het prima naar zijn zin. Hij heeft ook al een maatje in Istello gevonden, gelukkig.
Kortom, het gaat super.

Ik lees dat het niet zo lekker gaat met Stompie en zijn tumor... Heel veel sterkte ermee en ik hoop dat hij overal goed doorheen komt.

Groetjes,
Monky

Super om te horen dat t goed gaat met Gisli!
Als het een mannetje was geweest had die neus nu wel helemaal blauw moeten zijn. Wilfred is eigenlijk een Wilhelmina ;) Heb je er een foto van?

En dank je... :-*
Groetjes Saar :-*

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Saar

Citaat van: Kimm op  4 september 2009, 09:24:17
jeetje, schrikken zeg!  :-\
sterkte hoor..

Thnx :-*

Ik heb me wel voorgenomen dat als ze aan t opereren zijn, en t blijkt dat die tumor ook in zijn lijfje zit en hij geen pijnloos leventje meer kan lijden dat ze hem in zijn slaap houden. Hij moet wel gewoon zichzelf kunnen zijn. Zal dit ook nog wel met de VA overleggen. Zal Stompie nog wel influisteren dat als ie weg gaat dat ie beter MOET worden...
Wil niet nog een vogie verliezen... Mijn 2 oogappeltjes Ludo en Ukkie verliezen in een paar weken tijd was al erg genoeg :-[ :-X :-\

B87

Hoop dat het lukt met je huis!
Over Stompie das mooi ***!

Kun je niet naar een andere VA gaan? Hoofdstraat in Driebergen heeft nu echt mijn volste vertrouwen gewonnen door Suzy beter te maken. Misschien dat Stompie daar snel terecht kan?

Succes :-*

Dagboekje van Suzy en Gina
Suzy voor altijd in mijn hart! 31-10-'08/ 02-03-'10

Saar

Ik zit met t vervoer.... :-\
Als ik hem op laat nemen in Houten dan komen ze hem halen en dan brengen ze hem ook thuis :) Vandaar dat dat mijn keuze is ;)