2 mei 2025, 22:31:41

Mijn valkjes 2009,2010 en 2011

Gestart door Saar, 15 februari 2009, 17:02:48

« vorige - volgende »

*Yvon

Hoi hoi

Mooie aktiefotohandtekening !!  ;D
Gelukkig is het maar 1 bevrucht eitje bij de oudjes.
Maar ze kunnen het dus nog wel.  ;D

Groetjesssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Saar

Citaat van: *Manon* op 26 augustus 2009, 21:35:40
Blauwe ogen...... één van de zeven schoonheden hé....  :P :P

Je hebt een druk weekendje achter de rug Saar, in ieder geval zijn je hokken en kooien weer heerlijk fris... ;D ;D

Succes met de zoektocht naar de kamervoliere  ;)

Groetjes Manon

Inderdaad.. Dit weekend daarom maar lekker rustig aan doen ;D En dank je! Ben druk aan t zoeken op marktplaats enzo.. Ik had wel iets moois gevonden, alleen vind ik die kooi de vraagprijs niet waard :-[ En onderhandelen wilt die persoon niet... Naja, dan zoek ik lekker verder ;D

Citaat van: *Yvon op 26 augustus 2009, 22:01:00
Hoi hoi

Mooie aktiefotohandtekening !!  ;D
Gelukkig is het maar 1 bevrucht eitje bij de oudjes.
Maar ze kunnen het dus nog wel.  ;D

Groetjesssss Yvon

Thnx :D
En idd, ik zie ze al een jaar regelmatig een wippie maken, maar dat er nu ook een bevrucht eitje van gekomen is, is helemaal lachwekkend eigenlijk :P Het bejaarde duifje buiten is het ook al een paar keer gelukt om bevruchte eitjes te maken :o

Gisteren hebben Chiel en ik een laptoppie gekocht! We zijn nu alleen nog op zoek naar een usb cdrom/ dvdrom drive. Vanmiddag maar weer eens naar kpn bellen. We kregen het niet voor elkaar om het draadloze internet te laten werken :-X

Saar

Jaja Annie heeft een kooi gevonden :D
Is nieuw.. Komt van een webshop af.
Kost 130 euro nieuw! Valt op zicht mee...
Hij is alleen iestjes groter dan dat ik zou willen... 60x60x170 of 60x60x134...Ligt eraan hoe ik t dak doe.. Maar die 5 cm extra diepte is dan ook wel te overzien ;)

Tralieafstand: 13 mm
Traliedikte: 2 mm

Dit is ook super aangezien er tropen in komen te zitten :D
Ennnnnn Hij is mooi grijs 8) Maar even overleggen met manlief.. Deze kan ik dan over een week of 2 kopen.. Stompie is namelijk nog steeds heeeerlijk in de rui :-X :-\

Saar

De intro ook maar even aangepast... Klopte niks meer van :-X

*Manon*

wauwie dat is snel en zeker met al die eisen die je eraan stelde....  :P :P :P

Ben natuurlijk wel benieuwd hoe die eruit ziet... fotootje misschien???  :D :D

Groetjes Manon

Saar

Citaat van: *Manon* op 27 augustus 2009, 12:57:53
wauwie dat is snel en zeker met al die eisen die je eraan stelde....  :P :P :P

Ben natuurlijk wel benieuwd hoe die eruit ziet... fotootje misschien???  :D :D

Groetjes Manon

ja ik vond het ook vrij snel ;D
VILLA CASA I Montana Cage
En dan wel de linker ;)

bobbie

Mooooooooooiiiiiiiiiiii Saar, daar zullen ze je dankbaar voor zijn, zo'n mooi huisje. 8)

Groetjes, Nel :)

*Manon*

Saar

Citaat van: bobbie op 27 augustus 2009, 17:44:11
Mooooooooooiiiiiiiiiiii Saar, daar zullen ze je dankbaar voor zijn, zo'n mooi huisje. 8)

Groetjes, Nel :)

Dat denk ik ook! :D

Citaat van: *Manon* op 28 augustus 2009, 10:34:18
Gaafff die voliere  :D :D :D

:D :D :D

Ze kunnen er alleen nog niet meteen in de voliere als ik hem heb... Eerst de zebravinkjes hun kleintje laten opvoeden als alles goed gaat :D

En eeeeehm nog even wat anders.....
Ik werk alweer 78 weken bij de KVK. Nu krijg ik een ander contract tot eind oktober.. En dan is er de kans dat ik een vast contract krijg aangeboden :o :D Er wordt nu gekeken wat voordeliger en goedkoper is... Zal mijn geduld dan eindelijk worden beloont?

Saar

Mijn meissie was echt hartstikke ziek :'( Dit vond ik vanmorgen in mijn mail:
Bij uw vogel is een darminfectie met clostridiën gevonden. Deze zijn niet nader getypeerd. Een exacte naam is dus verder niet te geven. Dit type bacterie kan een hardnekkige bacterie zijn, die niet in het maagdarmkanaal van valkparkieten hoort voor te komen. De klachten van diarree en vermageren kunnen allemaal aan deze bacterie gekoppeld worden. De behandeling van uw vogel bestond er uit dat de bacterie gedood werd (synulox en metronidazol) en dat uw vogel verder ondersteunt werd om de gevolgen van de infectie op te vangen (dwangvoeding en maagzuurremmer).

Arme arme Ludo :'( Ik heb nu dus gevraagd hoe ze hier aan gekomen is en of t besmettelijk kon zijn voor mijn andere beestjes.. :'(

Kimm

jeetje zeg, hoe kan het dat je nu pas hier een mail over krijgt?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Saar

Citaat van: Kimm op 28 augustus 2009, 11:10:26
jeetje zeg, hoe kan het dat je nu pas hier een mail over krijgt?

liefs kim

Ik dacht dat het in een brief stond die ik had gekregen. Toen ze net dood was had ik geen behoefte om alles precies door te lezen. Nou kwam ik die brief laatst tegen en stond het er niet in viel me op :-\. Dus ja, ik ben er maar even erachter aan gegaan.

Kimm

ok, nou dat is nogal wat, wat ludootje had zeg. arme schat.

sterke met de uitslag, is niet leuk, maar je weet het nu wel.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Saar

Citaat van: Kimm op 28 augustus 2009, 11:15:51
ok, nou dat is nogal wat, wat ludootje had zeg. arme schat.

sterke met de uitslag, is niet leuk, maar je weet het nu wel.

liefs kim

Thnx :-*
Ik kan het nu tenminste echt afsluiten... Rekening is inmiddels ook voldaan.. Ik kan nu echt 'verder'... Ik wil nu alleen graag weten hoe ze hier aan kon komen... Hopelijk krijg ik daar nog antwoord op.

Caroline

Sterkte ....

Even een vraagje over de kamervolière.  ;)

Waarom wil je een kamervolière met zo'n rotdak erop??

Ik heb er 4 afgebroken in de garage staan, wat een ondingen. Door het dak is het altijd hartstikke donker in de kooi, ze kunnen bijna niet op het dak zitten of je moet er een theedoek of handdoek op leggen voor de grip en die schijten ze natuurlijk helemaal vol.  :P

Stuk voor stuk heb ik ze omgewisseld voor een kooi zonder dakje en heb ik allemaal papegaaienkooien met gewoon tralies aan de bovenkant. Lekker open, lekker fris en en lekker licht.  :D

In de kamervolières had ik al 7 Watt lampjes gemaakt die 24/7 aan stonden en nog vond ik het er te donker in.

Maar goed .... dit is mijn ervaring.  ;)

Veel plezier met je laptoppie.  :D

Groetjessssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.