3 mei 2025, 06:13:52

Mijn valkjes 2009,2010 en 2011

Gestart door Saar, 15 februari 2009, 17:02:48

« vorige - volgende »

Saar

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Hermien

Wat een geweldige mooie actiefoto!

;D   ;D   ;D         ;D

Saar

Citaat van: Caroline op 23 augustus 2009, 16:30:13
Mooi!!!!  :D

Dank je :D

Citaat van: Hermien op 23 augustus 2009, 16:31:36
Wat een geweldige mooie actiefoto!

;D   ;D   ;D         ;D

Dank je wel Hermien :D

wat is de kleine Gerrit gegroeid he...
Toen ik hem naar binnen moest halen voor de pap was ik doodsbang dat ie dood zou gaan :-X Het is nu een kleine grote vent van 81 gram als ie heeft gegeten :) Iedere dag zit ie hele verhalen te vertellen en hij laat zich ook vaak kroelen door Stompie :D Zolang hij nog geen vriendje heeft, zit ie lekker bij ons op de kamer ;)

Saar

Ik ben trouwens gisteren de hele middag druk aan t schoonmaken geweest. De voliere is weer heerlijk schoon!
De 3 bewoonde kooien binnen zijn ook weer helemaal op en top schoon. Alle speeltjes hebben een soppie gehad en alle stokken zijn ook in bad geweest ;) Het enige wat ik nog moet doen is de papegaaienkooi met dettol schoonmaken. Aangezien deze nu leeg staat heb ik daar nog even geen haast mee :-[ Ik ben wel druk op zoek naar een kamer voliere... Maar er zitten een paar maren aan :-[ ;D

• Hij mag niet dieper zijn dan 55 cm (incl dak) dit omdat ie anders verder uitsteekt dan de papegaaienkooi en dat ziet er niet uit :-[

• Hij moet hoog op de poten staan en dus niet op de grond aansluiten. Dit ivm het stofzuigen enzo

• Hij mag geen circuskleuren hebben.. ( dus geen rood, blauw en geel)

• Mag 2ehands zijn, maar dan wel onbeschadigd

• En het liefst voor een mooi prijsje

Ikke.. Veeleisend? welnee valt hartstikke mee :-X ;D
Dus als iemand een leuke site weet naast dierenvilla.. Let me know!
Groetjes Saar :-*

B87

Wilde even laten weten dat Gina niets mankeerd. Merk aan haar helemaal niets anders. Behalve dat ze Suzy mist.
Ze staat nu lekker buiten met haar kooi. Ben wel blij dat ik ze vannacht apart heb gezet.

Succes met je zoektocht! En Gerrit is mooi!

Dagboekje van Suzy en Gina
Suzy voor altijd in mijn hart! 31-10-'08/ 02-03-'10

Saar

Citaat van: B87 op 24 augustus 2009, 12:36:40
Wilde even laten weten dat Gina niets mankeerd. Merk aan haar helemaal niets anders. Behalve dat ze Suzy mist.
Ze staat nu lekker buiten met haar kooi. Ben wel blij dat ik ze vannacht apart heb gezet.

Succes met je zoektocht! En Gerrit is mooi!

Ben blij dat ze niet ziek is! Lief dat je het hier ook even laat weten :-*

En dank je! :D Ik ben benieuwd wanneer ik de voliere van mijn dromen heb gevonden :P En Gerritje is idd een mooi kereltje :D

Saar

Oowja.. Dan nog iets...
De bejaarden zebravinken van Veronica hebben mij gisteren verrast :o Ik wilde gisteren ook binnen uit de kooien de kleine tralienestjes verwijderen. De diamantduifjes zijn namelijk weer in een voerbakje gaan liggen ::) En aangezien de zebravinkjes de blokjes het laatste jaar alleen gebruiken om in te slapen, dacht ik ze wel even weg te kunnen halen. Nou viel het me wel op dat ze samen wel erg vaak in de huisjes lagen de laatste week, maarja... Ik verwachtte niks meer van het bejaarde stel ( 12 a 13 jaar )... Tot mijn verbazing lag er een eitje :o Nog bevrucht ook! Ben benieuwd wat daar uit komt ::) Het blijft trouwens denk ik maar bij 1 eitje :)

Saar

Gisteren is Scoob verhuist :)
Hij komt bij een leuk gezin te wonen en ze waren verliefd op hem.

Dus nu heb ik nog 4 valkjes te koop...
een wildkleur;
opaline;
bont;
en een bonte opaline.
Als ik het goed heb allemaal met de split witmasker.

Daarnaast nog 3 zebravinkjes, 3 grasjes en 1 diamantduifje :)

B87

Saar

Geen idee... Ik hoorde de kinderen van alles zeggen...
Ik hoorde ook de naam tweety vallen... Als dat zijn naam zou worden.... Past niet echt :-X :-[

B87

Scooby paste perfect bij hem!

Nog een vraagje over Gina: Als er licht in Gina's ogen schijnt en ik kijk naar de kleur van haar ogen, lijken deze donkerblauw. Bij Suzy is dat donkerbruin. Ben ik nou gek of kan dat??

Saar

Dat viel me dus ook al op bij alle bonte witmaskertjes die ik heb gekweekt... Zover ik weet worden ze gewoon mooi bruin over een poosje :) En anders heb je een bijzonder vogeltje ;D

B87

Van mij mogen ze zo blijven, echt super mooi :D :-*

*Manon*

Blauwe ogen...... één van de zeven schoonheden hé....  :P :P

Je hebt een druk weekendje achter de rug Saar, in ieder geval zijn je hokken en kooien weer heerlijk fris... ;D ;D

Succes met de zoektocht naar de kamervoliere  ;)

Groetjes Manon