2 mei 2025, 22:21:36

Mijn valkjes 2009,2010 en 2011

Gestart door Saar, 15 februari 2009, 17:02:48

« vorige - volgende »

Saar

Citaat van: lynette op 18 augustus 2009, 19:30:16
Citaat van: Saar op 18 augustus 2009, 19:27:07
Citaat van: lynette op 18 augustus 2009, 17:46:38
Citaat van: Saar op 18 augustus 2009, 12:32:38
oowja!
Nog een ander leuk nieuwtje ;D
IK WORD 'ECHT' TANTE!!!! :D :D :D
Mijn broer wordt papa 8) Ze zijn nu net 8 weekjes onderweg, dus t blijft voorlopig nog even spannend....

Leuk gefeliciteerd dan loop ik gelijk met hun  ;D

Thnx! Ze hebben gisteren hun 1e echo gehad. Ze zijn op 28 maart 2010 uitgerekend :)

Ik op 27 maart Whahaha mischien zit ze ook wel op het zelfde forum als ik (zwangerschapspagina)

hahahaha!!!
Als jullie het maar niet in jullie hoofd halen om op dezelfde dag te bevallen ;D ;D ;D ;D ;D :P

Anke

Hoi Saar,
Wahaha Stompie denkt: " ik wil geen operatie.... ik ga vlug in de rui " ;D

Wat leuk.... TANTE Saar ;D
Gefeliciteerd!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Saar

Citaat van: Anke op 18 augustus 2009, 19:32:53
Hoi Saar,
Wahaha Stompie denkt: " ik wil geen operatie.... ik ga vlug in de rui " ;D

Wat leuk.... TANTE Saar ;D
Gefeliciteerd!!
Groetjes Anke

Jaaahaaaaa dat kan ie wel denken... maar hij is toch de klos uiteindelijk ;D

En dank je wel :D :D

Nog even iets anders... Stompie en Gerrit t ex-handopfokje zaten weer lekker te kroelen ;D Dat bewijst dus maar weer dat Stompie denkt dat ie een valkje is ::) Met grasjes heeft ie niks :-X
Groetjes Saar :-*

lynette

18 augustus 2009, 19:42:14 #993 Last Edit: 18 augustus 2009, 19:49:59 by lynette
"hahahaha!!!
Als jullie het maar niet in jullie hoofd halen om op dezelfde dag te bevallen ;D ;D ;D ;D ;D :P"

IS mischien wel mogelijk  ;D ;D ;D maar vraag maar eens voor de lol of ze op een zwangerschap forum zit. Er zijn 3 dames die 28 maart zijn uitgerekend waarvan 2 van hun eerste kindje  ;D zal wel heel grappig zijn als een van hun jou schoonzus is.  ;D

En al veel jongen verkocht? hier is het heel rustig ondanks de verkoopstop

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

B87

Gefeli Saar! :D
Gek beestje is Stompie ook, voelt zich een valkje haha!
Je zei toen ik Gina kwam halen idd al dat Stompie in de rui begon te raken.... nog even wachten dan...

Dagboekje van Suzy en Gina
Suzy voor altijd in mijn hart! 31-10-'08/ 02-03-'10

Caroline

Ha die tante Saar, gefeliciteerd!!!!  ;D

Ik dacht alleen dat je in het buurthuis al eerder vertelde dat je via via had gehoord dat je broer vader werd.  ::) Vergis ik me nu helemaal of .... heb je nog een broertje??  :-[

Wel heel erg leuk hoor .... ik werd een jaar geleden echt tante.  :D

Jammer Stompie in de rui .... hopelijk kan hij snel geholpen worden.  :)

Groetjessssssss

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Saar

Citaat van: Caroline op 19 augustus 2009, 00:25:08
Ha die tante Saar, gefeliciteerd!!!!  ;D

Ik dacht alleen dat je in het buurthuis al eerder vertelde dat je via via had gehoord dat je broer vader werd.  ::) Vergis ik me nu helemaal of .... heb je nog een broertje??  :-[

Wel heel erg leuk hoor .... ik werd een jaar geleden echt tante.  :D

Jammer Stompie in de rui .... hopelijk kan hij snel geholpen worden.  :)

Groetjessssssss

Ja dat klopt...
Alleen bleek dat een misselijke grap te zijn omdat mijn broer lastig werd gevallen door een ex die hem niet met rust wilde laten. Toen hebben ze zelf dat gerucht de wereld in geholpen :-X Om het verhaal kort maar krachtig te vertellen... :P

Mijn vader is voordat ie met mijn moeder trouwde nog een keer getrouwd geweest. Dus zelfde papa, andere mama ;D En mijn moeder is toen nog 10 jaar samen geweest met een man en dat is de vader van mijn half zusje (dus andere vader). Met haar heb ik zo min mogelijk contact.. Dit omdat ze bij me moeder woont.. En daar wil ik niks meer mee te maken hebben omdat dat echt een :censuur :censuur :censuur :censuur mens is.. Verdere details zal ik jullie besparen ;)

Door omstandigheden ( ruzie om de voogdij en alles ) heb ik mijn broer (hij is nu 26) 18 jaar niet meer gezien.. Sinds 2007 hebben we weer contact. Wilma heeft me toen het laatste zetje gegeven wat ik nodig had :'( Ik wilde hem zo graag vinden.. Dankzij haar is het gelukt.. Op dit soort momenten mis ik haar echt verschrikkelijk :-[ :'( :-[

Citaat van: B87 op 18 augustus 2009, 23:40:36
Gefeli Saar! :D
Gek beestje is Stompie ook, voelt zich een valkje haha!
Je zei toen ik Gina kwam halen idd al dat Stompie in de rui begon te raken.... nog even wachten dan...

Dank je :D

Citaat van: lynette op 18 augustus 2009, 19:42:14
"hahahaha!!!
Als jullie het maar niet in jullie hoofd halen om op dezelfde dag te bevallen ;D ;D ;D ;D ;D :P"

IS mischien wel mogelijk  ;D ;D ;D maar vraag maar eens voor de lol of ze op een zwangerschap forum zit. Er zijn 3 dames die 28 maart zijn uitgerekend waarvan 2 van hun eerste kindje  ;D zal wel heel grappig zijn als een van hun jou schoonzus is.  ;D

En al veel jongen verkocht? hier is het heel rustig ondanks de verkoopstop

Als 1 van die 2 uit voorhout komt dan is t haar wel denk ik :P
Ik heb er nog 5 zitten. Hoop wel dat ik ze zo langzaamaan ga verkopen. Er zitten namelijk nog steeds jongen bij die bedelen en gevoerd worden >:( :-\

Caroline

Aha, zie je wel, ik begon al aan mezelf te twijfelen ....  ::)

Bedankt dat je dit persoonlijke stukje met ons wilde delen.  :-*

En ja Wilmaatje .... ook ik mis haar.  :'(

Groetjessssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Saar

Citaat van: Caroline op 19 augustus 2009, 10:08:35
Aha, zie je wel, ik begon al aan mezelf te twijfelen ....  ::)

Bedankt dat je dit persoonlijke stukje met ons wilde delen.  :-*

En ja Wilmaatje .... ook ik mis haar.  :'(

Groetjessssssss

Je geheugen is nog goed, dat zie je maar weer hihi ;D
En mijn verleden heeft me gevormd tot wie ik nu ben... Veel dingen meegemaakt die je als kind niet mee hoort te maken ::) :-\. Dat is 1 van de redenen dat ik met mijn moeder heb gebroken... En ik zal je zeggen, daar geniet ik nog steeds iedere dag van :-[ ;D ;D :-[

En de dood van Wilma begint zo langzaam aan een plekkie te krijgen. Ook al heb ik af en toe nog van die momenten dat ik denk dat ze ieder moment kan bellen om een afspraak te maken :-X

Saar

Dit weekend gaan de 2 jongen van Plien en Sjors ook naar buiten. Ze voelen zich niet meer zo op hun gemak binnen.
En daarnaast kunnen ze dan nog aan de buiten temperatuur wennen. De verkoop ligt op dit moment namelijk even helemaal stil hier :-\ Ja of ik moet akkoord gaan met biedingen van 5 a 10 euro per valk ::) Dus niet ;)
De papegaaienkooi komt dus even leeg te staan. Zolang Gerrit nog geen vriendje heeft, vinden we het zielig om hem daar alleen te zetten :-\ Daarnaast is ie op dit moment grote vriendjes met Stompie, dus dan kan ie beter bij ons in de slaapkamer blijven zitten :)

Daarnaast ga ik denk ik de kooi waar de tropen binnen inzitten eruit gooien. Ga rustig op zoek naar een mooie kamervoliere :) Dus ja... weer genoeg plannen ;D

Hermien

Sohe, alwéér bevruchte eitjes..........., maar dan bij je schoonzus......

tante Saar!

;D   ;D   ;D          ;D

Saar

Dank je wel Hermien :-* :D

Kijk net in mijn mailbox, heeft iemand interesse in Scooby en weer een ander in de 3 zebravinkjes. Hopelijk gaat dit allebei door :)

B87

Ow Scooby, hoop dat hij een warm huisje krijgt!  :-*
Heb zo lang naar hem uitgekeken, dat ik wel beetje van m ben gaan houden ;)

Saar

Citaat van: B87 op 21 augustus 2009, 18:37:34
Ow Scooby, hoop dat hij een warm huisje krijgt!  :-*
Heb zo lang naar hem uitgekeken, dat ik wel beetje van m ben gaan houden ;)

Hij komt bij een ander valkje in een voliere te zitten met grasjes. En de voliere staat buiten :) Dat was 1 eis van me ;)
De man van de zebravinken wilde vanmorgen komen.. nou dus niet ;D Ik moet de hele week al vroeg op en in t weekend wil ik uitslapen 8) Die heeft zijn bod van marktplaats verwijderd en niks meer van zich laten horen ::)
Scoob wordt maandagavond opgehaald.

B87

Doei doei Scooby, veel plezier bij je nieuwe huisje maandag :)