2 mei 2025, 22:37:24

Mijn valkjes 2009,2010 en 2011

Gestart door Saar, 15 februari 2009, 17:02:48

« vorige - volgende »

Gerdy

die wangen..ik zou ook zeggen geel..maar ja we hebben vaker gezien dat dat nog kan veranderen..

ach gossie arme stompie..ik hoop dat de ab goed aanslaat..

sterkte met het kereltje

liefs gerdy

Caroline

Ach arme Stompie .....

Ik duim voor hem en jou hoor.

En de gele wangen .... ik ben ook geen kenner, mijn eerste gekweekte geelwangetje moet ook nog geboren worden maar .... ze lijken nu geel maar net wat mijn voorgangsters al schreven, in deze fase is het bij de oranje wangen ook meestal nog gelig .... er kan nog veel gebeuren.

Spannend hoor.  :P
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Saar

Dank jullie wel dames :-*
Vanmorgen vond ik wéér een donsje dood :( Weer hetzelfde verhaal.. Omvergelopen door de grote en dus niet meer gevoerd :( Ik kwam ook tot de ontdekking dat t kleintje van Linkie en Guido een beetje wordt geplukt en het ene valkje met misschien gele wangen ook... En 1 keer raden waar >:( :-\ Juist... op t koppie en 1 wangetje :'( ::) Volgend jaar ga ik t anders doen.. De echte eitjes eerst omruilen voor neppers en dan vanaf eitje 3 of 4 de echte eitjes terug leggen. Ik heb echt pech dit jaar wat dat betreft ::)  Grasjes doen t wel super.. Het zijn er nu 9! Nog 1tje kan ik verwachten :) Zit alleen misschien een kneusje bij die zijn teentjes niet helemaal goed neer kan zetten..Hopelijk komt t nog goed.

Stompie is veel vrolijker sinds hij alleen zit... Sjonnie en Stompie klikken dus niet met elkaar... Maar nu komt t... Wilfred mag Sjonnie ook niet zo ??? Mocht de relatie tussen dit stel niet goed komen, dan gaat Sjonnie weer naar buiten.. Op dit moment ben ik jammer genoeg eventjes t plezier in de hobby kwijt.. Zoveel tegenslagen en ik heb er een beetje genoeg van op dit moment :-[ :( Ik ga maar weer even de voliere in. Hopelijk is de kleine van Linkie en Guido niet veel kaler geworden, dan plaats ik die weer bij TIna en Sjakie..

Saar

Daar ben ik weer...
Het kleintje van G&L is alleen lichtjes op de wangetjes geplukt, en mijn 'geelwangetje' (is nog ff afwachten) alleen ietsjes op t koppie. Net even de blokken schoongemaakt. Nam Hans me niet in dank af.. Hij wilde t blok niet uit :-X Heb ik hem voorzichtig aan zijn staart naar buiten moeten trekken.. Kan hem moeilijk met zaagsel en al in de prullenbak gooien :P Want als hij eenmaal iets in zijn kop heeft, ( in dit geval ik blijf liggen) dan is er niets maar dan ook niets wat hem tegen houdt :o Hij heeft er niks aan overgehouden ;) Ik heb ook foto's maar ik heb nog ff geen zin om ze te plaatsen. Misschien vanaaf :)

B87

Minder dat plukken.... Gelukkig valt het tot nu toe nog mee.
Wel irritant, net bij je mogelijke geelwang! Kan je het nog niet zien!

Haha die Hans, de eigenwijs :P

Ik hoop dat je grasje geen gek pootje heeft! Anders heeft ie toch ook wel kans op een goed leven?

Gelukkig voelt stompie zich al wat beter! Wel irri dat ze niet zo goed met elkaar over weg kunnen. Wilfred en stompie gaat wel goed?

Dagboekje van Suzy en Gina
Suzy voor altijd in mijn hart! 31-10-'08/ 02-03-'10

Saar

Citaat van: B87 op  3 juni 2009, 16:44:40
Minder dat plukken.... Gelukkig valt het tot nu toe nog mee.
Wel irritant, net bij je mogelijke geelwang! Kan je het nog niet zien!

Haha die Hans, de eigenwijs :P

Ik hoop dat je grasje geen gek pootje heeft! Anders heeft ie toch ook wel kans op een goed leven?

Gelukkig voelt stompie zich al wat beter! Wel irri dat ze niet zo goed met elkaar over weg kunnen. Wilfred en stompie gaat wel goed?

Gelukkig is het bij die mogelijke geelwang tot nu toe maar 1 wang ;D Hopelijk blijven ze van die andere af.. Anders blijft ze netzolang hier tot ik weet welke kleur ze zijn >:( :P

En dat grasje heeft dan wel kans op een goed leven. Net gekeken en zijn andere poot staat wel goed.

Wilfred en Stompie gaat wel goed. Ik denk dat Sjonnie net ietsjes te speels is voor Stompie.. Stompie zat net weer lekker te kletsen.. :D Dus hopelijk kalmeert Sjonnie een beetje :)

*Manon*

Hoi hoi Saar,

Oh balen van dat plukken zeg...
Hopelijk knapt Stompie weer helemaal op...
Maarre... Sjonnie is dus niet echt geliefd...  :-\ Jammer zeg!

Liefs Manon

Saar

Citaat van: *Manon* op  3 juni 2009, 16:59:40
Hoi hoi Saar,

Oh balen van dat plukken zeg...
Hopelijk knapt Stompie weer helemaal op...
Maarre... Sjonnie is dus niet echt geliefd...  :-\ Jammer zeg!

Liefs Manon

Ja erg jammer.. Hopelijk gaan ze Sjonnie wat liever vinden.. Anders smeek ik manlief om nog een vogel ;D Die moet dan maar t vriendje van Sjonnie worden ::)
Groetjes Saar :-*

Saar

Yeah  8)
Alle donsjes en grasjes leven nog :D Ze zaten ongeduldig op hun eten te wachten :P En ik denk toch dat t een geelwangetje is hoor... Zie nog steeds geen oranje terwijl 1 oor nu wel erg geel is... Jammer genoeg kan ik het niet vergelijken met t andere oor... Die is kaal ;D De kleine van Linkie en Guido is zijn baardje kwijt, maar als ze het daar bij laten zal je mij niet horen klagen.. Hopelijk kan ik vandaag weer even alles bijlezen.. De scanners waren gisteren weg dus ik moest ander werk gaan doen. Dus hopelijk staan ze er gewoon weer... Wist namelijk van niks :-\

B87

En was zn baardje wit? ;)
Hoop inderdaad dat het daar bij blijft, ook bij je 'geelwang'!

Fijn dat het verder goed gaat met alle kleintjes! Houden zo :D

B87

dubbel, haha

Anke

Hoi Saar,
Hoe is het nu met Stompie?
Spannend hoor wangetjes kijken ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Saar

Citaat van: Anke op  4 juni 2009, 14:06:56
Hoi Saar,
Hoe is het nu met Stompie?
Spannend hoor wangetjes kijken ;D
Groetjes Anke

Die is weer goed sjaggo.. Hij hing net in mijn lip :'( De eikel >:(

Saar

Citaat van: B87 op  4 juni 2009, 10:39:26
En was zn baardje wit? ;)
Hoop inderdaad dat het daar bij blijft, ook bij je 'geelwang'!

Fijn dat het verder goed gaat met alle kleintjes! Houden zo :D

Jaja die was wit... Kijk maar

Als het vanaaf droog is, maak ik wel weer ff een paar nieuwe foto's :)

B87

Nice! dus zn koppie gaat waarcshijnlijk wel wit worden? :D
Nieuwe foto's hehe jaaaaaaaa ;D