3 mei 2025, 02:31:07

Mijn valkjes 2009,2010 en 2011

Gestart door Saar, 15 februari 2009, 17:02:48

« vorige - volgende »

Anke

Hoi,
Leuke foto's ;D
Wel of geen geelwang?? Ik durf het niet te zeggen....
Ik ben dan ook geen kenner ;)

Succes bij de VA!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Manon*

Hoi hoi Saar,

Leuke foto's weer van je kroost, jammer van het kleintje dat het niet heeft gered en ja of ik gele wangen zie.... het lijkt er wel op, maar ik heb er geen verstand van wat dit gaat worden... even afwachten dus nog hé!!

Groetjes!

Saar

Stompie heeft een gezwel :'( :'( :'(
Ze kon niet zeggen of het goed of kwaardaardig is.. Het is nu in ieder geval te groot om daar te opereren.. Ik heb nu AB... Moet ie 10 dagen door t water hebben.. Straks raak ik hem ook nog kwijt :'( :'( :'( :'(

B87

Citaat van: Saar op  2 juni 2009, 17:17:19
Citaat van: B87 op  2 juni 2009, 17:14:46
Citaat van: Saar op  2 juni 2009, 17:09:22
Citaat van: B87 op  2 juni 2009, 17:08:37
Leuke foto's!
Heb geen verstand van veren verder, maar die wangetjes lijken wel geel op het eerste gezicht ja!

Geen foto van mijn birdy :o Hihi :P

Heb toch eens geduld >:( :P Kijk eens hierboven hihi ;D

Gelukkig maar dat je nog een foto hebt van mn kleintje :P
Hij wordt aardig donker inderdaad. Koppie wordt altijd wit toch? Lekker monstertje ;D

Jaja, waarschijnlijk met een hele lichtgrijze gloed eroverheen :) Hoeft niet, is nog even een weekje wachten.. Ben je t wachten al een beetje zat? ;D

Hoop dat het koppie iig vrij wit is, dan ben ik al blij :P Hier en daar een witte plek op t lijfje is ook wel grappig!
Ja wachten is niks :P

Dagboekje van Suzy en Gina
Suzy voor altijd in mijn hart! 31-10-'08/ 02-03-'10

*Manon*

Och Saar, wat een naar bericht nu weer...  :-\
Kan het dan nu over gaan van de AB of is dat de vraag?

Sterkte meis!

Saar

Citaat van: *Manon* op  2 juni 2009, 20:05:01
Och Saar, wat een naar bericht nu weer...  :-\
Kan het dan nu over gaan van de AB of is dat de vraag?

Sterkte meis!

Ze hopen dat t gezwel er kleiner mee wordt... Over 10 dagen weet ik meer.. Ben zo bang :'( Het is dan wel een zuurpruimpje, maar toch ben ik stapelgek op hem :(

B87

Ze weten niet of het een abces of een tumor is bedoel je?  :-\Want een goedaardige/kwaadaardige tumor krijg je niet weg met AB. Een abces kan er wel door weggaan.

Hoop op het beste voor je beetsje! Sterkte meis! :-*

Dagboekje van Suzy en Gina
Suzy voor altijd in mijn hart! 31-10-'08/ 02-03-'10

Saar

Citaat van: B87 op  2 juni 2009, 20:16:22
Ze weten niet of het een abces of een tumor is bedoel je?  :-\Want een goedaardige/kwaadaardige tumor krijg je niet weg met AB. Een abces kan er wel door weggaan.

Hoop op het beste voor je beetsje! Sterkte meis! :-*

Het is zeker weten een tumor, maar door t vele vallen kan er ook nog een ontsteking zitten. Dit is dus het zekere voor het onzekere nemen... En dank je wel :-* Ben er echt van geschrokken :( Hij snapt er gelukkig helemaal niks van. Nu hij weer alleen zit maakt ie er weer een tetterfeestje van. Arm arm kereltje :(

*Yvon

Hoi hoi

Schitterende foto's weer.  ;D
Enne........het lijkt wel heel erg op een geelwangetje hoor.  ;D
Maar ja....... ook ik durf het niet met 100% zekerheid te zeggen.  ::)

Nu maar hopen dat zuurpruim Stompie toch nog opknapt.

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anke

Hoi Saar,
Ach nee... arme Stompie :'(
Ik duim dat hij er weer bovenop komt!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Hermien

Lees nu pas weer alle gebeurtenissen hier in je boekje. En er gebeurt heel veel. Leuke berichten over donsjes die het goed doen, afgewisseld met minder leuke berichten over donsjes die het niet gered hebben. En dan ook het gevallen valkjesdonsje. Och arme! En dan Stompie met een abces. Ik gun het je zo van harte dat het weer eens goed gaat en verdrietige zaken je bespaard blijven. Maar ik kan niets anders doen dan duimen voor het beestje dat het goed komt. Geef hem maar een dikke knuf van mijn 'Vliegtuig'. En jij krijgt er een van mij.
Sterkte en ik denk aan je.

Saar

Net even zijn AB water klaar gemaakt... Vind t alleen een hele rare dosering dus ik heb t aangepast :-[ Moet 10 ml AB op 400 ml water doen... Nu heb ik dus de helft gedaan aangezien het voor katten en honden is.. Ik wil geen risico lopen...

Always look..

Kan het niet zijn dat er zo'n grote dosering is om hem toch zoveel mogenlijk binnen te laten krijgen.
Een hond drinkt heel de bak leeg en krijgt dus alles binnen een vogel niet..

succes met hem, STERKTE!!

xx

Rianne

Spannend, wangen kijken! Ik zou zeggen, 't is een geelwang, maar ik zou de eerste niet zijn die alsnog oranje wangen te zien kreeg ;)
Sterkte met Stompie, hopelijk slaat de AB goed aan.