2 mei 2025, 22:40:52

Mijn valkjes 2009,2010 en 2011

Gestart door Saar, 15 februari 2009, 17:02:48

« vorige - volgende »

Saar

Citaat van: Always look.. op 28 mei 2009, 23:44:18
Nou het was het wachten waard! wat een schatjes!!
x x

:D :D :D
En nu ga ik douchen ;D

hilde

B87

Zooooooo lief! :-*
Yesss het kuifje komt door bij het bontje van guido en linkie! Zo sweet ;D

Dagboekje van Suzy en Gina
Suzy voor altijd in mijn hart! 31-10-'08/ 02-03-'10

Saar

Vanmorgen lag donsje nummer 14 er ook :D
Dat is t laatste donsje van dit jaar dat ik kon verwachten :)
Ik heb de kleinste van Tina en Sjakie er ook bijgelegd.. Die werd telkens omver gelopen en liep ook achter in de groei. Hopelijk redt ie t nu wel... Grasje nr 5 piept en tikt ook hard. Die is er vanmiddag ook :D

B87

Gefeliciteerd met je laatste valkendonsje!
Dat ze allemaal maar groot en sterk mogen worden ;D

En is grasje nummer 5 het laatste te verwachten grasje of zijn er nog meer op komst?

Raymond

Gave foto's hoor! Zeker zoals je donsjes in de camera kijken. Echt zo van he 'kom ik erop' ff goed gaan zitten dan hoor

Klik op de banner voor onze website

Klik hier voor ons huidige dagboekje

mariejj

Gaat ook al zo goed hierzo  :D 
Leuk baby grasjes!  :D  deden mijn grasjes maar eens wat  ::)
Wilfred is mooi zo licht geel en groen  :-*

Saar

Citaat van: B87 op 29 mei 2009, 09:50:25
Gefeliciteerd met je laatste valkendonsje!
Dat ze allemaal maar groot en sterk mogen worden ;D

En is grasje nummer 5 het laatste te verwachten grasje of zijn er nog meer op komst?

Thnx :D Enne... Na nummer 5 verwacht ik er nog 5 ;D Nog 1 bij dezelfde pop en 4 bij een ander dametje :)

Citaat van: Raymond op 29 mei 2009, 09:55:55
Gave foto's hoor! Zeker zoals je donsjes in de camera kijken. Echt zo van he 'kom ik erop' ff goed gaan zitten dan hoor

Dank je :D

Citaat van: mariejj op 29 mei 2009, 10:00:59
Gaat ook al zo goed hierzo  :D 
Leuk baby grasjes!  :D  deden mijn grasjes maar eens wat  ::)
Wilfred is mooi zo licht geel en groen  :-*

Dank je :D Maar wat raar dat je grasjes niks doen ??? Zodra ze hier blokken zien slaan ze allemaal aan de wip ook al kriebelt t nog niet... ::)
Groetjes Saar :-*

*Yvon

Hoi hoi

Wouwww,hele leuke en mooie babyvalkjes en grasjes foto's.  ;D
Die kuifjes met een paar eigenwijze veertjes vind ik altijd wel grappig om te zien.  :D
Fijn dat Tina het zo goed,dat heeft ze vast van haar pa en ma.  ;) ;D

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Saar

Citaat van: *Yvon op 29 mei 2009, 14:39:15
Hoi hoi

Wouwww,hele leuke en mooie babyvalkjes en grasjes foto's.  ;D
Die kuifjes met een paar eigenwijze veertjes vind ik altijd wel grappig om te zien.  :D
Fijn dat Tina het zo goed,dat heeft ze vast van haar pa en ma.  ;) ;D

Groetjessss Yvon

Dank je :D
En Tina doet het echt super! Mag gewoon naar de donsjes kijken.. Nouja donsjes.. 1 is al een echt stekelvarkentje :o En als het moet 1 pakken :) Is wel makkelijk dat ze zo mak is. Kan ik ook goed dat borstbeentje in de gaten houden of ze niet supermager wordt :) Tot nu toe voelt dat goed :D

Saar

geen foto's van de kleintjes vandaag...
Moest naar de kapper en ik ben niet tevreden... Vind t te kort afgeknipt (ben nu dus een beetje sjaggie... weet t groeit weer aan maar toch :-[) Morgen plaats ik wel weer een paar picca's

B87

Aiii is het echt zo erg met je haar? Alweer beetje een goede beui? :P De meeste kappers doen het niet zoals je wilt...

Ben benieuwd naar de foto's ;D

Saar

Citaat van: B87 op 30 mei 2009, 12:35:08
Aiii is het echt zo erg met je haar? Alweer beetje een goede beui? :P De meeste kappers doen het niet zoals je wilt...

Ben benieuwd naar de foto's ;D

Ben nog steeds >:( Als het op mijn haar aan komt... er was ongeveer 7 cm dood.. en het dubbele is er gewoon vanaf geknipt :'( Chiel heeft t opgemeten, en er is gewoon 15 cm afgeknipt :o :o :o En vanaaf foto's :D

Rianne

En toch... groeit je haar daar sneller van, als je om de 8-10 weken naar de kapper gaat. :) Ik wil het weer lang laten groeien, heb het tot onder mijn schouderbladen gehad... vroeger...

Monky

Hey Saar,

Wat is Wilfred een schatje zeg en ontzettend mooi!!!
Ik hoop heel stiekempjes dat de anderen er ook zo uit zullen zien... anders ben ik misschien nog wel geneigd om te wachten op een eventueel volgend nestje van dit koppeltje. Echt een beauty en een schatje  :-* :-* :-* :-*

Groetjes,
Monky