2 mei 2025, 22:28:54

Mijn valkjes 2009,2010 en 2011

Gestart door Saar, 15 februari 2009, 17:02:48

« vorige - volgende »

Anja

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

En als je alles binnen hebt wordt het werken !!  :P ;D ;D
Kunnen de vogies eindelijk hun eitjes in de nestjes gaan leggen.  ;) :D

Groetjessssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Wilma1

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Agnes

Ha, die Saar!

Bij mij is het in het binnenhok ook feest ;)
Iedere morgen vind ik daar 4 verse eitjes (heb dus maar 4 dames :P)
Ze liggen verdeeld in 2 hoeken van het hok, en om de beurten wordt er op gebroed......heb er wel nepperts van gemaakt ;D

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Saar

jullie ook fijne paasdagen :-*

Citaat van: *Yvon op 11 april 2009, 23:40:05
Hoi hoi

En als je alles binnen hebt wordt het werken !!  :P ;D ;D
Kunnen de vogies eindelijk hun eitjes in de nestjes gaan leggen.  ;) :D

Groetjessssss Yvon

Ja idd, ze zijn er wel aan toe hoor... Ze zijn zo onrustig en alles wipt aardig wat af ;D

Citaat van: Agnes op 12 april 2009, 20:26:31
Ha, die Saar!

Bij mij is het in het binnenhok ook feest ;)
Iedere morgen vind ik daar 4 verse eitjes (heb dus maar 4 dames :P)
Ze liggen verdeeld in 2 hoeken van het hok, en om de beurten wordt er op gebroed......heb er wel nepperts van gemaakt ;D

;D ;D ;D
Legt Whitney inmiddels wel grote eitjes?

Nou, zoals jullie weten heb ik binnen een koppel grasjes ook een blok gegeven. Nu waren de eitjes onbevrucht, dus ik dacht vrijdag middag het blok wel even weg te halen... En de eitjes weggooien. Ik haal t kleppie eraf liggen er 5 eitjes ipv 2  :o Er zijn er al 2 bevrucht ;D stiekemerds ::) Ze was wel erg vroeg met t nieuwe nestje.. Maajaa maakt niet uit... Ben nu alleen nog blijer dat ik die extra kooi heb gekocht... ;)

sabine

Saar

Citaat van: sabine op 13 april 2009, 11:56:18
Wat een leuke verrassing ;D

Groetjes Sabine

Ja zeker weten :D
Nu weet ik zeker dat Stompie niet te lang alleen zal zitten :)

Saar

Voor de fotoliefhebber....
In het buurthuis in mijn dagboekje staan foto's van de wandeling van gisteren :)

Saar

Ik werd net gebeld door t bedrijf waar ik al mijn blokken heb besteld... van de grasparkietenblokken hebben ze nog maar 1 hangende ipv 2 :( Dus ik moet toch naar de dierenwinkel hier... En dat is een afzetter :-[ Ik krijg t geld z.s.m. terug gestort.. Erg jammer maajaa kan gebeuren..
Groetjes Saar :-*

Gerdy

Hoi hoi

wat super dat er toch twee eitjes bevrucht zijn..heerlijke verassing.
wel balen van de blokken..maar ja je krijgt tenminste wel je geld terug.

gr gerdy

Saar

Citaat van: Gerdy op 14 april 2009, 14:51:33
Hoi hoi

wat super dat er toch twee eitjes bevrucht zijn..heerlijke verassing.
wel balen van de blokken..maar ja je krijgt tenminste wel je geld terug.

gr gerdy

Dat was inderdaad een leuke verrassing :D

Gisteren is mijn pakje van 20 kilo binnen gekomen ;D Zelfs de postbode liep te klagen dat de doos zwaar was :-[ Het hangende blok wat ik heb besteld is toch een heel stuk groter dan is dacht :-\ Dus 1 grasparkiet zal in een villa terecht komen ;D Vanmiddag de kooi eindelijk schoonmaken. Die richt ik dan ook meteen in. Morgen naar de dierenwinkel hier in Vianen, even een bestelling plaatsen voor veel voer en dan vragen of ze t ook thuis willen afleveren ;) Dan hoef ik daar voorlopig niet naar om te kijken. Vanmiddag eerst naar de blokker, even een grote kist halen waar ik mijn 15 kg trosgierst in kan bewaren :)
Groetjes Saar :-*

Saar

De kooi is om te huilen :'(
Overal kom ik poep en opgedroogd bloed tegen :(
Ik heb echt medelijden met de vogel die in die zwijnenstal heeft geleefd :(

Saar

Hehe....
Na 2,5 uur boenen is ie eindelijk schoon! Ik kon geen dettol vinden ::) Is nergens te krijgen hier in de buurt :-\ Nu heb ik t met alcohol gedaan :)

Ik begon met een schuursponsje alle aangekoekte poep er af te halen. Na 3 schuursponsjes, heb ik de douchestraal op de kooi gezet, om vervolgens met alcohol de kooi schoon te maken... En om hem vervolgens weer schoon te boenen. 1 zitstok heb ik weggegooid.. Er zaten spijkers in en die koppies staken uit :'( En de andere zitstok was ook erg vies... Chiel dacht dat t beits was... Nou maak er maar opgedroogd bloed van :-\ Echt heel erg triest :( Morgen nog even een tak uit de 'paasboom' ;) halen.. En de rest van de kooitjes neerzetten.. En dan gaat t uitvangen beginnen... Jeeeeeeeeej ahum..... ;D

Wilma1

Dat mensne zo'n diertje toch in de viezigheid kunnen laten zitte, triest hoor  :-\ Hopelijk is de kooi nu bewoonbaar en beleven jouw vogels er plezier in!  :D

Hoe is het nu verder met de ouwe dames ???

Net als Yvon zegt, zou ik ook denken dat die dunnen kanarie ziek is  :-\ en de andere in een windhoos heeft gestaan  ;D
:-* Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3