2 mei 2025, 22:39:22

Mijn valkjes 2009,2010 en 2011

Gestart door Saar, 15 februari 2009, 17:02:48

« vorige - volgende »

Agnes

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Agnes

;D ;D ;D ;D

ps, die g* zebravinkjes van jou zitten op drie! eitjes :P
Waar ze zin in hebben met dit weer....ze gaan maar mooi op nepperts zitten.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Saar

Citaat van: Agnes op 24 februari 2009, 11:49:57
;D ;D ;D ;D

ps, die g* zebravinkjes van jou zitten op drie! eitjes :P
Waar ze zin in hebben met dit weer....ze gaan maar mooi op nepperts zitten.

De zebravinkjes bij mij buiten gedragen zich anders voorbeeldig hoor :P Ze gooien wel iedere keer de trosgierst stengels in het binnenhok, maar dat is wel makkelijker schoonmaken zo hahaha ;) Als de pitbulls niet op de eitjes liggen tenminste ::)

Vanmorgen waren de kanaries en zebravinken een triatlon aan het houden... Sjezus... vliegen, rennen en springen ;D En je zult het niet geloven maar een zebravink won het van een kanarie ;D

Saar

Ik krijg net van iemand een mail met de vraag wat mijn parkietjes kosten... Lees ik verder.. Zijn ze voor een tuincentrum, dus handel ::) Nou dacht het dus ff niet.... Ze zoeken maar een ander, mijn valkjes en grasparkietjes verkoop ik niet aan handelaren ;)

Saar

hilde

Saar

Citaat van: kay op 25 februari 2009, 12:42:25
fijn voor je saar

groetjesssssss

Juist niet want buiten mogen ze nog niet aan de gang ::) :-\

hilde

oepssssssssss
dacht dat je blij was ?

groetjessssss

Saar

ff gauw een kleine update...
Met mijn vogeltjes gaat het wel goed op 1 kanarie na.. Mijn timbrado zangkanarie heeft me toch een ontstoken oog :-X Die zit nu binnen in een tt kooi :) Vanmorgen werd ik alleen wakker gekraaid door een haan :o Kwam op de hoek vandaan en die vangen wel meer dieren op, maar ik hoop niet dat hij blijft :-X

De valkjes zijn erg in de rui op dit moment en de vogels binnen zijn allemaal hartstikke broeds :P Dus ik vind regelmatig eitjes behalve van mijn grasjes :-\ ::)

Meer heb ik even niet te vertellen...
Groetjes Saar :-*

Saar

he he... na 3 weken wachten ligt er eindelijk een grasparkietenei in het blok :D Hopelijk kan ik over 3 weken kleine kale kietjes vinden in het blok :D

Saar

Ik heb inmiddels weer druk bezig geweest met mijn website..
Zouden jullie even voor mij willen kijken of alle foto's weer netjes ONDER elkaar staan? Alvast bedankt ;)

*Yvon

Hoi hoi

Ik heb even gekeken.
Op je te koop gedeelte staat het nog niet helemaal goed.  ;)

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Mandy

Hoi Saar,

Ook jij veel succes dit jaar met de kweek! :D
En met de rest van je beestenboel.
Leuk die zebravinkjes, heb ook een koppeltje, zo leuk om te zien hoe ijverig die een nestje kunnen bouwen, prachtig.
En mooie site! ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Saar

Citaat van: *Yvon op  6 maart 2009, 21:39:54
Hoi hoi

Ik heb even gekeken.
Op je te koop gedeelte staat het nog niet helemaal goed.  ;)

Groetjes Yvon

Aaah thnx!
Ik heb het inmiddels aangepast :D

Citaat van: Mandy op  7 maart 2009, 23:31:38
Hoi Saar,

Ook jij veel succes dit jaar met de kweek! :D
En met de rest van je beestenboel.
Leuk die zebravinkjes, heb ook een koppeltje, zo leuk om te zien hoe ijverig die een nestje kunnen bouwen, prachtig.
En mooie site! ;)

Dank je! en dank je ;) :D
Ik heb meerdere koppeltjes. 1 koppeltje gaat verhuizen naar Agnes. De andere zebra's mogen tot hun dood blijven.. Sommige heb ik al 4 jaar en waren volwassen toen ik ze kocht.. Wie weet hoe oud sommige al zijn.. Zebravinkjes koop ik niet meer als ze dood zijn. Ik ben een beetje op ze 'uitgekeken'.. De japanse meeuwen vind ik nu ietsjes leuker :)

Saar

mama grasparkiet heeft haar eitje perongeluk doorboord met een nagel :-\ Nu maar wachten op het volgende eitje :-\