27 april 2024, 15:28:39

Mijn valkjes 2009,2010 en 2011

Gestart door Saar, 15 februari 2009, 17:02:48

« vorige - volgende »

Saar

Citaat van: TheaV op 23 juni 2011, 06:47:44
???
Jeetje... wat erg weer!!!
Heel veel  sterkte en geef het een plekje.
Rust zacht, Plien.....

Een opkikkertje??? Max doet het als Pa hartstikke goed,  4 witte donsjes en alweer 2 eitjes ertussenin......


Dank je wel Thea...
Ben blij dat Max het goed doet als papa :)

Citaat van: Caroline op 23 juni 2011, 07:37:06
Sterkte meis ...  :-*


Thnx :-*

Citaat van: Landiej op 23 juni 2011, 08:45:56
Heel veel sterkte!


Dank je wel

Citaat van: Cherro op 23 juni 2011, 10:07:19
:( Heel veel sterkte  :( :-*

Het gaat niet zo lekker bij jou he :( een paar van je schatten te meoten missen in korte tijd. Hoop dat het nu eens over mag gaan zijn zodat je weer lekker kunt gaan genieten  :-*


Thnx!
En echt lekker gaat het hier inderdaad niet.
Heb daarom ook besloten om er voorlopig even geen nieuwe valkjes meer bij te nemen. Heb er iedere keer zoveel verdriet van... :( En het zijn altijd de valkjes waar je je het meeste aan hecht. Plien was het zonnetje in de voliére. Zodra zij bij me kwam zitten, kwam haar ventje Sjors, Theo etc allemaal bij me kijken en vaak ook bij me zitten. Tijdens het voeren kwam ze altijd meteen op m'n schouder zitten. Liep zaterdag nog op d'r te mopperen omdat ze er weer met m'n neuspiercing vandoor ging... En nu... Is ze er niet meer :(

Saar

Heb de intro inmiddels even aangepast...
Veel vogeltjes stonden er nog niet op.. en er zijn inmiddels ook een paar valkjes gaan hemelen.. :(

Cherro

 :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* Nogmaals een hele dikke knuff!!!!! :-*

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)


Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

*Manon*


Saar

Vanmiddag gaan we maar weer eens een keer naar Bastiaansen.... :-\ Kan beter een abbo afsluiten ::)
Echt.. Vertrouw m'n voogies gewoon niet meer :-[
Peter snapt er ook niks van... Dus Plien wordt doorgestuurd voor een uitgebreide sectie.. En ik neem een grasje mee, en zeker 3 valkjes. Misschien nog wel 2 of 3 meer....

En dank je wel Manon en Cherro :-*

Saar

SOrry voor mijn late verslag.... Lynette was er nog en het was errug gezellig...


DE VOGELS ZIJN ALLEMAAL SCHOON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!feestje feestje feestje feestje feestje feestje feestje
Alleen t zorgenkindje Pér heeft nu weer een schimmelinfectie in d'r bekje.. Waarschijnlijk door het vele medicijngebruik... Dus... Die moet nu 2 x per dag druppels in de bek. Gaat een drama worden :verdriet: Bastiaansen zei nog... Het is wel een lastige vogel... Tjaa... Kan ik ook niks aan doen.... De vogels kiezen mij uit fluit

De valkjes hebben een kropswab en een cloaca swab gehad. 1 van de 2 heren die naar Larissa gaan deed heel lelijk tegen Peter...
Die beet hem vol in z'n vinger fluit en skreeuwen :o Bij thuiskomst was ik maar wat blij dat ik ze in een kattenmand had gestopt fluit


Ik had ook een oude grasparkiet ( voor de 'oude' bekenden, de vader van Stompie ;)) meegenomen, en Peter vond hem te dik... DIk?! Valt wel mee.... Het is gewoon een grote vogel en hij is nog lang niet zo stevig als dat ie was :-[ Maar... Zal er voor zorgen dat ie iig niet dikker wordt ;) En proberen dat hij wat afvalt.

Het oude mozambique wat in de TT kooi zat, heb ik in laten slapen. Ze was weer zo achteruit gegaan dat het niet meer acceptabel was.
Ondanks dit nieuws... Kan mijn dag niet meer stuk en is er zo'n last van m'n schouders afgevallen.
Ik voel me weer 'vrij' :D

*Yvon

Hoi hoi

Dat is nog eens goed nieuws !!!!  ;D ;D
Nu moet alles gewoon weer goed blijven gaan met je beessies.

Groetjesssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

*Esther*

Gelukkig!
Weer lekker gaan genieten van je vogels!

gr Esther

Saar

Ik heb wel eens vertelt dat Lotje zo geel is geworden...
De parels op d'r vleugels zijn nog wel bleek, en zo was ze dus helemaal....
Maar niet voor lang meer.. Die beginnen ook te verkleuren ;D
















Saar

Citaat van: *Yvon op 25 juni 2011, 00:15:19
Hoi hoi

Dat is nog eens goed nieuws !!!!  ;D ;D
Nu moet alles gewoon weer goed blijven gaan met je beessies.

Groetjesssss Yvon



Ik hoop t! Heb voor de eerste 20 jaar wel genoeg zorgen gehad!

Citaat van: *Esther* op 25 juni 2011, 20:13:05
Gelukkig!
Weer lekker gaan genieten van je vogels!

gr Esther


Dat gaan we zeker weer proberen :)

Cherro

Wat grappig om te zien, mooie pop ook!

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)


Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!


mariska79

Wat is lotje een prachtige valkje zeg, en wat leuk dat ze zo aan het verkleuren is :D.

*Yvon

Hoi hoi

Manchito&Fenna geven wel hele aparte dingen door.  ;D
Zelf hebben ze het niets aparts.
Ze is nog steeds mooooiiii !!  :-* :-*

groetjesss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Saar

Ik heb na lang twijfelen besloten om dit boekje te laten sluiten.
Zal binnenkort wel weer een nieuw boekje beginnen als ik m'n website aan het updaten ben.
Groetjes Saar :-*