29 april 2024, 11:53:32

"Valkjes van Ureterp" Filmpje Protter

Gestart door krimhilde, 7 februari 2009, 23:42:04

« vorige - volgende »

christa

zal dat smaken zo n lekker gebraden valkje?denk wel lekker mager vlees

;)

Gerdy

wat een mega dondersteentje..die moet je inderdaad echt goed in de gaten houden..

gr gerdy

krimhilde

Wij dreigen zo vaak van we maken een "valk"filet van Punk.
Vooral als we aan het eten zijn en hij loopt langs de jus pan  ;D ;D
Toe maar Punk spring er maar in...wij lusten wel een valkje  ;D ;D :P


Groetjes van Krimhilde

krimhilde

7 maart 2009, 23:11:39 #63 Last Edit: 7 maart 2009, 23:14:13 by krimhilde
Vanmorgen grote schrik!!!!!!!

Punky heeft tussen de deur gezeten  :o
Hij was op de deur gaan zitten van de  kamer naar gang want ik en sigrid waren in de hal, mn man komt als laatste door de deur in doet hem dicht en we hadden hem geen van drieën zien zitten :-\
Met veel gekrijs vloog hij een paar rondjes door de kamer en is toen gaan zitten.
Zijn ademhaling was niet, je van het, dat kon je heel duidelijk horen.
Ik heb hem de hele dag in de gaten gehouden en hij sliep veel met zijn koppie in de veren en rustig op èèn pootje.
Hij is nu op dit moment nog niet helemaal zich zelf maar lijkt niks te hebben.
Ik heb hem zien eten en drinken (ook van de macaroni  :P) en komt bij ons voor een kroeltje en vanavond was ie al weer even stoer aan het doen bij de grasjes.
Ik hoop dat ie morgen weer onze oude dikke boef is en dat ie zijn streken weer lekker uithaald.

Gr Krimhilde


Groetjes van Krimhilde

Kaatje

Hoi Krimhilde,

Jeetje, ik schrok bij het zien van die vlam onder de pan, ik zie het al helemaal gebeuren dat Punky zijn staart op de een of andere manier vlam vat, poeh !!

Hier gaan ze ... terwijl ik niet eens met gas kook echt in de kooi en na het koken moeten de pitten goed afgekoeld zijn of ik sluit de deksel op een kleine kier, daarna mogen ze er pas weer uit  ::)

Maar inderdaad wat een handenbindertje is Punky en wat een eigenwijs en nieuwsgierig valkje  ;)

Jeetje, wat vervelend en sneu dat Punky ( met zijn pootje !? ) tussen de deur is gekomen is. Hoe is het vandaag met hem? Is hij weer de oude dikke boef die streken uithaalt !? Ik hoop uiteraard dat het meer de schrik is geweest, maar zo te lezen ging het sinds gisteravond al weer beter met hem  :D

Geef hem maar een knuffel  ;)

Groetjes, Karin

Gerda

Citaat van: krimhilde op  4 maart 2009, 11:29:07
hoi allemaal,

Karin: Ja ik moet hem idd heel goed in de gaten houden als ik
ergens mee bezig ben  ;D
Zelfs als ik aan het koken ben  :-\

Deze foto hieronder bewijsd dat maar weer eens.... >:(


KIJK VOOR AL NAAR HET VUUR ONDER DE PAN!!!  >:( >:(
Hier had meneer dus geen geduld meer...en wou al aan de macaroni beginnen  :-X




Ik snap hier helemaal niets van!
Dit is niet een moment niet opletten, dit is gewoon overantwoordelijk.

Wanneer je een open vlam hebt kun je geen valkjes rond laten vliegen!

Sorry, ik wil hier even aangeven dat ik het niet handig vind dat je dit soort dingen hier neerzet.
Er lezen ook jonge mensen op het forum en ik zou niet willen dat ze dit soort dingen na gaan doen, omdat ze denken dat dit normaal is.

Ik zou zeggen: gebruik je verstand!

Gerda - moderator

krimhilde

@ Gerda
Het lijkt erger dan het is en mn verstand gebruik ik echt wel!
Ik wil hier echt niet mee aangeven dat anderen dit na moet doen, dat zou echt van de zotte zijn dacht ik zo!!!!
En dan is het nog mijn eigen keus dat ik laat zien wat mijn vogel uitvreet.

@Karin
Het is net of Punky niet tussen de deur heeft gezeten gister.
Het was niet zn pootje(s) maar waarschijnlijk zijn lichaam of nekje...

Filmpje van Punky vanmorgen!!!
Lekker ravotten met Astrid  ;D
Heeft hij echt tussen een deur gezeten  ??? ::)
Beeld is niet echt goed, het is met mn mobiel opgenomen omdat ik mn camera niet zo snel kon vinden.


Groetjes van Krimhilde

Gerda

Citaat van: krimhilde op  8 maart 2009, 13:35:58
En dan is het nog mijn eigen keus dat ik laat zien wat mijn vogel uitvreet.


Daar moet ik je even corrigeren:
Je bent hier als lid op een forum, waar bepaalde regels zijn.

Gerda - global moderator

krimhilde

8 maart 2009, 13:51:00 #68 Last Edit: 8 maart 2009, 14:01:25 by krimhilde
Citaat
Daar moet ik je even corrigeren:
Je bent hier als lid op een forum, waar bepaalde regels zijn.

Gerda - global moderator



Dus zulke foto's plaatsen valt onder zn regel?


Groetjes van Krimhilde

Gerda

Moderators zijn er om de goede orde bewaren. Dat is een van de regels. 
Valkjes is zeer gevaarlijke situaties in beeld brengen en foto's hiervan plaatsesn op het forum is volgens mij een kwestie van slechte smaak. (Bij reacties van leden over jouw foto zijn zelfs nog andere woorden gevallen). Maar ik maak me zorgen over de signaalfunctie die hiervan uitgaat.
Dat is de reden dat ik bijstuurde.

Je kunt me een IM sturen als je meer info wilt, daar is een dagboek/verhalenboek niet voor.

Gerda - global moderator

christa

nou zo tezien gaat het wel goed met dat punky beest van jou!!!!!

Kaatje

Hoi Krimhilde,

Uit je verhaal en reactie op Gerda haar correctie kan ik opmaken dat je hier niet zo blij mee bent. Toch kan ik niet anders dan me bij Gerda aansluiten  ::)

Echt, ik ben me ook werkelijk lam geschrokken bij het zien van de vlam onder de macaronie pan, ook zie ik dat jullie stapelgek zijn op Punky, en vast en beslist niet willen zien hoe zijn verenpakje vlam zou kunnen vatten, waarbij de gevolgen niet te overzien zijn.

Punky blijkt duidelijk een erg ondernemend valkje te zijn waaraan je je handen vol hebt, hij is grappig, hij heeft een lekker smoeltje en is volgens mij ook echt een hartenbreker waar je moeilijk nee tegen kunt zeggen  ;)

Er hebben zich in het verleden nog wel eens vaker zulk soort gevaarlijke of niet echt doordachtte situaties voorgedaan waarbij Gerda of een andere moderator heeft moeten corrigeren of ergens een kanttekening hebben moeten plaatsen.

Het verbaasd me dus niet dat er nu een reactie gekomen is van één van de moderatoren. Wat me wel verbaasd en wat ik in het verleden dus echt vaker heb gezien is dat er reacties van andere leden over de foto uit zijn gebleven.

Waarschijnlijk omdat Gerda al gereageerd had, dan zie je dit vaker, en in dit geval alleen maar fijn omdat ik al heel vaak de nodige discussies, na zoiets heel erg uit de hand heb zien lopen !

Ik zou zeggen, neem het gewoon mee in de keuze wat je plaatst aan foto's. De één ziet er geen gevaar in en de andere wel, ik weet zeker dat als je een poll zou openen met de vraag aan de leden of ze dit verantwoord vinden 99% dit niet vindt.

Verder is Punky echt een clown en zal je waarschijnlijk het merendeel van de dag helemaal dubbel om hem liggen ! Het is een schitterend, ondeugend en zeer apart valkje, meer mens dan valkje als je al die dingen ziet  :D

Fijn dat Punky weer helemaal de oude is na het deur incident, wat op het filmpje weer heel duidelijk te zien was, .... de ondeugd !

Groetjes, Karin

krimhilde

Hoi allemaal,

Ik ga hier nu voor het laatst op in (de verboden foto)

Ik heb Punky daar dus even laten zitten omdat ik dus zeker
wist dat er helemaal niks kon gebeuren!!
De pan stond op het kleinste pittje van het gastel en de vlam
op laag.
Het was dus onmogelijk dat zn verenpakje valm vatte!!!!
Ik weet echt wel dat er mensen zijn die hun verstand niet
gebruiken en dat er dan de raarste ongelukken gebeuren...
Ik zal in de toekomst dus nu alleen maar de gevaarlijke momenten die punk uithaalt ALLEEN maar beschrijven!!!
(dus zal er geen foto's meer van plaatsen)
Ik heb deze foto van Punky alleen maar geplaatst om aan te geven wat voor dondersteen hij is en het is NOOIT mijn bedoeling geweest dat om jullie te laten schrikken!!!

@Karin
Gerda reageerde pas na jou stukje schrijven en verder hebben alleen Christa en Gerdy gereageerd op de foto.

@ Gerda
Ik zou het fijn vinden als ik een IM van je terug krijg!

Groeten Krimhilde


Groetjes van Krimhilde

Kaatje

Hoi Krimhilde,

Jammer dat er altijd weer zulke dingen ontstaan en er vaak vanuit een negatief perspectief naar gekeken wordt. Daarmee bedoel ik dat het lijkt alsof je dit met een heel kort lontje geschreven hebt  ::)  ::)

Gerda heeft nergens geschreven dat deze foto verboden is, maar het meer een kwestie van slechte smaak is, maar toch schrijf je dit erbij ( de verboden foto )  ???

Zeker weten doe je niks bij valkjes op een pan met vuur eronder, al staat deze op het kleinste pitje !!!

Dat jij vindt dat het dan onmogelijk is dat zijn verenpak vlam zou kunnen vatten, vind ik een vreemde opmerking. Jij staat met je camera een foto te maken en Punky blijft daar op dat moment mooi voor zitten.

Maar als ik naar het filmpje kijk is het een echte wiebelkont en had het makkelijk gekund dat Punky op de rand van de pan was gesprongen, hij zit overigens al in zo'n soort houding.

Ongelukken zitten gewoon in een heel klein hoekje, kijk maar naar het deur incident, het was niet Punky zijn pootje maar zijn nekje of lijfje, snap je  :-\ !?

Ik had gehoopt dat je dit gewoon mee zou nemen voor de toekomst en verder was gegaan met leuke verhalen over Punky, op deze manier komt er straks een vervelende discussie waar je dan nooit meer uitkomt omdat de één het zo ziet, en anderen zo  ::)

Ik heb de voorgaande reacties met de beste bedoeling geschreven, inclusief deze. Dit is niet om je een hak te zetten, zoals het nu bij mij overkomt, maar als advies en om verdriet te besparen van jou en de kinderen als er straks ineens iets gebeurd met jullie ondernemende Punky.

Groetjes, Karin








christa

ha krimhil
er staat eindelijk een filmpje op hoor!!! ;D ;D ;D