"Valkjes van Ureterp" Filmpje Protter

Gestart door krimhilde, 7 februari 2009, 23:42:04

« vorige - volgende »

krimhilde

Ik ga straks tegen een uur of 7 Punk zn fluitje laten zien!!
maar eerst ff lekker een paar uurtjes slaapies doen hierzo  :P

Trusten!

Groetjes van Krimhilde

Dierenfreackske

Hoi hoi, hoe is het met Puncky ?  Wat zal jij ook geschrokken zijn he, grtjs Ann

krimhilde

Moarn,

Ann: Ja ik ben zaterdag best wel een beetje geschrokken. (ik denk mn man nog het meeste  ;D)
Maar met Punky is alles goed weer  ;D.

Ben nog druk mn slaap uit de oogies aan het wrijven maar hier dus het filmpje van punky en zn fluitje.

Groetjes van Krimhilde

christa

goedemorgen
jou punky kan ook wel goed fluiten hoor zo zacht vind ik het niet.
maar hij is dus net zo verwend als onze karel!! ;D
fijne dag nog ik ga zo heen werken :-X
doei christa

christa

hey krimhilde
wat is het hier rustig heb je geen nieuws?????

krimhilde

Vanmiddag klokslag 13:00 uur is onze punk ontsnapt  :'(

Ik hield even de deur voor de hond open zodat die naar buiten kon maar die wou niet zo snel en na veel gemiopper van mijn kant was de hond eindelijk buiten.
Ik loop ff naar voren en hoor gelijk dat er iets niet in de haak is....HOE KAN HET DAT IK PUNKY BUITEN HOOR??????

Hij is dus terwijl ik met de hond bezig was buiten te krijgen is ie ongemerkt over mij heen gevlogen de weide wereld in.
Ben een uur bezig geweest om hem terug te krijgen maar is niet gelukt, ik kan hem niet meer vinden.

Groetjes van Krimhilde

christa

hey krimhilde
ik neem aan dat je de buurt al in bent gegaan?!
zet ook 1 van je kinderen buiten kann die roepen naar punkie!!
heel veel succes
dikke kus mij

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kaatje

17 maart 2009, 19:43:02 #83 Last Edit: 17 maart 2009, 19:47:07 by Kaatje
Citaat van: Kimm op 17 maart 2009, 19:23:55
arme punky :'(  :'(  :'(

Zeker arme Punky, wat zal hij bang zijn zo alleen in de grote boze wereld vol met gevaren en grote vogels  :'(  :'(

Ik hoop werkelijk dat hij heel snel, net als van Gils van Caroline, bij mensen aanvliegt waar hij een goed en fijn nieuw huisje zal vinden ! Dit heeft Punky wel verdient, arm dier !

Ik denk aan je lieve Punky !

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

krimhilde

17 maart 2009, 23:23:33 #85 Last Edit: 17 maart 2009, 23:28:24 by krimhilde
Ben het halve dorp doorgeweest!!!
Hoe dichter ik bij hem kwam hoe verder hij weg ging...
Ik had het na 1 1/2 opgegeven en mij er bij neergelegt met dikke tranen!!!
Zit ik boven op zolder het bericht te verzenden hierzo dat punk weg is.....HOOR ik hem in eens....zo snel als mn korte benen maar wilden was ik benee en buiten...hij hoorde mij maar zag me niet en ging weer weg!!
De meiden zijn ook nog wezen zoeken en roepen maar punky kwam niet  :(
Astrid(onze oudeste) is er helemaal kapot van arme meid...
Wat een gemis ineens dat onze lieve kleine "ettertje" er niet meer is, zelfs mn man (een nuchtere stille vent) liep steeds naar buiten om te horen en kijken...
Ik heb op marktplaat een oproep gezet en morgen ga ik hier bij de supermarkten  in het dorp briefjes ophangen.

Wie weet vind iemand onze punk

Ik voel me knap k*t nu...die stomme hond(kan ie ook niks aan doen natuulijk) had sneller naar buiten gemoeten.

Groetjes van Krimhilde

Dierenfreackske

Hoi hoi; jeetje wat schrik ik hiervan , arme Punck, hoop dat iemand hem vind en bij goede zorgzame mensen terecht komt. Wat zal jij geschrokken zijn he meiss, heb je nog iets gehoord ?  :-\ :-\ Sterkte nog, grtjs Ann

krimhilde

Hey Ann,

Nee ik heb nog niks gehoord...
Ik ga zo naar de supermakten hier briefjes hangen...
Ik hoop zo dat ie word gevonden...en dat de vinders contakt met mij opnemen.

Ik heb ondanks alles toch nog redelijk geslapen maar werd wakker met een hevige hoofdpijn...
Ben er in mn slaap erg mee bezig geweest volgens mijn man...(tja, ik schijn nogal eens te praten in mn slaap)

Gr Krimhilde

Groetjes van Krimhilde

Kaatje

Ik moet heel de tijd aan Punky denken en ik hoop dat hij de nacht goed doorgekomen is. Hopelijk bij hele lieve zorgzame mensen die inzien dat Punky een heel bijzonder en lief valkje is  :'(

Sorry, maar het laat me niet los en het houd me heel de tijd bezig, er gaat van alles door mijn hoofd ! Wat ik me afvraag is, hoe is het mogelijk geweest dat Punky ongemerkt over je hoofd is gevlogen en je er pas achter kwam toen je hem buiten hoorde !?

Ik ben straks 2 jaar lid, maar in al die tijd heb ik dit nog nooit gelezen, ... iedereen waarbij er een vogel is weggevlogen heeft dit zien gebeuren, echt heel triest dus.

Natuurlijk is je dochter ziek van verdriet, ik vraag me af of dit het je allemaal waard is geweest om Punky, ... sorry dat ik het zo zeg, als kermisattractie hier op het forum neer te zetten, want die indruk heb ik de laatste tijd dus echt gekregen !

Dat je je knap beroerd voelt begrijp ik, het is niet je "stomme" hond ( eigen woorden ) die sneller naar buiten had gemoeten, maar jijzelf had eerst moeten kijken waar Punky was en tussendeuren moeten sluiten.

In nog geen anderhalve maand sinds het bestaan van dit boekje, is Punky weggevlogen, heeft hij met zijn nek / lijfje tussen de deur gezeten en is hij in de plakkaatverf terecht gekomen  :'(  :'(

Ik zal nooit zeggen dat het mij niet zal overkomen en het is mijn engste nachtmerrie, ik hoop dat het nooit zal gebeuren. Maar ik probeer wel zo voorzichtig mogelijk te zijn. Een valk is een dier en geen speelgoed, ik hoop dat je hier een leer uit trekt !

Dierenfreackske

Hoi Krimhilde, ik hoop echt dat het iets mag opleveren met je briefjes en dat je valkje door iemand is gevonden die het in huis gedaan heeft en verzorgd en eten heeft gegeven , anders vrees ik er een beetje voor, ach meiss, ik vind het zo erg voor je, ik duim hier hoor voor je, sterkte Ann