4 mei 2025, 08:07:58

foto's van punky

Gestart door Bianca, 24 november 2003, 17:16:00

« vorige - volgende »

Bianca

ik vond het wel een leuk idee om wat foto's met jullie te delen omdat ik dat zelf ook wel heel erg leuk vind (foto's van andere kijken)
hier heeft punkster de cavia's ondekt en de cavia's punky
Later in het hok was het wel even schikken voor de caafjes ze vinden punky DOODeng hihihihi ;D

Nu toch maar weer snel richting mams want hij nam na deze foto een duik vlucht richting m'n schouder

even mooi zitten voor de foto

Dit is z'n favo bezigheid proberen de armbandjes los te peuteren. (maakt dan ook een soort grommend geluid) onze pitbull-valk! :D

En hier zit íe de camera te inspecteren leuk he ik zal vanavond tijdens z'n voeding ook nog een paar foto's maken.
groetjes Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

marianca.

Hallo bianca,

Wat een scheetje zeg :) :).Heeft ook wel een ondeugend koppie,heerlijk zeg :D :D.
Kost je kapitalen aan armbanden he,ik ken het ;).Alles wat glimt en bengelt aan mij moeten ze hebben...alleen,mijn valkjes grommen niet :D :D :D.Lijkt me wel leuk om zo een valkje te hebben,heeeeeel bijzonder :D :D.

Nou,veel plezier met je valkje,knuffel er maar lekker mee ;)

Groetjes,
marianca en haar valkjes

Bianca

ik geniet zeker met volle teugen, bedankt voor je leuke reactie!
 :P
Groetjes Bianca

Tara

Hoi Bianca,

ahhh zoals je al weet vind ik het echt een schatje :). Nou, ik heb mijn redenen wel ;). Ik ben echt superblij voor je dat je hem hebt, hij's in goeie handen :).

Groetjes, Tara

Bianca

hier nog wat plaatjes van het voeren zoals beloofd

Elke keer als ik het spuitje moet hervullen is het zoals je ziet een vechtpartij om punky uit de buurt te houden anders vliegt íe zo in het bakje pap ;D

en nog een fotootje van z'n mooie kuifie

hoop dat jullie ze leuk vinden ;)
groetjes Bianca :P

Tara

Ahhh wat zijn ze lief die foto's :-[.

Sorry maar zit hier nou al bijna te huilen :'( knuffel dat kleintje maar eens lekker goed voor me wil je :(.

marianca.

Hallo bianca,

Wat een leuke foto s zeg :) :).Je bent een echt moedertje ;D.
Zo te zien is je valkje bij jou in hele goede handen ;).

Succes ermee,wat een scheetje zeg :-*

Groetjes,
marianca en haar valkjes

jacko

Hoi Bianca

Leuke foto's van punky. Maar hoe oud is Punky omdat je Punky nog moet voeren?

groetjes miranda

Bianca

hallo Miranda
Punky was toen ik 'm ging halen net 5 weekjes oud,
en moest nog twee maal daags met de hand gevoerd worden dat heb ik anderhalve week volgehouden, nu doe ik het nog maar 1 keer per dag. Dat zal ook wel snel over gaan want hij begint al goed zelf zaadjes te eten.
Hij wordt ook steeds eigenwijzer, SCHEURT :o door de Kamer met een bloedgang en heeft dus het vliegen duidelijk uitgevonden! :P
alleen het landen wil af en toe nog niet echt lukken.
Dan zit íe om zich heen te kijken alsof hij denkt "heeft niemand dit gezien?"
Echt om je buikpijn van het lachen te bezorgen.
Ook begint ie de speeltjes in z'n kooi te ontdekken, en voelt zich steeds meer op z'n gemak in z'n valkenvilla.

Moet groot genoeg zijn toch?
hier nog even een foto van z'n eigenwijze koppie (zo lief, al zeg ik het zelf hihihihi ;D).
Groetjes Bianca

Tara

Hoi Bianca,

hij ziet er ook echt heel lief uit zeg!! Een echte schat :).

Hij lijkt me echt grappig hoe je hem beschrijft, veel plezier er mee, en succes met het veranderen van voeding ;)

Groetjes, Tara