27 april 2024, 21:59:47

Vliegles voor valkparkieten

Gestart door Rob S, 2 februari 2009, 18:59:38

« vorige - volgende »

Rob S

Allemachtig, wat ik nu toch weer lees op marktplaats...Je hebt idioten en idioten, maar deze kerel is echt niet goed bij z'n verstand.

http://link.marktplaats.nl/170484981


candy

Nou Rob,

Ik ben het niet helemaal met je eens.
Het betreft hier toch een geniaal plan. Hij laat je valk buiten vliegen en je per uur daarvoor betalen, maar zegt niet dat hij ter plaatse blijft.
Wanneer denk jij dat jou valk weer bij jou komt, zodat de kosten stoppen?

Het is gewoon even doordenken.
Henk

Rob S

Whaha ja voor degene die zo gek is in de kop om zoiets te bedenken is het geniaal :P.

Kaatje

Alias Drs Hooimeijer  ;D  ;D

Wat een achterlijke advertentie inderdaad zeg, het moet niet gekker worden ! Vraag me overigens af wat ie met de voorwaarde van de boom bedoelt  ::)

Groetjes, Karin

Sally

Je kan ook gewoon enkele bomen in huis plaatsen. Haha!

Echt te belachelijk voor woorden!

candy

2 februari 2009, 22:53:26 #5 Last Edit: 3 februari 2009, 12:29:46 by Sanna
Citaat van: Kaatje

Wat een achterlijke advertentie inderdaad zeg, het moet niet gekker worden ! Vraag me overigens af wat ie met de voorwaarde van de boom bedoelt  ::)

Groetjes, Karin


Als de bomen hoog genoeg zijn is het moeilijker om de vogel te vinden en is de verdienste gegarandeerd, maar met lage bomen heb je kans de vogel te pakken en dat past niet in het straatje van de aanbieder.

En Sally als je het in huis doet gaat het plan van de aanbieder niet op.

Groetjes Henk

Kaatje

Hoi Henk,

Wat ik me overigens afvraag is, of er nog mensen zijn die hier serieus op reageren ! Als ik mijn nieuwsgierigheid niet kan bedwingen dan bel ik hem vandaag misschien wel op  :P

Toen Hooimeijer even in beeld kwam bij het Nop had hij namelijk ook een boom, hier verkopen ze ze ook ! Ongeveer 2 meter hoog !

Je zou hem haast uitnodigen en zelf in de boom hangen  ;)

Groetjes, Karin

candy

Hallo Karin,

Ik probeer hier gewoon de gein van in te zien, maar ik ben het met jou eens dat als er mensen serieus op zijn aanbod ingaan hij inderdaad in de hoge boom wordt gehangen, maar dan zo dat hij nog net met zijn tenen aan de grond komt.

De andere boom die jij bedoeld kennen wij ook, daar zitten regelmatig vogels op die voor herplaatsing zijn bedoeld. En ik zeg direct dat ik geen zin heb in een discussie of ik het daar mee eens ben of niet, omdat ik voor mij zelf niet kan zeggen of het goed is of niet. :-X
Tevens is zo'n boom ook een geliefd knaag object voor vogels die binnen zitten. Wij hebben hier een standaard staan die de zelfde functie heeft dan een boom en er wordt bij on dan ook dankbaar gebruik van gemaakt. De valkjes hier hebben er onder andere een sport van gemaakt, wie het vaakst de kakatoe er af kan vliegen. ;D ;D ;D

Groetjes Henk

Rianne

Ik heb het bericht gemeld. Dit kan alleen maar oplichting zijn.

Sanna

Ik denk dat die vent zich helemaal ziek zit te lachen om alle reacties die hij hier op krijgt! Dit kan niet anders dan een geintje zijn. Ik moet er in ieder geval smakelijk om lachen ;D ;D ;D.

Groetjes, Sanna

candy

Even een vraagje,

Heeft er al iemand naar de plaatsings datum van de advertentie gekeken nl. 21 mei 2008, vandaar dat ik het als een geintje zie en hierop reageer.

Groetjes Henk

christa

hallo allemaal
mijn karel heeft wel vliegles gehad van een ervaren ''vlieg tuig"
en hij vliegt nu als de beste ik geloof dat ik daar iets van 80 euro voor heb betaald.(zie mijn verhaal bij kleine vogel karel)
groeten christa

candy

Hallo Christa,

Ik heb het verhaal van Karel gelezen ;D ;D ;D en ik denk wel dat jij voor hem bij een betrouwbare vlieg school was, waar je ook met eventuele problemen ??? terecht kan. :) :) :)

Ik heb Nicky zelf les gegeven, maar die heeft er maar kort gebruik van gemaakt, door zijn vleugel on herstelbaar te beschadiggen. :'( :'( :'( ;D 8)

Groetjes Henk

lynette

5 februari 2009, 00:10:25 #13 Last Edit: 5 februari 2009, 00:16:16 by lynette
Hahah wat een raar bericht.

Ik heb hem ook nognooit gezien. De plaatsingsdatum vind ik ook vreemd. Mischien een vroegge 1 april grap?

En hij vraagt dan ook vast geld als hij hem moet gaan vangen En buiten in die kkkkou?? ::)

Groetjes Lynette

ps. ik heb hem ook gemeld  ;)


Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Gerda

Ik denk dat ik een advertentie neerzet voor zwemles aan onwelwillende goudvissen en karpers.
Voorwaarde er moet wel een kanaal of rivier aanwezig zijn!

Eerste uur 10 euro, en voor elk uur dat hij door blijft zwemmen 5 euro.