2 mei 2025, 14:51:10

slijm en heel rustig

Gestart door Jaimy_en_Viggo, 24 november 2003, 01:28:08

« vorige - volgende »

Tara

Hoi Jaimy,

ahh wat ziet ze er slecht uit :(. Hoop echt dat ze geneest. Het is wel goed dat ze de nacht heeft gehaald. Veel sterkte hoor, zal echt voor je duimen, hopen dat het goed gaat met dit wezentje.

Groetjes, Tara

Speedy

Hoi Jaimy,

Beterschap gewenst met Nigel...ik hoop zeker dat ie het zal redden.

Groetjes,
    Trudie

Jaimy_en_Viggo

hey lieve iedereen,

Bedankt allemaal..Met Nigel gaat het al een stuk beter! de medicijnen slaan echt aan.. :) :) :) Ze wast zich alweer en slaapt normaal.. :) :)

ziet er al beter uit of niet dan  :) :)

ik hou jullie op de hoogte!!

Tara

Hoi Jaimy,

woo Nigel ziet er echt een heel stuk beter uit! Ik ben echt heel blij dat te lezen, het zal nou wel allemaal goed komen :).

Veel sterkte!!!

Groetjes, Tara

Lique

Hoi Jaimy,

Ja, Nigel ziet er wel ietsje beter uit, maar wat heeft ze met haar oogje?
Het ooglid lijkt wel weg getrokken???

groetjes Lique

Jaimy_en_Viggo

hey tara,

iK ben er echt blij mee ja..ze zit nu lekker te eten.. :) :P :)
Dus gaat echt de goeie kant op!

groetjes!!

Jaimy_en_Viggo

hey lique,

Ze heeft ontstoken oogjes..dus er zit nu zalf op.. :) maar het ziet er al beter uit... :)

groetjes

Mandy

Goh Jaimy, ik lees net heel je verhaal pas, poewéé, dat is allemaal niet zo best zeg. Ik kan me heel goed voorstellen wat je mee maakt hoor meid. Wat een zorgen en stress. Nigel ziet er al wel iets beter uit, maar is er nog niet, hopelijk blijft het wel de goede kant op gaan. Ik zal voor je duimen.
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Tara

Oppassen met de zalf, of maakt het niets uit als het in het oogje terecht komt? Toch oppassen, je weet maar nooit. Maar ik kan zeggen dat de kans veel groter is dat ze nou geneest hoor :).

Groetjes, Tara

Jaimy_en_Viggo

hey Tara..

Ja het is de bedoeling dat het in haar oogjes komt  :P anders gaan die ontstekingen niet weg..

Hey Mandy..

Ja, ik heb aardig in de stress gezeten..maar dat ze nu zo snel opknapt, is echt fijn!

groetjes

Tara

Tja, logisch ;),

hoe gaat het er nu mee, goed de nacht overkomen? Ben benieuwd, hopelijk gaat het weer wat beter met 'm :).

Groetjes, Tara

Lique

Hoi Jaimy,
Ik hoop echt voor je, dat Nigel gauw opknapt.
Want dat verdient hij.
Maar toch is het ergens vreemd, want toen je hem kocht, leek hij zo gezond...

Groetjes Lique

Jaimy_en_Viggo

Hey allemaal,

Met Nigel gaat het al veeeel beter..ze vlieg al weer lekker rond en zit nu aan mijn ketting te pulken..en ow sloopt hem nu.. ::) Nog wel de medicijnen aanhouden voor zeker tien dagen..maar ze is tenminste niet meer in levensgevaar  :)

Ze heeft nog wel last van onstoken oogjes en diaree dat blijft plakken..daardoor kon ze dus niet meer poepen..omdat de oude poep het tegen hield..dus ik haar in bad gedaan..meteen een mooie afdruk in mijn hand..tja..ze wordt beter he  ::)

Ja, Lique. Ze zag er zo mooi en gezond uit..vond haar wel rustig..maar dat was Aylon ook..dus ik dacht..een poppetje mischien wel.. :-/

Hou jullie op de hoogte!

Kussies Jaimy en haar zes-tal!!

Tara

Hoi Jaimy,

echt fijn om te horen dat het zo goed gaat er mee :). Ben er echt blij om, nou, ze komt er vast wel door ;). Hoe gaat het met je ketting intussen :D

Groetjes, Tara

Jaimy_en_Viggo

Hey Tara,

Hahaha..er is een parel af...dus die moet ik zo ff zoeken..en dan onder mijn trui zit als ik een van mijn vogels bij me heb  ::)

groetjes!!