20 juni 2025, 08:34:12

-•=De Grijze Parel 2009=•-

Gestart door •=Bonnie=•, 24 januari 2009, 18:57:51

« vorige - volgende »

Peggy

Hè wat enorm balen zeg.Ik snap goed dat je hier even down van wordt...dit is ook niet leuk Bonnie.
Nogmaals sterkte. 
Gr peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

carco

Sterkte en heel veel succes met de kleintjes  :-\
Ik kan me zo goed indenken dat je op deze manier het kweken niet leuk vind:je doet zo je best voor de stakkertjes!

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

☺ Pita ☺

24 juni 2009, 08:09:39 #752 Last Edit: 24 juni 2009, 08:42:43 by ♣ Pita ♣
Potver Bonnie wat is dit balen...
Mja meis je kan niet meer dan je stinkende best doen toch?
Nou en dat jij hoor dus geen verwijten als het niet mocht lukken.
En balen blijft het natuurlijk altijd ...
Dat went nooit.
Maar ik blijf duimen ;)

Caroline

Ach Bonnie, arme kleintjes, arme jij ....

Ik hoop zo dat de nacht ze goed heeft gedaan en dat je dwergjes vanmorgen op een terugkeer zijn.

Meer dan duimen kunnen we niet voor je doen.

Toen ik het even helemaal niet zag zitten kreeg ik de tip:

Vergeet niet alle leuke dingen van onze hobby.

Daarom voor jou even snel bewerkt en geupload, je mooie Naomi.  :-*

Sterkte meis en dikke knuffie voor het lieve kleine fallow ventje en zijn zusjes.  :-* :-* :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Caroline

PS. ik weet dat je geen notificaties krijgt van Kirstens forum maar daar heb je ook veel lieve reacties.  ;)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

mila

Citaat van: •=Bonnie=• op 24 juni 2009, 00:25:46
Bedankt allemaal.

@ Esther: Ik heb ook nog nooit zoveel gedokterd.  :-\

Het gaat niet goed  :'( :'( :'( Ik heb de drie dwergen geen laatste voeding gegeven, de derde zat er namelijk nog vrijwel geheel in. Ik heb er een heel hard hoofd in.  :-X

Als het op deze manier gaat, is kweken echt niet grappig meer.

heey meid

ik weet precies wat je bedoeld,
maar het gaat goed komen echt waar, je zal misschien helaas 1 of 3 verliezen ondanks dat je zo je best doet.

misschien heb je hier wat aan maar mijn bonte boertjes legen ook slecht hoor dat komt omdat het te warm is maar lijkt me dat je de goede temp hebt.

meid sterkte en verlies de moed niet helemaal he..

gr
mila

Gerdy

hoe is het nu met de kleintjes..

ik kan me heel goed voorstellen dat je nu zoiets hebt van..kweken een leuke hobby?..maar helaas gaat de natuur zijn gang.
je bent echt een toppertje en aan jou aandacht en verzorging kan het echt niet liggen..je doet alles wat mogenlijk is voor die kleintjes en helaas ..meer kan je niet doen.

ik blijf duimen voor je.

liefs Gerdy

•=Bonnie=•

24 juni 2009, 10:04:02 #757 Last Edit: 24 juni 2009, 10:05:45 by •=Bonnie=•
Mogen...

Vanmorgen waren de kropjes van de dwergen nog steeds niet leeg. Om 06:30 hebben ze alle drie nystatine en brandnetelthee gehad.

Ik stop met het medicijn (dat wat ik besteld had kwam alsnog binnen maar mijn kropnaalden dus nog steeds niet :-/)

Het heeft het kropje van de geelwang aan de praat gekregen dus dat is fantastisch, maar het zet niet alleen de krop aan het werk maar ook de darmen. Hierdoor drogen ze uit, de darmen gaan sneller dan de krop en maag.

Het is niet de verzuring waardoor de krop zo langzaam leegt, het verzuurt omdat het zo langzaam leegt. En daar moet een reden voor zijn. En eigenlijk denk ik dat die reden ook de reden is waarom ze zo mishandeld zijn. Tenslotte wogen ze nog maar 50 gram terwijl de rest al op 80 zat.

Ondanks alles denk ik dus niet dat de kleintjes het gaan redden. De vier oudsten wegen allemaal 90+ nu en doen het super. Da's dus wel positief. Er zijn er tenslotte al twee (+ de bleekmasker voor mezelf) van gereserveerd dus die mensen hoef ik niet ook nog teleur te stellen. Die hangen nu in een broedblok in een kweekkooi terwijl ik voor de kleintjes in de couveuse de temperatuur weer omhoog heb gedraaid. Het licht is uit in mijn kantoor zodat ze slapen en niet steeds rondrennen op zoek naar mij en mijn spuit gebakken lucht  :'( :'( :'(

Soms vraag ik me echt af of het niet beter is de natuur zijn gang te laten gaan  :'(  wat een lijdensweg voor die schatten.

@ Caroline: thanks voor de lieve foto's van mooie Naomi...  :-*

candy

Hallo pleegmama Bonnie,

Ik weet niet of jij mij nog herkent, maar ik wordt Goldy genoemd.

Het lijkt er op dat je de moed gaat verliezen, maar herinner jij nog hoever je bij ons de moed ook liet zakken en dan vooral bij mijn broertje?   ::)
Maar moet je hem nu zien.  :o Luna heeft geen staartje meer over, omdat hij overal in en op klimt, wat regelmatig net iets te ver gaat en hij bij voorbeeld een midden in de kooi uit de dak tralies valt, doordat het dan weer net te veel voor hem word om met zijn koppie vooraan te gaan afdalen. ;D

Zo zie je dus waar je het voor doet en wij zijn jou daar heel dankbaar voor.

Wij wensen jou nu dus ook heel veel sterkte met het verplegen van deze jonkies en zijn met onze gedachten bij je.

Groetjes van Goldy en Luna

•=Bonnie=•

Citaat van: candy op 24 juni 2009, 10:11:53
Hallo pleegmama Bonnie,

Ik weet niet of jij mij nog herkent, maar ik wordt Goldy genoemd.

Het lijkt er op dat je de moed gaat verliezen, maar herinner jij nog hoever je bij ons de moed ook liet zakken en dan vooral bij mijn broertje?   ::)
Maar moet je hem nu zien.  :o Luna heeft geen staartje meer over, omdat hij overal in en op klimt, wat regelmatig net iets te ver gaat en hij bij voorbeeld een midden in de kooi uit de dak tralies valt, doordat het dan weer net te veel voor hem word om met zijn koppie vooraan te gaan afdalen. ;D

Zo zie je dus waar je het voor doet en wij zijn jou daar heel dankbaar voor.

Wij wensen jou nu dus ook heel veel sterkte met het verplegen van deze jonkies en zijn met onze gedachten bij je.

Groetjes van Goldy en Luna

Tuurlijk herinner ik me jullie nog, thanks!!  :-*

*Yvon

Hoi hoi

Tja,soms weet je niet waar je goed aandoet.  ::)
Dat merk je pas achteraf.
Nu krijgen ze dus ook verdroging erbij ?  :-\
Ik denk dat je nu beter een grens kan gaan stellen,tot hoever en hoelang ga ik door met die kleintjes ??  :'(
Tuurlijk hebben ze het recht op een leven,maar het moet wel een dragelijk leven zijn.
Het zien lijden van de kleintjes doet voor jou ook geen goed.  :-\
Al hoop ik keihard dat je toch snel een verbetering ziet en dat ze er toch helemaal bovenop komen !!

Hou je taai,sterk en heel heel veel succes met de kleintjes !!
Mijn duimen draaien nog keihard door !!

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

*Manon*

Hoi Bonnie,

Eerst de mishandeling en nu deze ellende erachteraan...  :'( :'(
Tja, wat is er nu nog wat je nog meer zou kunnen doen... volgens mij heb je alles al gedaan wat mogelijk is... wat een toestand zeg  :-\

Ik duim ook keihard mee dat de kropjes toch ineens gaan werken en ze grote valkjes mogen worden.

Sterkte voor jou en voor de valkjes  :-*

Groetjes Manon

hilde

sterkte
ja soms weet je niet wat je moet doen he.
de natuur zen gang laten gaan of helpen .wat is het beste ik weet het soms ook niet.
dus veel sterkte met de kleintjessssssss.

ik DUIM voor je

groetjesssss

*Esther*

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.