20 juni 2025, 08:27:34

-•=De Grijze Parel 2009=•-

Gestart door •=Bonnie=•, 24 januari 2009, 18:57:51

« vorige - volgende »

Rianne

Dan is Mork iig geen familie van Diego. Of was het Romeo? Er kan bij mij dmv crossover ook lutino geelwang uitkomen maar ja, als er 1 uitkomt weet ik t nog niet omdat ik dan uitga van bronze fallow. Dan is het de oogkleur afwachten, of die zo fel blijft of minder wordt. Maar daar is nu allemaal geen sprake van, meneer heeft een andere pop. Had jij interesse in Dulce dan? Uitlenen kan altijd maar verkopen doe ik niet ;)

•=Bonnie=•

18 mei 2009, 16:10:15 #496 Last Edit: 18 mei 2009, 16:22:34 by -•=Bonnie=•-
Citaat van: Rianne op 18 mei 2009, 15:51:03
Dan is Mork iig geen familie van Diego. Of was het Romeo? Er kan bij mij dmv crossover ook lutino geelwang uitkomen maar ja, als er 1 uitkomt weet ik t nog niet omdat ik dan uitga van bronze fallow. Dan is het de oogkleur afwachten, of die zo fel blijft of minder wordt. Maar daar is nu allemaal geen sprake van, meneer heeft een andere pop. Had jij interesse in Dulce dan? Uitlenen kan altijd maar verkopen doe ik niet ;)

Mork, Romeo komt niet bij Bernard vandaan, die is split opaline, lutino en bont, niet voor bronzefallow en geelwang.

Nee ik heb geen interesse in Dulce, ik vroeg het me alleen af :) Zou op zich een leuke combi zijn, Bingo x Dulce... dan zouden er zowel bonte geelwang mannen als poppen uit kunnen komen en natuurlijk geelwang bronzefallow mannen en poppen.

ALS er hier een clear pied geelwang wordt geboren ga ik Bingo vriendelijk vragen daar iets leuks mee op te bouwen  :P  Dan ben ik zijn split bronzefallow wel kwijt maar komen er hopelijk in combi met die clear pied super mooie bonte tot zwaar bonte geelwang mannen en poppen uit  :D  Op die manier hoef ik Bingo niet weg te doen en kan ik een clear pied geelwang van mezelf houden zonder een 2e geelwang koppel te hebben, want dat wil ik echt niet.

Voor Belle heb ik al een ander mannetje gereserveerd split geelwang bronzefallow. Dan legt ze niet langer voor viool eitjes om er 18 uur per dag op te broeden zonder ooit 1 jong te hebben. En dan kan ik toch nog bronzefallow geelwangen krijgen. Maar dan zonder cinnamon zodat we daar ook eindelijk eens van weten hoe of wat  ;D

Rianne

Mooie plannen, clear pied geelwang! :D Hopelijk lukt het :) Lijkt me heel bijzonder.
Hopelijk heeft mijn bonte geelwang koppel inmiddels inspiratie gekregen. Maar die zitten bij Lin dus daar heb ik geen zicht op. Zijn niet getekend of zo hoor, maar geelwang bont zonder cinnamon zie je niet vaak.

•=Bonnie=•

Citaat van: Rianne op 18 mei 2009, 16:17:48
Mooie plannen, clear pied geelwang! :D Hopelijk lukt het :) Lijkt me heel bijzonder.
Hopelijk heeft mijn bonte geelwang koppel inmiddels inspiratie gekregen. Maar die zitten bij Lin dus daar heb ik geen zicht op. Zijn niet getekend of zo hoor, maar geelwang bont zonder cinnamon zie je niet vaak.

Er lgt weer een jong bij Jelle en Beauty waar de wangen nu doorkomen... er zit nog geen bonte veer op  dus het is weer heeeeeeeeeeeel spannend  ;D

Inderdaad geelwang bont zonder cinnamon zie je absoluut niet vaak! Ben benieuwd!

Rianne

En volgens de verkoper (is niet de kweker) is ie nog split lutino ook. Maar ja, je zoekt een split en spontaan hebben ze die ;) Dus ik ga er niet van uit dat de man split lutino is.

Wangen kijken... AARGHH er is niet erger! Net als je denkt dat het geel is, is het de volgende dag oranje ;D

•=Bonnie=•

Citaat van: Rianne op 18 mei 2009, 16:23:17
En volgens de verkoper (is niet de kweker) is ie nog split lutino ook. Maar ja, je zoekt een split en spontaan hebben ze die ;) Dus ik ga er niet van uit dat de man split lutino is.

Wangen kijken... AARGHH er is niet erger! Net als je denkt dat het geel is, is het de volgende dag oranje ;D

Nou wie weet heb je mazzel  :D  Leuke baby kado  :P

Anke

Citaat van: -•=Bonnie=•- op 18 mei 2009, 10:47:40
Citaat van: Anke op 17 mei 2009, 10:07:56
Hoi Bonnie,
Het zijn mooie koppels die je gaat verkopen.
En de jongen die ze kunnen krijgen zijn ook geweldig.
Vooral van Mork en Mindy :)
Maarja... ik ben opzoek naar een jonge uitvoering van Mork...
Evy wil dat ook graag, want die heeft nu de voerbak als vriendje :P

Max en Juul hebben trouwens 1 jong voortgebracht.
Dat is de kleine Happy :)
Groetjes Anke

Je Mork zou helemaal ideaal zijn voor bij jouw Evy. Maar hij is niet tam en gaat dat ook niet meer worden.

Gaaf dat Max en Juul nu een kleintje hebben. Bij Alex schiet het nog niet op he?

Hoi Bonnie,
Ik weet dat Mork hier niet zou kunnen aarden hoor :)
Daarom ben ik ook opzoek naar een jongere uitvoering van Mork ;D

Alex snapt nog steeds niet hoe hij moet wipwappen :-\
Maar.... zoals hij het nu doet komen er wel (onbevruchte)eitjes bij Rena.
Dus zijn ze het ideale backup koppel :)

Het kind van Max en Juul ligt dan ook in het blok van Alex en Rena ;D
Snap je het nog?
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

•=Bonnie=•

Jammer Anke van Alex... het zou natuurlijk ook goed kunnen dat 1 van beide vogels onvruchtbaar is.  :-\  Maar ja, een goed pleegkoppel kan ook handig zijn.

Nou, ik hoorde net een heel raar geluid buiten enne... daar zag ik Robin & Robijn paren  ;D YES!  Dit keer was er echt geen enkele andere man voor wie ze kippetje is gaan zitten.  :P

Dus wie weet liggen er hier binnenkort toch nog bleekmakser x bleekmasker eitjes  :)

Het 2e  Clear Pied jong van Jelle en Beauty krijgt oranje wangen, het is waarschijnlijk ook weer een man. Jammer maar ach, na twee clear pieds weet ik in elk geval dat die geelwang clear pied echt wel een optie is daar  :)

Bij Extreme en Extran ligt weer een eitje.
Cocktail en Dreams paren zich suf en hebben hun blok terug gekregen.
Mork & Mindy paren weer en zitten weer in het blok
Blanco en Baukje zijn aan het broeden
En bij Bingo en Belle ligt Belle 18 uur per dag alleen in het blok terwijl meneer buiten zit te kijken of zijn veren wel goed liggen  >:(

Anke

Hoi Bonnie,
Het gaat lekker bij jou :)
Enneh... wat Alex betreft.... die doet aan orale seks, weet je nog van dat filmpje? ::) ;D
Zo raken de eitjes natuurlijk nooooooit bevrucht :P
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Ik kan me het nog herinneren, Anke ....  ;D ;D :o

Leuk weer allemaal niet kansen, Bonnie.

SUcces!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

•=Bonnie=•

20 mei 2009, 19:17:16 #505 Last Edit: 20 mei 2009, 19:19:14 by -•=Bonnie=•-
Citaat van: Caroline op 19 mei 2009, 22:38:46
Ik kan me het nog herinneren, Anke ....  ;D ;D :o

Leuk weer allemaal niet kansen, Bonnie.

SUcces!!  :D

Nieuwe kansen bedoel je zeker  ::) :P ;D

@ Anke: ohwja, dat filmpje weet ik nog haha  ;D

Bij hun zou, als alles bevrucht en niet afgestorven is, rond maandag het eerste eitje kunnen uitkomen. Ze hebben er vier maar ik dacht te hebben gezien dat er 1 onbevrucht was...

Baukje valt aan, en dan bedoel ik ook echt aanvallen dus controle laat ik bij haar wel uit mijn hoofd. Niet dat ik zo bang ben maar ze schopt zo haar eieren of jongen tegen de wand in een poging mij te grijpen  ::)

Zij hebben twee eitjes, de 2e moet vandaag gelegd zijn en Extran  is braaf gaan zitten. Bij hen kijk ik voorlopig niet of ze bevrucht zijn en hoeveel het er gaan worden tenzij ik een pleegkoppel nodig ga hebben. Dus dat wordt een verassing  ;)

Drie eitjes die onder Blanco en Baukje liggen. Geen idee of ze bevrucht oid zijn dus.

Daar vond ik net een ei   :D  Zo te zien is Cocktail al aan het broeden dus ik hoop dat ze er niet teveel gaat leggen anders heb ik straks inderdaad de hulp van Extreme en Extran nodig.

Die paren zich suf... ze zijn in principe te koop (alleen forumleden) maar als Mindy een eierkont gaat krijgen blijven ze hier.

Hun tweede clear pied jong heeft inderdaad oranje wangen. Ik denk ook dat het een man is maar door het ontbreken van aftekeningen weet ik dat natuurlijk niet zeker.

De 2 clear pieds van Jelle en Beauty, de bleekmasker split cinnamon bont witmasker lutino man van Blanco en Baukje en het handtamme opaline split bronzefallow jong van Romeo en Julia  zijn nog te reserveren. Verder heeft alles een baasje. Misschien dat de cinnamon-opaline-geelwang bronzefallow weer vrij komt, dat hangt van de DNA test van haar toekomstige partner af :)

Marian

Hoi Bonnie,

Lekker dagboekje is dit ;), orale sex :o
Misschien wel grappig om dat filmpje tijdens mijn seksuele voorlichtings lessen te tonen ;D ;D ;D
Waar kan ik dat filmpje nog vinden???

Groetjes, Marian

•=Bonnie=•

Citaat van: Chico op 20 mei 2009, 19:39:51
Hoi Bonnie,

Misschien wel grappig om dat filmpje tijdens mijn seksuele voorlichtings lessen te tonen ;D ;D ;D

Groetjes, Marian

Je eh.... dan moet je bij Anke zijn, niet bij mij  ;D

Anke

Citaat van: -•=Bonnie=•- op 20 mei 2009, 20:02:02
Citaat van: Chico op 20 mei 2009, 19:39:51
Hoi Bonnie,

Groetjes, Marian

Je eh.... dan moet je bij Anke zijn, niet bij mij  ;D

Wahahaha aan wie geef jij seksuele voorlichting Marian?

*Yvon

Hoi hoi

Nou hier gebeurd er ook nog van alles en nog wat.  ;D
Zo te lezen gaat Mork&Mindy ook nog wel een poos blijven.
Na suf paren moeten er wel eitjes gaan komen,he wat vervelend nou.  :P ;D

Loco het kleinkind van Extran&Extreme is me een drukte makertje zeg.  :o
Lijkt op zijn/haar pa Manchito het adhd valkje.  ;D

Groetjesssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >