20 juni 2025, 16:40:00

-•=De Grijze Parel 2009=•-

Gestart door •=Bonnie=•, 24 januari 2009, 18:57:51

« vorige - volgende »

•=Bonnie=•

12 april 2009, 14:17:18 #270 Last Edit: 12 april 2009, 14:22:55 by -•=Bonnie=•-
De oudste van Extreme & Extran heb ik inmiddels geringd  :)  Ben benieuwd of de ring er morgen nog opm zit.

De volière helemaal geveegd, en de valkjes buiten badderbakken en nieuwe schommels gegeven. Wat zijn valkjes toch ook dankbare vogels om iets voor te doen. Ik was de vluchten nog niet uit of de schommels werden al getest en tien minuten later lag iedereen die niet op eieren/jongen zat al in het water  ;D

Zo, nu even muur en mollensla voor ze plukken en dan gaan we lekker met de boot op stap.

Mara

Hey Bonnie

Mag ik vragen wat mollensla is?

Veel plezier vandaag!

Groetjes

Mara

•=Bonnie=•

*Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

•=Bonnie=•

Mara

Hey Bonnie

Dank je wel. Ik kende die naam niet, maar dat is net zoiets als dat wij hier mier zeggen tegen vogelmuur.

Groetjes

Mara

Dierenfreackske

Hoi , weer iets bij geleerd hier, mollensla , is dus paardenbloemgroen, hihi! Wist ik dus niet, grtjs Ann

•=Bonnie=•

14 april 2009, 09:45:33 #278 Last Edit: 14 april 2009, 10:51:31 by -•=Bonnie=•-
Citaat van: Mara op 13 april 2009, 14:27:58
Hey Bonnie

Dank je wel. Ik kende die naam niet, maar dat is net zoiets als dat wij hier mier zeggen tegen vogelmuur.

Groetjes

Mara

Welke streek woon jij dan Mara? Hier zeggen ze ook mier tegen muur :)

Citaat van: Dierenfreackske op 13 april 2009, 18:30:40
Hoi , weer iets bij geleerd hier, mollensla , is dus paardenbloemgroen, hihi! Wist ik dus niet, grtjs Ann

Het is nochtans Vlaams Ann :) Ik heb het van mijn man over genomen, en die komt uit Haaltert

Er piept en kraakt een tweede ei bij Jelle & Beauty. Als dit geboren verwacht ik pas rond komend weekend weer nieuwe donsjes.

Daarna zouden in principe de eitjes bij Cocktail & Dreams aan de beurt moeten zijn. Ik gok tegen of in komend weekend. Ben benieuwd wat het wordt, de eitjes van Dreams zijn erg klein, geen idee of dat uit kan komen.

☺ Pita ☺

En waneer ga jr foto's maken?
Ik ben zo benieuwd naar je jonkies :)
Groetjes Petra.

Mara

Hey Bonnie

Ik woon in Noord-Limburg.

Groetjes

Mara

Dierenfreackske

Hoi Bonnie, is dat vlaams ?? Hihihi, zo te zien ken ik zelf niet alle vlaamse woorden he! Weer iets geleerd , ihihi

Luna is hier heel gelukkig ook, ze heeft ook haar draai gevonden hier, hihi!  Ben benieuwd naar je jonkies hoor! Grtjs Ann

•=Bonnie=•

14 april 2009, 20:43:42 #282 Last Edit: 14 april 2009, 22:44:27 by -•=Bonnie=•-
Zo, het jong van Jelle en Beauty is er nog niet maar er wordt heel hard gewerkt in dat ei :)

@ Pita: ik maak pas foto's als beide ouders af en toe van het blok zijn. Tot die tijd doe ik alleen maar eens per dag het blok open om te kijken of iedereen ok is en laat ik ze met rust.  :)

Behalve als ik een koppel heb die gewoon kalm blijven, maar de huidige koppels vallen echt aan en ik ben veel te bang dat dan ze jongen of eitjes stuk trappen.

Rob S

Hey Bonnie,

En nog maar een keer gefeliciteerd met alle jongen ;D Hier wil er nog maar niets uit het ei kruipen, begint wel erg lang te duren zo ???

Groetjes

☺ Pita ☺

Mja dat begrijp ik wel , dan zou ik dus ook geen foto's maken.
Dan moet ik nog maar ff gedult hebben :)
Beter gezonde donsjes dan gestresde valkjes ;)

En weer een donsje op komst , spannend hoor!!
Groetjes Petra.