20 juni 2025, 12:46:58

-•=De Grijze Parel 2009=•-

Gestart door •=Bonnie=•, 24 januari 2009, 18:57:51

« vorige - volgende »

*Esther*

♪ Marlies

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Gerdy

Rob S

Hey Bonnie,

Hoe gaat het met Tapa? En kun je al zien of ze een geelwang is of een "gewone" bronze fallow?

Heb je de rest van je blokken al opgehangen trouwens?

Groetjes

•=Bonnie=•

Citaat van: Rob S op 15 maart 2009, 07:28:28
Hey Bonnie,

Hoe gaat het met Tapa? En kun je al zien of ze een geelwang is of een "gewone" bronze fallow?

Heb je de rest van je blokken al opgehangen trouwens?

Groetjes

Marie zal vandaag of morgen wel weer een fotootje maken denk ik :)

Ik denk dat Tapa niet geelwang is, omdat ze die donkere vleugelpunten van de bronzefallow krijgt. De geelwang bronzefallows hebben niet zulke donkere vleugelpunten, die lijken meer op lutinu-geelwang.

Ik ben heel benieuwd of ze opaline wordt of niet. *lach* En of ze inderdaad een ze is... Als er opaline door komt en het is een man dan is hij waarschijnlijk split geelwang.

Hopelijk doen Mork en Mindy nog een nestje en dan dit maal met meer bevruchte eitjes dan nest 1 zodat er wat meer duidelijkheid over de vererving komt :)

Alle koppels hebben hier inmiddels hun blokken. Binnen in de kweekkooien en buiten in de binnenhokken.  :)

Tjerk

Hey,

Ben erg benieuwd naar Tapa. Heb je voor jezelf al plannen wat je eventueel met hem / haar wil gaan doen?

Groeten Tjerk

•=Bonnie=•

15 maart 2009, 10:47:32 #127 Last Edit: 15 maart 2009, 10:49:55 by -•=Bonnie=•-
Citaat van: Tjerk op 15 maart 2009, 10:29:47
Hey,

Ben erg benieuwd naar Tapa. Heb je voor jezelf al plannen wat je eventueel met hem / haar wil gaan doen?

Groeten Tjerk

Hey Tjerk :)

Nee, Marie heeft wat mij betreft 1e keus. Ik ga Tapa niet houden, als ze inderdaad een lutino-geelwang zou zijn geworden had ik dat misschien wel gedaan. Dan had ik waarschijnlijk Bingo ontkoppeld omdat ik het voor zijn pop zo zielig vind dat ze nooit jongen zal hebben terwijl ze zo graag wil (hij doet niet mee). Ik wil maar 1 geelwang koppel. Maar zoals de zaken er nu voor staan,ik heb al drie opaline bronzefallows en bronzefallow geelwangen kan ik met uit Bingo al kweken. Da's wel genoeg.  :)

mila

heey bonnie

Tapa wordt echt mooi zeg en groot gelukkig dat marlies der koppel er goed voor zorgt.

ben erg benieuwd wat voor mutatie tapa is maar dat zullen we de komende dagen en weken wel zien toch....

groetjes
mila

•=Bonnie=•

Citaat van: mila op 15 maart 2009, 11:23:17
heey bonnie

Tapa wordt echt mooi zeg en groot gelukkig dat marlies der koppel er goed voor zorgt.

ben erg benieuwd wat voor mutatie tapa is maar dat zullen we de komende dagen en weken wel zien toch....

groetjes
mila

Nou, Tapa is sowieso bronzefallow, het wordt alleen nog even afwachten of ze (of hij) er nog opaline bij is of niet. :)

Tjerk

Citaat van: -•=Bonnie=•- op 15 maart 2009, 11:30:55
heey bonnie

groetjes
mila

Nou, Tapa is sowieso bronzefallow, het wordt alleen nog even afwachten of ze (of hij) er nog opaline bij is of niet. :)

Of eventueel Geelwang... Die kans is er natuurlijk wel.

Groeten Tjerk

•=Bonnie=•

Citaat van: Tjerk op 15 maart 2009, 11:40:04
Citaat van: -•=Bonnie=•- op 15 maart 2009, 11:30:55
heey bonnie

groetjes
mila

Of eventueel Geelwang... Die kans is er natuurlijk wel.

Groeten Tjerk

Die kans was er wel geweest maar gezien de bronzefallow vleugeltippen geloof ik dat niet, aangezien de bronzefallow geelwangen er als lutino-geelwangen uit zien.  :)

Tjerk

Toch is het niet onmogelijk...  ;)

Groeten Tjerk

mariejj

Rianne

Zie ik oranje pennetjes op de wangen?