21 juni 2025, 19:40:46

-•=De Grijze Parel 2009=•-

Gestart door •=Bonnie=•, 24 januari 2009, 18:57:51

« vorige - volgende »

mariejj

Het gaat nog perfect met Tapa!  ;D   zelfs een heel klein iniemini donsje  waarvan ik het niet verwacht had dat die het zou redden had net een bomvolle krop  :o

Caroline

SUper nieuws om thuis te komen voor Bonnie denk ik, Marie.  ;)

FIjn weekend.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

•=Bonnie=•

Citaat van: mariejj op  6 maart 2009, 17:39:58
Het gaat nog perfect met Tapa!  ;D   zelfs een heel klein iniemini donsje  waarvan ik het niet verwacht had dat die het zou redden had net een bomvolle krop  :o

:D :D :D Super om te horen :) Ik ben net weer thuis dus dacht, meteen maar even kijken of er al ieuws is en jawel  :)

Ik durf het bijna niet te vragen... maar als je nog eens tijd hebt voor een fotootje? Ze zal al wel enorm gegroeid zijn ondertussen met die super verzorging.  :)

Mandy

Hé Bonnie, jij ook veel succes dit jaar! :D
Het eerste prachtjong is er al en gelukkig gaat het goed met Tapa bij het pleegkoppel! ;)
Fijn dat we elkaar hier zo kunnen helpen. Had het vorig jaar ook met een pasgeboren jong, die kon gelukkig naar Marlies en is een prachtvalkje geworden. Zal met Tapa nu ook vast goed komen. :)
Enne, prachtvolière en valkjes heb je! Vooral beauty is een beauty natuurlijk! :D
En heb je straks een keer een foto van een gevulde volière?
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Anke

Hoi Bonnie,
Welkom thuis :)
Het moet voor jou wel een heel fijn gevoel zijn dat kleine Tapa het zo goed doet :)
Wanneer ga je de andere koppels een blok geven?
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

mariejj

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

•=Bonnie=•

Citaat van: mariejj op  8 maart 2009, 12:58:21
Tapa
oogjes open en ringetje om  ;D

;D ;D ;D :D

Geweldig Marie, hartstikke bedankt, voor de geode zorgen en de foto's!  :)

Anke

Hoi,
Wat een heerlijke foto's ;D
Super dat Tapa zo goed groeit!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

♪ Marlies

Fijn dat Tapa zo goed terecht is gekomen. :D

Gaat helemaal goed komen.

•=Bonnie=•

Citaat van: Mandy op  7 maart 2009, 22:45:31
Hé Bonnie, jij ook veel succes dit jaar! :D
Het eerste prachtjong is er al en gelukkig gaat het goed met Tapa bij het pleegkoppel! ;)
Fijn dat we elkaar hier zo kunnen helpen. Had het vorig jaar ook met een pasgeboren jong, die kon gelukkig naar Marlies en is een prachtvalkje geworden. Zal met Tapa nu ook vast goed komen. :)
Enne, prachtvolière en valkjes heb je! Vooral beauty is een beauty natuurlijk! :D
En heb je straks een keer een foto van een gevulde volière?

Hey Mandy  :D

Ja Tapa en ik hebben enorm geboft met het aanbod van Marie, was alles bij elkaar ruim 3 uur in de auto zitten maar dat had ik er graag voor over als je ziet hoe lekker ze er bij ligt nu  :)

Wat betreft de foto van een gevulde volière, op de foto zit iedereen er al in hoor, je moet wel goed zoeken maar er staan heus valkjes op de foto  ;D

Citaat van: Anke op  8 maart 2009, 11:41:49
Hoi Bonnie,
Welkom thuis :)
Het moet voor jou wel een heel fijn gevoel zijn dat kleine Tapa het zo goed doet :)
Wanneer ga je de andere koppels een blok geven?
Groetjes Anke
. [/color][/font][/size]

Hey Anke  :D

Het is ook een erg fijn gevoel, zeker als je vier dagen nonstop voor zo'n beestje hebt gezorgd wordt het een boel meer dan zomaar een donsje. Als ik het ei niet in de machine had gelegd was ze er niet eens geweest, het is dus 100% mijn verantwoording dat ze geboren is. Erg prettig dat ik haar dankzij Marie een natuurlijke nestperiode heb kunnen bieden.

Ik op de dag dat ik Tapa weg bracht een aantal koppels in de kweekkooien binnen gezet.  :)

Citaat van: ♪ Marlies op  8 maart 2009, 13:16:32
Fijn dat Tapa zo goed terecht is gekomen. :D

Gaat helemaal goed komen.

Hey Marlies  :D

Jah, dat geloof ik ook wel, heel erg fijn!  :D

Citaat van: Caroline op  8 maart 2009, 13:01:19
Geweldig!!!!  :-*

Hey Caroline  :D

Echt wel!!  ;D

Dierenfreackske

Hoi hoi, wat fijn dat het goed is gekomen met Tapa , en wat een supermooie foto's van haar bij de donsjes van Marie, heerlijk om ze zo te zien he, zo'n geweldig klein lief donsje dat er anders niet eens ging zijn , fijn  dat Marie er was en je het eitje in de broedmachine hebt kunnen leggen he! Wat een superlief klein mooi donsje is het , maar die van Marie ook he! Knappe foto's hoor! Grtjs Ann

Anke

Hoi Bonnie,
Leuk weer koppels in de kweekkooien :)
Nu ben ik natuurlijk wel nieuwsgierig welke koppels dan? ;D
Groetjes Anke

•=Bonnie=•

Citaat van: Anke op  8 maart 2009, 18:36:43
Hoi Bonnie,
Leuk weer koppels in de kweekkooien :)
Nu ben ik natuurlijk wel nieuwsgierig welke koppels dan? ;D
Groetjes Anke

Hey Anke  :D

Dat hou ik nog lekker even geheim  :P

Anke

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah  wat jammer :(
Hihi lekker ben jij :P
Groetjes Anke