6 augustus 2025, 13:04:57

-•=De Grijze Parel 2009=•-

Gestart door •=Bonnie=•, 24 januari 2009, 18:57:51

« vorige - volgende »

•=Bonnie=•

Borrel maakt het uitstekend, fluit ook veel en is soms strontvervelend zo aanhankelijk ;)

Maar eten.. nee. De vorige foto's waren niet leuk, moet nieuwe maken... maar hij ziet er altijd zo rommelig uit,  papsmoel en veren door de war omdat ik hem moet vasthouden tijdens het voeren anders schud hij zo dat alles onder de pap zit ;)

monica

hahaha, heel herkenbaar, dat kleintje van mij maakt er ook een papbende van, al krijgt ie nog maar 1 x daags, maar dan zit ie ook echt helemaal onder de pap...en ik ook :-X

Groetjes Monica.

*Yvon

Hoi hoi

Fijn dat het met Borrel goed gaat.  :D
Ik pap ook een donsje vanaf dat het 1 weekje oud is.
Jong van Manchito en Fenna.  :)
Hij/zij zit wel veel met het zaad/eten te spelen maar eten..... ho maar.  >:(  :D
Het wilde bewegen met pappen is soms echt een ramp.  ;D ;D

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Jacoba

'K ben zo benieuwd naar FOTO'S van Borreltje en iedereen natuurlijk met mij.

Groetjes Jacoba

•=Bonnie=•

17 november 2009, 23:19:46 #1114 Last Edit: 17 november 2009, 23:22:06 by •=Bonnie=•
Ondertussen hoef ik borreltje sinds een week of drie niet langer met spuit of lepel te voeren  :D

Dat betekend echter niet dat hij nu zaadjes eet, nee nee... ik heb harrison pellets voor hem (die kreeg ie ook als handopfok) en daarmee vul ik een borrelglaasje half (hoe kan het ook anders) waarna ik er heet water op giet.

En Borreltje bediend zichzelf hier mee. Eerst vulde hij zijn hele kropje, dat is natuurlijk niet okay een krop vol koude pap, maar nu neemt ie gewoon steeds een paar hapjes. Als het bakje leeg is krijgt hij vers, dat betekend eigenlijk dat hij smorgens en in de namiddag een vers bakje krijgt.

Hij weegt nu 70 a 72 gram  :)  En voor Borreltje is dat echt genoeg, hij is net niet vet zeg maar.

Ik zeg consequent "hij" omdat hij het bouwvakkersfluitje fluit en rare beebop dingen doet  ;D Hij is nu in de rui, zodra ie daar door is en er weer een klein beetje fatsoenlijk uit ziet maak ik foto's. Ik had al wel foto's maar daar kwam zijn kleur niet echt op uit. Ondertussen heeft hij al boven in de studio gezeten tijdens het maken van een zwangerschapsshoot  ;D Daar was een klein meisje van 2 bij en die wou zo graag met de vogel op de foto. *lach* Borreltje vind het allemaal prima, als we maar regelmatig krabbelen.

Het is een geweldig leuk beest en we zijn super blij met hem :)

Caroline

Ach, wat super, toch zelf eten al is het niet zoals het hoort.  ;)

Kan me zo voorstellen dat jullie waanzinnig van hem genieten.

Groetjessssss

PS> ik ben inmiddels wel heel erg nieuwsgierig naar Borreltje.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Bonnie, aaa wat lief en super dat borreltje nu zelf eet , fijn  dat je zo geniet van hem...heeft een lange weg afgelegd he ... ik kijk al uit naar je foto's van hem, is vast super knap !!

Geniet maar lekker van hem hoor! Grtjs. Ann

Rianne

Borreltje is echt een heel lief valkje, gek op kroelen en een beetje brutaal ;D Wel een leuk extraatje voor bij de fotoshoots Bonnie ;)

carco

Wat goed van Borrel dat hij nu eindelijk zelf eet  :D
Het is dan wel niet helemaal zoals het hoort, maar goed.
En dat jullie van hem genieten kan ik me heel goed indenken.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

*Yvon

Hoi hoi

Nou al je werk is zeker niet voor niets geweest.  :D
Nu gewoon lekker van hem op een leuke manier genieten.  :D

Groetjesssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

♪ Marlies

Fijn dat het zo goed gaat met Borreltje. :D
Misschien gaat hij nog wel eens eten zoals het hoort.......... wie weet.  ::)

Dierenfreackske

Hoi Bonnie ..hoe gaat het ondertussen met Borreltje? Grtjs. Ann

Sassie

En ???
Eet borreltje al helemaal zelf ??

Ben wel benieuwd  ;)

Owww en voor ik het vergeet je krijgt een dikke kroel van Twinkel... En ook eentje van Magic natuurlijk :-* ;D

•=Bonnie=•

Ja ja, Borreltje eet wel zelf, maar niet als een normale valkparkiet  ;D

Hij krijgt nog steeds 2x per dag een eierdopje pellets waar ik een beetje warm water over giet. Droog eet hij ze niet en zaadjes ook niet, a trosgierst lust ie wel  ::)

Ach het geeft niet, hij is druk aan het ruien en de veren komen lekker door, hij krijgt steeds meer lol in vliegen, fluit hele serenades en gaat zeker weten melodietjes fluiten. Het bouwvakkersfluitje doet hij al.

En ik denk te zien dat er lichte veertjes naast de wangen komen en dat hij dus echt een man is :)

mila

heeey bonnie

ik zie dat jij het ook druk hebt en hier niet meer zoveel bent geweest ik ook niet hooor.

Borreltje doet het dus super.
heb je ook al foto´s van Borreltje...

Met Mork en Mindy gaat het goed.
Mork is alleen een deel van zijn kuife kwijt heel vaag...
ze hebben hier nog geen eieren gekregen maar misschien komt dat nog...

groetjes
mila