20 juli 2025, 23:22:03

Binky en Pearl

Gestart door sabine, 24 januari 2009, 15:41:11

« vorige - volgende »

Marian

Hoi Sabine,

Hoe gaat het hier?
Heeft Binky, Pearl al versierd ;D
Oeffff de 8 baan, dat hoef ik gelukkig niet meer :-\
Geef mij nu maar van die 'relaxte'  ::) valkjes om me heen ;) :P

Fijn weekend, groetjes Marian

sabine

19 april 2009, 01:23:23 #226 Last Edit: 19 april 2009, 01:42:57 by sabine
Hallo,

Binky en Pearl doen hun best om te helpen. Binky houdt het liefs alles in de gaten. En Pearl is meer van het doen ;) Pearl ging al op de waslijn zitten. Alleen valt het niet mee om in everwicht te blijven op een dun touwtje ;D
Vandaag wilde Pearl me helpen met een halogeenlampje te vervangen. Alleen was de ruimte tussen mijn hoofd en het plafon voor haar aan de krappekant. En op mijn arm had ze geen houvast en gleed ze weg.
Na het klussen hebben we gekroelt, daar kan Pearl zo van genieten. En ik ook natuurlijk.
Binky heeft Pearl nog niet versierd. Ze doen wel veel dingen samen ondernemen. Zoals de achtbaan na doen, eten, scharrelen, samen op een stok of bij mij zitten ;D

Met een van de paarden gaat het iets minder :-[ De kleine pony loopt altijd onder het touwtje door, de wei uit en eet erg veel. Dit heeft geleid tot hoefbevangenheid. Een blijvende kreupelheid. Die arme Snickers kan moeilijk staan en amper lopen. Hij heeft nu voor altijd een streng dieet. Hopelijk komt er een beetje verbetering er in dan. Hij zou er mee moeten leren leven.  :'(

De 3 jarige Snicker

Groetjes Sabine

Marian

Goedemorgen Sabine,

Fijn dat het met je lieverdjes zo goed gaat :)
En ach, die arme Snicker, dat is echt heel zielig voor het paardje :(
Ik hoop ook dat hij wat opknapt met zijn dieet.
Hij ziet er mooi en erg lief uit :-*
Heb je de paarden ergens gestald?
Onze kinderen zijn ook dol op paarden, hebben rijles en vermaken zich daar met vanalles. Nu vertelde ze dat er gisteren 2 paarden met elkaar zijn getrouwd??? Het is ook gefilmd??? Heb jij ook ooit zoiets gehoord of meegemaakt?
Ik kan me er weinig bij voorstellen :-\

Fijne dag vandaag :D,
groetjes Marian

Caroline

Ach, arme Snickers.  :-\

Hopelijk kanpt hij snel op met een dieet.

Sterkte ermee.

Liefs Caroline

PS. fijn dat het met de valkjes super gaat.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

sabine

Hoi Marian,

Mijn verzorgpaard Rosie staat op een zorgboerderij. De paarden staan altijd in de wei en ze hebben een inloopstal in de wei staan. Met de andere paarden doe ik niet zo veel. Die geef ik eten, aandacht en de nodige verzorging. Snicker mocht nog wel eens los mee, met rijden.
Ik heb nog nooit gehoord van paarden die getrouwd zijn.

Groetjes Sabine

danielle

Hoi Sabine,
Leuke update's heb je geplaatst! Wat een grapjassen heb je toch dat ze zo mee willen helpen met het huishouden, het zijn toch net kleine kinderen  :P . Hier neem ik de valkparkieten nooit mee naar andere ruimtes van ons appartement, de woonkamer is ook groot genoeg. Maar ik weet nog toen ik kleiner woonde dat ik ze ook met alles mee nam en dan ging Tommie ook op de waslijn zitten. Hihi alsof dat handig is. En de was eraf gooien  ::).
Maar fijn dat het zo goed gaat met je valkjes.

Wel balen van Snickers (zijn naam doet hem wel eer aan  ;)), ik hoop dat het dieet gaat werken voor hem.

Groetjes Danielle

sabine

Binky ging in mijn vorige huis nooit ergens mee naar toe. Maar sinds ik verhuisd ben en alleen in een eensgezinswoning woon neem ik hem overal mee naar toe in huis.
Pearl heb ik van de week voor het eerst mee genomen met douchen. Ze vond het wel wat spannend maar kwam ook even met mij douchen en ging daarna op de grond zitten in het water. Binky keek liever toe vanaf de douche scherm.

Snicker was door de boer Dart genoemd alleen zijn kleinzoon noemde hem Snicker en de gehandicapten ook. En omdat de boer de enige was die hem Dart noemde heeft hij nu maar toe gegeven. Dart past ook wel bij hem want zijn tekening heeft wel iets weg van een dartbord ;) ;D

Groetjes Sabine

Dierenfreackske

Hey Sabine, wat tof dat je Bincky overal kan meenemen in huis,  hihi, en lekker mee helpen in het huishouden hihi!
Grtjs Ann

sabine

Binky en Pearl zitten allebei erg graag bij mij. En als ik naar boven ga willen ze graag mee. Ze zitten dan meestal keurig op mijn schouder. Het is zo heerlijk stel!

Groetjes Sabine

sabine

Hallo,

Hier gaat het goed met de valkjes.
Het regent nog grijze veren. Binky ziet er lekker ruig uit nu hij in de rui is ;D 
Pearl is nog niet in de rui ze is nu 5 1/2 maand oud. Ze zat net lekker te fluiten het lijkt meer op een soort piepen dus ik denk niet dat ze haar parels gaat verliezen ;D
Binky kwam gisteren weer eens gezellig met mij kroelen op zijn manier dan ;D Hij kroelt dan zelf met mijn hand als ik hem aai vindt hij dat niet goed.

Groetjes Sabine

Dierenfreackske

Hoi Sabine, fijn dat Bincky kwam kroelen, leuk toch, grtjs Ann

sabine

Het is jammer dat Binky nu wat minder met mij wilt kroelen. Maar hij zit nog net zo graag bij mij als toen hij alleen was. Pearl is wel echt een kroelkip ;D ze laat me dan ook nooit met rust. Als ze 3 minuten niet bij mij is dat al erg veel.

Groetjes Sabine

Dierenfreackske

Whaaaaaauuuuuuw, is Pearl ook altijd bij je, ha, ja, da's leuk he, als ze zo aanhankelijk zijn ? Grtjs Ann

leliebloem

hehe! heb je hele dagboekje doorgelezen en er heel erg van genoten!!!
Echt een leuk stel die Binky en Pearl! Geniet er maar lekker van!
Wel wat jammer van Snicker... maar wel een sgatje!
Misschien wordt het wel nog wat met die 2!!
Ga je zeker volgen!!

Groetjes Gerjanne

danielle

Hoe gaat het met jou, Binky en Pearl? Nog leuke avonturen met ze mee gemaakt?

Groetjes Danielle