18 mei 2025, 12:06:57

Mist ze hem??

Gestart door Dwarreltje11223344, 14 januari 2009, 10:38:14

« vorige - volgende »

Dwarreltje11223344

14 januari 2009, 10:38:14 Last Edit: 14 januari 2009, 10:50:16 by Dwarreltje11223344
Ik ben gescheiden dus mijn kinderen zijn niet dag in dag uit bij mij maar meestal als mijn zoon er is zit hij de hele tijd met onze valkparkiet nu was mijn zoon een tijdje bij zijn vader en toen at onze valkparkiet niet meer en zat de hele tijd heel stilletjes in haar kooi en was niet zo actief als altijd...
Toen kwam mijn zoon weer hier en toen begon ging ze weer opeens eten en was ze weer actiever...
Dus ik zat te denken wat kan dat zijn en toen dacht ik nou misschien mist ze hem,
Maar kan het zijn dat het daar aan ligt was ze die dag toen misschien opeens beter geworden?

Gerda

Wanneer een valkparkiet alleen wordt gehouden, gaat deze in de meeste gevallen een partner relatie aan met een van de personen in huis, in dit geval je zoon.

Wanneer een valkparkiet zijn partner mist, kan hij depressief worden. Er zijn zelfs gevallen dat een valkje na het verliezen van de partner zelf ook dood gaat.

In jullie geval is je zoon voor haar haar partner, dus zal ze zeker dit gedrag kunnen vertonen.
Misschien is het een optie om er een tweede valkje bij te nemen, zodat zij een gezonde partner relatie aan kan gaan.

Groetjes, Gerda