10 mei 2025, 17:44:37

tentoonvalkjes gekocht!!!

Gestart door Jaimy_en_Viggo, 22 november 2003, 21:59:39

« vorige - volgende »

Jaimy_en_Viggo

Ja mensen..

mijn  valken-ziekte (die zeer besmettelijk en ernstig is) heeft weer toegeslagen..ik was vandaag in de stad van Zeewolde..er er was een vogeltentoonstelling..en ik dacht nog..o..ik hoop niet dat er Albino's zitten.. :-X Maar helaas..Daar zaten ze..prachtige witte engels..en ja hoor..ze waren te koop..en als ze nou lekker duur waren..was het mischien nog te redden..maar helaas..ze waren 15 euro..en daarnaast zat een prachtige Bonte..mij ondeugend aan te kijken..12 euro..slik..Ik was verkocht..en zij nu ook..ze zitten nu lekker op mijn computer..nog niet 100% tam..ze kennen het stap op commando nog niet..maar dat komt nog wel.. ;D errug he..ik heb nu 6 valkjes..en ik moet nodig een mooi grote voliere bouwen.. :-/ gaat lukken  :P

Ze heten Nigel (de albino) en de bonte Nakeo

Sander

Hello

Mooie valkjes heb je erbij! En een albino dan nog :o  Ik moet dringend ook eens naar Zeewolde! Albino's voor 15 euro!! Hopelijk worden ze vlug tam!

Enja, een voliere zou een goed idee zijn!

groetjes
sander

Jaimy_en_Viggo

Hey sander!

Ja, ik heb echt geluk gehad..ben er ook super trots op! Ze zijn ook geringt..maar wat kun je op die ringen zien? weet iemand dat?  :-/  Ik ga lekker van ze genieten..de albino..Nigel is al aardig tam... En Nakeo is moeilijk op te pakken..maar hij hij eenmaal bij je zit..kun je alles met hem..en blijft dan wel zitten :)

groetjes!!

Sander

Hello

Op de ringen kun je het geboortejaar zien, het nummer van de kweker en het nummer van de vogel. Maar hoe ze op de ring staan weet ik helaas niet.

groetjes
sander

Jaimy_en_Viggo

Hey hey,

Ja joh? leuk..kan ik dus zien hoe oud ze zijn..ga meteen kijken  :P

groetjes

Nes

Hoihoi Jaimy,

Wauw! Wat een lekkere schatjes!!! En ook nog zo goedkoop  :o Je hebt het echt getroffen hoor  ;)
Gefeliciteerd!

Groetjes Nes.

Jaimy_en_Viggo

Hey nes!

Dank je  :) heb ik zeker wel!! en volgens mij is de een een popje en de ander een stoere man! Dus dat zou nog beter zijn..drie mannen..en drie dames!

groetjes!!

mastolk

Hoi wat een mooie valkjes zeg!!!
En zo goedkoop!!!!!!!!!!! Echt heel veel plezier en geluk met ze gewenst!

Groetjes MArgrietha

Jaimy_en_Viggo

Hey Margrietha,

Ja dank je wel  :) zal ook zeker wel lukken..ze zijn erg lief..en ik heb inderdaad veel geluk gehad  :P

groetjes!

Tara

Hoi Jaimy,

jee wat ben ik jaloers, zeker op Nigel!!!! Gefeliciteerd zeg, met je nieuwe aanwinst!!!! Jeetje jaloerse ik ;D. Wat heb je geluk, ik ga hier nooit een albino vinden :-X

Veel plezier ermee, het zijn echt allebei schatjes!

Groetjes, Tara