Nieuw boekje Suske-Wiske en de valkjesparade

Gestart door Dierenfreackske, 5 januari 2009, 18:57:28

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi, mogen doe ik een uitgebreide update...nu effe geen zin om alles uit te leggen , is ook zo ingewikkeld...tot morgen  grtjs. Ann

Dierenfreackske

Hoi hoi ...heb hier een donsje, in de couveuse van gisteren, en kropje wil maar niet legen he ...dus heb ik het gisteren proberen legen door onderesteboven te doen, na alle andere pogingen , en kwam lopend voedsel uit, op de grond ...nu dan heb ik het om 23 uur nog beetje water gegeven, warm op de juiste temperatuur, en deze morgen wasz het kropje nog steeds opgeblazen en weer voller... heb het een heel klein beetje waterf gegeven, en in couveuse gelegd op 29 graden, donsje is 2 weken, en leeft, dus heb ik nu de da gebeld, heb een afspraak om 12 uur deze middag, en ondertussen mag ik niets geven, aangezien het misschien iets anders is ... :'( :'( :'( :'( arme Murphy, heb niet kunnen slapen natuurlijk, beneden gebleven en het donsje heeft wel nog goed geslapen, ademde wel sneller dan de anderen, dus ga alles uitleggen straks...ik hoop dat het goed komt met mijn kleine Murphy, de andere donsjes maken het wel goed , net nog gekeken ...alles ziet er normaal uit ...mijnda zegt, dat ik het nu zeklf ga moeten verder doen ....beter zo dan een dood donsje vinden he ....al kan ik niet toveren...alleen hopen en alles doen wat ik kan om het te redden he ...aach, ben er zo kapot van,  :'( :'( :'( zo zielig en teer ...en vecht zo  hard, dus moet het wel redden he .....anders voel ik me schuldig, dat ik niets heb gedaan ...moet het ook verder zelf beha,delen , dus zal dan maar met pap gevoed moeten worden en voor de medicatie is het beter dat het warm is voor hem zodat hij geen kou vat, nu zzitten Kenji en Pearl ook al vaker uit het blok he ...aaaach voel me zo machteloos ...

Met de valkjes gaat het super ondertussen hoor ook....later foto's, nu gaat Murphy voor, ...grtjs. Ann

amazingleeuwtje

Ach jee Ann ik heb je al een pb gestuurd..

Dierenfreackske

Hoi Sylvia ...thx. heb al gekeken en een terug gestuurd hoor!
Donsje leeft maar kan niet op zijn pootjes staan ook, te dikke krop nog, straks eindelijk bij da ...aaa wat duurt het wachten lang  ...wordt er gek van !! Hoop dat het goed komt met Murphy...arm klein donsje ...grtjs. Ann

Always look..

Ik ga voor Murphy duimen dat alles goed komt en ook een beetje voor de tijd.. dat ie een beetje snel gaat voor je! xx

amazingleeuwtje

Citaat van: Dierenfreackske op 22 maart 2010, 09:04:41
Hoi Sylvia ...thx. heb al gekeken en een terug gestuurd hoor!
Donsje leeft maar kan niet op zijn pootjes staan ook, te dikke krop nog, straks eindelijk bij da ...aaa wat duurt het wachten lang  ...wordt er gek van !! Hoop dat het goed komt met Murphy...arm klein donsje ...grtjs. Ann

Ik weet er alles van Ann, ben ook erg benieuwd wat jou DA hierover zegt..
Mijn duimen draaien voor jou en Murphy :-*..

Caroline

Arme Murphy, niet meer op de beentjes staan.  :-\

Ik dacht dat je de krop gelegd had .... ??? Wat dit niet helemaal gelukt, dat het nog steeds zo vol is dat het omvalt??

Ik hoop dat je da snel kan helpen en je kleintje er weer helemaal bovenop komt.

Je doet je best meid, meer kan je niet doen.

Sterkte ....
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi, ben net terug van da en Murphy is er niet meer!  :'( :'( :'( Was daar niks aan te doen, had een kropverzakking, foutje van de natuur zei hij,  heeft het lang volgehouden zei hij, was berbaasd dat het zo lang hield .....heeft hem laten inslapen rustig.. en zo is ie heen gegaan ! Lieve kleine Murphy, rust zacht mijn lieve kleine donsje ! Grtjs. Ann :'( :'( :'( :'( :'( :'(

☺ Pita ☺

Aaaah gossie wat sneu,maar goed dat je langs bent gegaan heeft extra lijden doen voorkomen ;)
De natuur is soms vreemd he?
Sterkte hoor.

amazingleeuwtje

Agossie :'(

Rust zacht lieve Murphy

Sterkte Ann

Dierenfreackske

Jaaaaaa, arm donsje, kon het echt niet meer aanzien hoor! durf de foto niet te plaatsen die ik gisteren nog nam, ach vreselijk hoor, zo'n krop, had hem nog beetje pap gegeven, omdat ie koud werd, 29 graden en had een beetjhe honger, maar 1 ml...heeft ook niet mogen baten, aach wat is de natuur hard soms he ...

Thx
Syl en Pita ,,  grtjs. Ann

patty_dordtse valkjes

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Caroline

Sterkte, Ann.

Rust zacht, lieve Murphy.  :-*

Ann, mag ik vragen wat een kropverzakking is .... een kropverlamming ken ik wel maar verzakking .... kun je me verteller hoe dit komt en wat de consequenties zijn??

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kimm

hoi ann,

heel erg verdrietig zeg  :'(

Rust zacht lieve Murphy... :-*  :-*

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Caroline, thja ...nu vraag je me wat , ik jkan allee ndec foto laten zien ,dat is een kropverzakking, waar het kropje helemaal door hangt he , hlm, heb jhet eigenlijk ook niet gevraagd, hij toonde wel  dat Murphy dat had,  ik ben eigenlijk al vergeten wat hij zei ...was zodanig met Murphy zelf bezig om hem warm te houden en knufflelen, kopje omhoog te houden he.. .

Een foute krop eigenlijk waardoor hij helemaal doorhangt zal de cfdoto eens plaatsen, of stuur hem je door met een pb, is veel te eng ... :'( :'( :'( :'(  met de andere donsjes gaat het super hoor!

Zoals dat