Nieuw boekje Suske-Wiske en de valkjesparade

Gestart door Dierenfreackske, 5 januari 2009, 18:57:28

« vorige - volgende »

carco

Jammer van het donsje, maar het is inderdaad nog veel te koud buiten.
Ik zou het blok lekker weghalen want er is nog steeds nachtvorst en wachten tot het wat mooier weer wordt.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

PatrickV

Triestig nieuws   :'(
Bedankt voor je smsje ook.
Misschien inderdaad beter wachten met nestjes tot de kou zeker voorbij is.
Wij zijn niet gehaast voor Kiara hoor.  We wachten wel, dus voor ons moet je je zeker niet haasten.  Laat je valkjes hun ding maar doen als het weer wat beter is.  Niets forceren.
Hou je sterk en voel je zeker niet schuldig hoor!  Die dingen gebeuren nu eenmaal.  Dat is de natuur.  Kan je niets tegen doen.

Groetjes,
Patrick.

Always look..

Wat een verdrietig nieuws ann  :-\ :'(
Sterkte! xx

Dierenfreackske

Hoi Caroline, ik weet het n had ik maar gewacht he ...maar is te laat nu, er komen er nog uit,...voel me schuldig hoor! Grtjs. Ann

Dierenfreackske

Hoi , thx hoor!  :'( :'( :'( :'( grtjs. Ann

Marian

Hoi Ann,

Ach, wat verdrietig voor dit nestje en het donsje.
Probeer je niet al te schuldig te voelen Ann, nu weet je toch voor een volgende keer? :)
En goed dat je een couveuse gaat aanschaffen.
Op naar beter weer en mooie nieuwe nestjes! :D

Alvast fijn weekend, groetjes Marian

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Marian en Caroline  , thx... heb mijn lesje gehad he, voel me toch heel schuldig, heeft geen zin natuurlijk maar ja , het had kunnen vermeden worden waarschijnlijk
Grtjs. Ann

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

anika_en_spirit

Hey Ann,

Ach, wat jammer nou.  :-*
Voel je maar niet al te schuldig. Dit is gewoon een les voor de volgende keer.
Voor hetzelfde geld was het wel goed gegaan, dit weet je van te voren maar nooit.

Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!

Anke

Hoi Ann,
Ach wat sneu dat het donsje is gestorven :'(
Helaas zulk soort dingen gebeuren.
Ik zou inderdaad het blok weghalen en weer terug geven als het beter weer wordt.

Hopelijk gaat het in de andere blokken wel goed.
Sterkte hoor!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Yvon

Hoi hoi

Lag dit donsje in het blok van het koppel die het zaagsel opzij had geduwd ?
Dan is het inderdaad te koud geweest voor het kleintje.  :-\
Tja,je hebt een verkeerde inschatting gemaakt wat het weer betreft.
Helaas kan het gebeuren,aldoende leert men.  ;)
Er komen vast nog wel donsjes.  :D
Succes met de andere eitjes !!

Groetjesssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Dierenfreackske

Hoi hoi, thx. voor de lieve reacties, jaaa voortaan eens wat meer geduldig leren zijn ....  :'( :-\ :-\

Hmm, heb nog de eitjes van Nala en Xenia geschouwd en ze zagen er allemaal goed uit, helemaal rood enzo, dus denk zo'n 14 dagen bebroed,; kan nog wel een weekje duren eer het eerste donsje er is....

Ook ander leuk nieuw , Patrick en Els komen 27 maart bij mij een donsje kiezen als er dan al zijn....of al eens bekijken he, zodat ze eens zien van dichtbij hoe hun ukkie er uit ziet... ik vind dit een heel leuk idee.... en  jaa ze brengen Liara ook mee, joepie ...mijn eigen gekweekte valkje , wat een mooie meid is ze ook geworden....ga zeker foto maken als ze komt!

Mat de andere valkjes gaat het super ook, Alix en Ayko broedden weer als de beste, allemaal bevrucht...gaan dus lutino popjes en wildkleur  of dp zijn .

Verder zijn 2 lutinopopjes Roosje en Esca gereserveerd door iemand...en ze komen hen zaterdag waarschijnlijk halen ook!

Amore blijft dus lekker hier....dat wisten jullie al he, en Angie is ook gereserveerd...voor heel binnenkort,

Met de eitjes van Pearl en Kenji en Crystal gaat het ook goed, ook bevrucht....

Lucky is nu ook veel met Felix Fleur en Nottie samen, die 4 zijn ook heel close, en Sonny Luna en Zorro zitten ook lekker saampjes met hun drietjes in de kooi....ruim hoor, en ze vinden het heel tof binnen...hihi!

Lilly had een beetje bloed aan haar koppie, net of ze heeft gevochten ofzo ...geplukt, ga morgen kijken of ze moet behandeld worden , arme meid....misschien even appart weer....zodat ze rustig kan herstellen, koppie leek een kale plek, van geplukt te zijn...morgen kijken wie dat doet hoor!

Mijn eerste valkje Wiske en Mysterie hebben ook een nestje weer, 4 eitjes, en beginnen nu te broedden inneens....benieuwd hoor!

Felix en Fleur gaan dus ook een nestje dioen, die willen zo graag he....en het zijn super ouders...en super pleegouders

Maar dat is niet voor nu direct , de andere donsjes moeten eerst al groot zijn eer ze een donsje hebben....

aaaaach, eigenlijk is het eerste nestje totaal niet gelukt door de kou en omdat ze te veel van hun eitjes af gingen, maar de andere valkjes doen het zo goed;, nooit eitjes alleen, altijd iemand erop, grtjs. Ann

Dierenfreackske

Hoi iedereen ...deze morgen hoorde ik al piepen bij Nala en Xenia en Kenji en Pearl...dus toch donsjes gauw hoop ik ....laat ze maar he, en morgenvroeg kijk ik terug....

Ook een mail gekregen van iemand die mijn 2 lutinopopjes komt halen , een man en vrouw die gepensioneerd zijn , en 2 mannen hebben gekocht, zochten 2 popjes,  hebben ook net een nieuwe voiliere gemaakt, dus zijn ook dierenvrienden zeggen ze....morgen komen ze hen halen, dus moet ze ook nog uit de voiliere halen vanavond of morgenvroeg he...

Grtjs. Ann

patty_dordtse valkjes

Hoi,

fijn dat de 2 dames een nieuwe woning krijgen.

en ben benieuwd naar de donsjes   ;D

:-*
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website