Nieuw boekje Suske-Wiske en de valkjesparade

Gestart door Dierenfreackske, 5 januari 2009, 18:57:28

« vorige - volgende »

Marian

Och lieve Ann, het blijft je ook niet bespaart :-\
Je hebt gedaan wat je kon.
Sterkte!

Groetjes, Marian

lynette

Ohh Ann

wat vervelend allemaal zeg :( dit is nooit leuk om mee te maken van onze geliefde hobby.

Sterkte  :-*

Groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Gerdy

ach toch..lieve Cesar rust zacht ventje.

heel veel sterkte Ann

liefs Gerdy

Dierenfreackske

Hoi Kim en Marian...thx, het is waar, maar ik blijf  optimistisch hoor! Grtjs Ann

Het was echt rottig vandaag , alles ging tegen en het slechte weer er nog eens bij maar al de rottigheden, maar toch van het sippig dagje wat leuke foto's gemaakt, al zijn ze niet zo goed gelukt! Grtjs Ann

Mijn allerlaatste foto van Cesar ...ik begon me erg te hechten aan hem, zat er heel de dag bij....

Zo is hij ingeslapen

en na een ritje met de fiets hebben de mannen wat knotwilg meegebracht!
al was het slecht weer en had ik een dip vandaag, hier
hadden de valkjes geen last van ...binnen geen foto's maar Sonny en Luna hebben ook een takje voor zich hoor en ook Zorro

Wiske

Ook last van het weer?

Crystal

Kenji

Wiske

Princess

Ayko

Benji

Ayko

Felix

Anke

Hoi Ann,
Ach kijk Cesar nou liggen zo lief en vredig bij het knuffeltje :-*

Ik heb genoten van je mooie foto's.
De valkjes genieten duidelijk van de knotwilg ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Hermien

Ik lees het nu pas. Ach, de lieverd in je armen ingeslapen. Das dan wel weer mooi, vind ik persoonlijk. Altijd vreselijk om een diertje te moeten 'laten gaan' , maar dan zou ik het persoonlijk toch het prettigst vinden als zoiets gebeurt waar ik zelf bij ben. En in je handen, waar kun je beter sterven dan in de veilige geborgenheid van de handen van het vrouwtje?

Sterkte, je hebt gedaan wat je kon. Misschien was er wel veel meer aan de hand en is dit voor Cesar het beste, hè?

Knuf van mij en mijn 'Vliegtuig'.

*Manon*

Aah Ann, wat triest dat Cesar is overleden  :'(
Jammer genoeg kan ik deze foto's niet zien, maar ik wens je heel veel sterkte  :-*

Liefs Manon

Dierenfreackske

Hoi Anke, thx ....je bent toppie! Grtjs Ann

Hoi Hermien, ach ja, het is zo he, hij is lekker in mijn armen ingeslapen, de schat, en ja ...hij heeft nu eindelijk rust.
Hij is zachtjes heen gegaan.

Hoi Manon, jammer dat je de foto's niet kan zien hoor! Thx. voor het sterkte wensen. Grtjs Ann

Nu even over de andere valkjes, binnenkort is mijn lieve Nottie jarig, op 14 juni...en dat gaat hij vieren samen met zijn vriendjes met lekker snoepstokjes verse krulwilg, Kattengras en trosgierst en natuurlijk lekker nieuw speelgoedje die ik voor hem ga meebrengen vandaag.

Met Sonny en Luna gaat het ook super,  het staat vast, Nottie, Silver, Sonny en Luna, gaan in de kleine gedeelte waar ze veel plaats hebben met hun viertjes, maar eerst gaan de jongen nog uit moeten vliegen. Er zijn nu 3 reserveringen voor bonte witmaskertjes en albinootje van Kenji en Pearl.

Vandaag ook even foto's maken.Met de donsjes en Ayko en Alix en Wiske en Mysterie hun donsjes gaat het super.

Bij Felix en Fleur liggen nu 4 eitjes en er wordt goed gebroedt daar! En nu kunnen ze ongestoord verder.
En Sky en Belle gaan in het blok er naast ook weer een nestje doen, ook bij Nala en Xenia gaat het goed, ik denk binnen 14 dagen donsjes.

Vandaag misschien eentje van Wiske en Mysterie ringen, want heb gezien dat de oogjes van de twee geeltjes open gaan, dus ga ik vandaag kijken of het gaat en natuurlijk ook foto's maken he.

Met Lilly gaat het ook super, het ios een leuke en zelfzeker gek valkje die gekke toeren uit haalt, en Nottie fluit als eerste's morgens.

Lucky is nog steeds heel gehecht aan ons, speelt ook wel af en toe met de jonge valkjes zoals Amore en Benji en Bingo.
Met hen gaat het ook super, Benji is helemaal zelfstandig net als Angie en Amore begin nu ook eindelijk zelf te eten, en Angie gaat ook soms even langs in het blok bij zijn zus en broers.
Ik ga vandaag ook foto's maken, de lutinootjes en oudste donsje van hen, wildkleurtje krijgen al hun veertjes goed en worden steeds mooier.

Met de 3 jongen van Sky en Belle , Princess, Cody en Cleo gaat het ook goed al worden ze wel geplukt, heb gezien dat terwijl Sky Cody voerde, Silver begon te plukken, daarom gaat hij ook in het andere gedeelte, zodat hij de jongen met rust laat!

Sky en Belle kijken ook naar een blok, maar weet nog niet of ik ze een nestje laat doen, misschien wel.We zien wel he!

Misschien kan ik er dan een paar bij een ander koppeltje leggen, die weinig eitjes heeft, maar zal wel zien he! Op dit moment vliegen er nu 7 valkjes uit in totaal.

Angie , Bingo , Amore, Benji, Cody en Cleo en Princess.

Amore en Princess blijven en de andere valkjes zijn nog te koop.

Bingo wildkleurtje (split witmasker)

Benji opaline cinnamon( split witmasker)
Angie Dominant pastel ef (split bont)
Cody opaline witmasker (split bont)
Cleo wildkleur bleekmasker ( split witmasker /bont )

Stuur maar een pb tje wie geintresseerd is. Grtjs Ann

;D ;D

*Manon*

Hoi hoi Ann, ik kan de foto's zien  ;D ;D ;D
Wat raar... jemig wat ligt die kleine Cesar daar liefjes....  :-\

Je verdere valkjes zijn supergaaf... en Wiske... wat is ze toch mooi wit hé!!

Ik hoop dat je jongen snel leuke huisjes gaan vinden!

Liefs Manon

Dierenfreackske

Hoi Manon, joepie, maar het is raar dat je soms de foto's niet ziet he.. met de witte bedoel je zeker Wiske? Hij is inderdaad mooi wit, ook Lilly hoor  :D :D :D Ik zie graag mooie witte valkjes.
Grtjs Ann

sabine

Hoi Ann,

Ach die arme Cesar, zo lief bij de knuffel :-*
Sterkte met het verlies, ann

Leuke foto's !

Groetjes Sabine

Randy

hej ann

sterkte met je verlies!!!

groetjes randy
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Kimm

hey ann, sterkte met de muizen  :-\  :-\
ik hoop dat je snel advies krijgt hoe ze te verdrijven. arme valkjes he.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Kim , thx....  :'( :'( :'(  je bent toppie hoor! Grtjs Ann

Dierenfreackske

Even een update hier en heel triest nieuws alweer...

Toen ik gisteren in de voiliere binnenkwam zag ik een muis, en zaten Kenji ,Pearl of Crystal niet bij de donsjes, ik even kijken ,en 5 dood en 1 bijna, ik wist niet waar ik het had hoor!
Wat was dat nu ?? Dat kon gewoon niet , Pearl en Kenji en Crystal die het zo goed deden van in het begin, kon toch niet verkeerd gaan ??? Maar toen ik vanavond thuis kwam liepen 2 van die kleine muizen in de voiliere, en natuurlijk mijn valkjes van hin blokken verjaagd he, de schrik aanjagen zodat ze niet meer naar ghun eigen blok durven, met alle gevolgen van dien he.......Ik ga nu echt vergif moeten geven, sorry voor de muizen maar nu gaat het me echt te ver , al al die nestjes , van Nala en Xenia eerst, van Djonah en Yellow, en nu ook van Pearl en Kenji, terwijl ze het allemaal eerst zo goed deden....nu weet ik waarom ze hun nestje plots in de steek lieten....die vervelende schepsels, ach ze gingen niet binnen kunhnen zei Ed, maar langs de grond door piepkleine gatjes naar hun hol, en waar je ,nog niet bij kan natuurlijk...ik weet niet langs waar, Er ligd beton en dan houtsnip; isschien ook tegels ?? En dan?? Gaan ze ook door het gaas ?? Platfond??
Hoe moet ik dat nou oplossen??

Ik mag ze niet naar binnen doen, want Kenji Pearl en Crystal willen hun donsjes echt niet kwijt hoor! Nu heb ik deze middag pap gegeven aan de 3 die er nog zijn, en gelukkig zijn ze weer gaan voeren, morgenochtend ga ik kijken of ze gevoerd zijn , en dan om de twee uur....blijf dan maar bij de valkjes desnoods.

Jeetje, ach vies..... en ik ben mijn mooie schattige bonte witmaskertjes en albinootje kwijt door dat!

Maar ze zeiden, je gaat toch geen vloer leggen voor een valkje?? Ik zei waarom niet?? En hadden ze naar me geluisterd he, maar nee...het was niet nodig he! Kijk nu....ik ben zo triest ...
Verder ook nog goed nieuws

Het eerste donsje van Wiske en Mysterie is geringd ...

Nu ga ik slapen, ben er weemoedig van geworden, nu maar zorgen dat die muizen eens voorgoed wegblijven uit mijn voiliere.  Voila ....dat weten jullie nu ook weer!
Had ook foto's maar het is er niet van gekomen om ze te plaatsten,    morgen wel ..............

Grtjs Ann