Nieuw boekje Suske-Wiske en de valkjesparade

Gestart door Dierenfreackske, 5 januari 2009, 18:57:28

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

3 juni 2009, 18:15:20 #1785 Last Edit: 5 juni 2009, 12:37:13 by Dierenfreackske
Hoi, alles goed hier ...de 7 donsjes van Kenji en Pearl maken het super , gisteren inneens 6 geringd, morgen pas het kleinste, nog ietsje te vroeg.
Pearl en Kenji zijn maar wat trots op hun donsjes hoor, en ze groeien ook snel.

Met de donsjes van Ayko en Alix ook alles goed, eentje moest ik vandaag en gisteren bijpappen, maar heb ik nu bij Djonah en Yellow gelegd....is daar nu de grootste he....en wordt ook verder goed gevoerd....ook een donsje gestorven, eergisteren, het oudste witje Gale van Djonah en Yellow.

De drie minivalkjes van Sky en Belle zijn nog niet uitgevlogen, wel de oudste Princess, maar die wordt verder gevoerd van Felix en Fleur. Een mooie hoor!

Met Nala en Xenia gaat het ook super . Ze broeden op 3 eitjes nu. Ik hoop dat dit nestje beter gaat dan het vorige....

Met de donsjes van Wiske en Mysterie gaat het ook goed, ze worden heel goed gevoerd....super he!

de andere valkjes gaat het ook super, lekker kroelen met mij of Matthias, en Malou is gek op Suske en niet op Silver zoals ik dus hoopte, hihi, met Zwervertje( Zorry dus ) gaat het ook goed...heeft een scherpe bek hoor! Hij is zeker niet tam....maar luisterd als we praten tegen hem , hier de donsjes van Alix, Ayko het jongste er niet bij dus, is een wildkleurtje, en ligt nu dus in het blok van Djonah en Yellow..... het witte donsje is Dincky, het donsje van Nala en Xenia., twee lutinopopjes en 1 wildkleurtje is van Ayko en Alix

nu echt foto's van links naar rechts
Ecco Dincky Eros en Esca

Eros,Ecco,Dincky,Esca

Ecco

Esca

Eros,Ecco Dincky (Nala en Xenia) en Esca

Anke

Hoi Ann,
Fijn dat het goed gaat allemaal :)
Aaaaaaaaaaaaaaah liefffffff de kleintjes :-* :-* :-*
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Manon*

Hoi hoi Ann,

Wat heerlijk, ik kan de fotootjes bekijken  ;D ;D ;D komt niet vaak voor helaas en waar het aan ligt... ik heb geen idee.
Maar in ieder geval heb je prachtige jongen zeg!
Heb je al baasjes voor ze...?
Het gaat lekker verder hé met de leg... super hoor.

Liefs Manon

Marian

Hoi Ann,

Joh, nog steeds meer kooien erbij :o :D
Je hebt nu valkjes in alle soorten en maten hè!
En lieffff ook de e-tjes........en het d-tje ;)

Groetjes, Marian

hilde

ach wat zijn de fotooossss weer mooi

groetjesssss

Gerdy

ach gossie wat een schatjes..en dan die mini kuifjes zo lief..

fijn dat het verder allemaal zo goed gaat op helaas je oudste witje na..

sterkte ermee.

liefs gerdy

Dierenfreackske

Hoi hoi, Manon, wat gaaf dat je de foto's kon bekijken , en nee , ik heb nog geen reserveringen voorlopig, maar komt wel , heb geduld hoor! Maar ze mogen beginnen komen hoor, de reserveringen, de valkjes zijn allemaal te reserveren.

Hoi Gerdy, ja , het zijn schatjes he..., ja het is jammer van het oudste van Djonah en Yellow...de natuur is soms hard.

Hoi Hilde thx. voor het compliment he.

Hoi Anke ..ja he, die van jou anders ook wel,  :D :D :-* :-*
Grtjs Ann

Hoi Marian, de kooien zijn  voor de grote valkjes die naar een nieuw huisje gaan, en andere zodat mijn voiliere niet te vol gaat worden...grtjs Ann

Hoi , hier alles goed, al heb ik Emmy moeten bijpappen deze morgen, het jongste donsje van Ayko en Alix, loopt nog iets achter met de groei tegenover zijn broer en zussen.Maar komt wel goed hoor!

Grtjs Ann

*Yvon

Hoi hoi

De kleintjes zien er echt heeeeel lief uit !!  :-*
Is Princess al uitgevlogen ?
Nu maar hopen dat er wel reserveringen gaan komen hoor.  :)
Zou toch wel leuk zijn als er zich al een paar nieuwe baasjes/bazinnetjes zich aan komen melden.  ;)

Groetjesssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline

Nou .... zou zeker leuk zijn voor je, Ann, wat reserveringen.

ANders wordt je volière zo vol.

Je valkjes doen het super!!!!

Lieve fotootjes weer.

Trusten voor straks.  ;)

Groetjesssssssss  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Caroline, Yvon...ja natuurlijk he, hihi! Gelukkig heb ik kooien en ruime vooàr toch een 20 tal valkjes , de rest voorlopig in de voiliere he....in een ander gedeelte dan, zal meevallen dan gelukkig, ondertussen mogen er een paar mensen zich aanbieden he, hihi! Al is er een of twee iemand die een bont witmaskertje wil, toch al 2 voor een goed huisje.
Grtjs Ann

christa

wat een lekkere vogeltjes heb je toch!!
zo te zien gaat hier alles goed.
dikke knuf christa

Dierenfreackske

Hoi hoi even een update, sorry beetje te druk de laatste tijd, mooi weer, met Haeyley weg, en met vriendinnen op stap enz... dan de valkjes ...hondenschool,gaan eten, ...blablabla....al die dingen nemen toch veel tijd in beslag zodat ik er bijna niet toe kom om update's en foto's te doen... :-\ :-\

Dus even lekker een update nu ik tijd heb.

Deze morgen alles goed, Cody en Cleo zijn dus uitgevlogen, alle twee sinds gisteren, nu nog Cesar.

Daarnet gekeken, en bij Djonah en Yellow alle 3 hun donsjes dood....gewoon doodgebeten denk ik, ach zo erg, ik heb de tranen in mijn ogen hoor! Waarom doen ze dat toch, ....Bij een donsje waren er darmpjes uit de poep. Vreselijk hoor!

iK BEN ZO TRIEST  grtjs Ann

Marian

Och Ann, ik zou willen dat ik je wat kon troosten!
Wat triest de donsjes zo aan te treffen :'( :'(
De dierenwereld, de wereld, kan soms zo hard zijn >:(
Maar aan deze woorden heb jij nu niet zoveel.....

Jij bent mooi en puur, zoals deze bloem :-*

Liefs, Marian

Dierenfreackske

Hoi marian, thx voor de lieve woorden en steun,  ik vind het gewoon niet eerlijk, alles ging hier zo goed, en buiten het nestje van Nala en Xenia na was iedereen zo goed met zijn donsjes bezig

Misschien is er paniek geweest he. Ik begrijp het gewoon niet. Ga het blok maar weghalen nu. Liefs Ann

hilde

sterkte ann jammer van je donsjes   :'( stoute ouders dat mag niet  >:(

groetjes

(voor in de toekomst misschien voor een backup koppel zorgen nu je dat is overkomen )

groetjessssssssssssssssssssss