14 augustus 2025, 18:00:33

Nieuw boekje Suske-Wiske en de valkjesparade

Gestart door Dierenfreackske, 5 januari 2009, 18:57:28

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Ann,
Wat een leuk stripverhaal heb je gemaakt ;D
Schattig hoor Amore zo bedelen.
Hele leuke en mooie foto's ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Gefeliciteerd met het eitjes van WIske en Mysterie.

En inderdaad wat een leuk stripverhaal heb je gemaakt van Amore en haar papa.  :D

Groetjesssssssssssssssssssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi, Anke ...jaaaaa, het was een tijdje geleden, en ik had even zin in iets anders met de foto's, hihi! Grtjs Ann

Hoi Caroline, thx, fijn dat je genoten hebt en thx voor de felicitaties ook! Grtjs Ann

Hoi hoi,

Met de donsjes is alles heel goed , ze worden allemaal lekker warm gehouden en gevoerd. vandaag was het even heel druk hier, en ook naar het bos geweest, maar morgen ga ik het oudste donsje van Belle en Sky proberen ringen, ze zien er nog te klein uit vind ik en nog geen oogjes open te zien ook!
Ook al was er eentje 10 dagen. Morgen misschien he beter om te ringen, ik heb ze gewoon gelaten he!

Met de onsjes ( stekelvaskens van Fleur en Felix gaat het super , ze beginnen pennetjes en stekels te krijgen en al
heel klein beetje veertjes bij Bingo, Benji is 10 dagen jonger, dus komen nu stilletjes een kuifje en een beetje pennetjes ook
Met Amore en Angie gaat het goed. Angie is nog niet verkocht, dus als iemand een huisje heeft voor hem of haar, kan het nog.Zit hier ondertussen lief te fluiten en is bijna zelfstandig.
Met de valkjes gaat het super ook, Luna en Sonny kwamen dicht bij me trosgierst eten en ook de andere valkjes hebben lekker trosgierst gegeten vandaag, ook hebben ze allemaal verse groentjes, ( broccolli, witlof en worteltjes met bruin brood en eivoer gekregen, ook nieuw verse zaadjes natuurlijk en drinken he!
Er zijn hier veel nestjes

Even uitleggen he

Wiske en Mysterie hebben een eitje sinds gisteren of vannacht.
Pearl en Kenji hebben nu 3 eitjes en broedden goed, ook Crystal helpt mee met zus Pearl om te broeden.

Ayko en Alix hebben ook 3 eitjes nu en broeden ook heel goed net als de vorige keer!

Felix en Fleur hebben ook al 3 nepeitjes (steeds verwisseld met knikkers)en zorgen verder ook goed voor hun 2 minivalkjes.

Nala en Xenia broeden ook heel goed en verwacht volgend weekend donsjes.Het eerste.

Zo, dat was het even voor nu. Met iedereen gaat het verder super, de nieuwe valkjes voelen zich helemaal thuis bij de anderen in de voiliere...ook geen stress meer, Boy en Malou zitten appart nu....het blok is ook weg. De valkjes hebben het nu allemaal naar hun zin, Boy ging naar een nieuw adresje maar dat meisje haar ouders willen er niet om, en ja, ik ga hem niet brengen, ze kreeg hem al gratis dus....ga ik niet nog eens de benzine betalen ook he. Als ze niet spêciaal naar hier kunnen voor een gratis valkje, tja, dan moet Boy nog even wachten en wie weet gaat het ondertussen wel weer goed met hem. In juli moeten alle blokken leeg zijn en weg uit de voiliere want er wordt in juli gewerkt aan de garage voor een nieuwe omheining voorraan, een hekken en omheining zodat Haeley voorraan ook niet op straat kan lopen als ze in de tuin bloementuin is. Die moet ook nog aangelegd worden hoor.
Grtjs Ann

Sky en Belle zorgen supergoed voor hun 5 donsjes.

Anke

Hoi Ann,
Wat een uitgebreide update weer ;D
Er komen nog lekker veel donsjes aan bij jou!
Fijn dat alle koppeltjes het zo goed doen.

Jammer dat Boy nog geen huisje heeft.
Het gaat vast goed komen hoor!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

hilde

ja ann weer een uitgebreide update  en mooie foto's en er zijn nog donsjes op komst

fijn voor je

groetjesssssssssss

Sally

Hoi Ann,

Leuke foto's!!
Hihi, dat verhaaltje bij die foto's van Amore en papa vind ik echt wel geweldig!
Leuk verzonnen.

Fijn dat alles daar goed gaat, leuke update weer!

Groetjes

Marian

AAHHHH papa wilde zijn kleine meisje niet nog eens voeren :-\ ;)
Leuk verhaal heb je erbij gemaakt, Ann :D
Veel plezier en 'gepruts' met het ringen morgen :P ;D

Groetjes, Marian

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Caroline, jaa, had iemand maar nu kan ze niet komen, ouders willen niet een uurtje rijden voor een valkje, en dat terwijl het gratis was, ondertussen heb ik wel een paar andere mensen moeten afzeggen natuurlijk die ook graag Boy wilden, heb er ondertussen al terug gemaild, maar hopelijk willen ze hem nu nog, grtjs Ann

Hoi Marianne, jaa, wat een gepruts dat ringen, Benji haar ring was er weer af, heb het nu eindelijk weer gedaan, met een tandenstokertje het teentje er door gedaan, en hopelijk blijft het nu zitten, maar denk het wel, aaaaarch, de donsjes van Sky en Belle zijn nog iets te klein.

Hoi hoi, hier effe foto's van Angie, Amore, Bingo en Benji..grtjs Ann

Angie en Amore

Angie

Amore

Nu de jonkies van Fleur en Felix
Bingo

Benji

hilde

achhhhhhhhhhhhh
weer mooie lieve fotookesssssssss  ann

groetjesssssssss

Sally

Mooie foto's Ann!

Wat groeien je donsjes toch goed he.
Ze zijn super mooi!!

Dierenfreackske

Hoi Hilde en Sally, jaaaaa, ze groeien als kool he! Grtjs Ann

Anke

Hoi Ann,
Jaaaaaaa er zijn weer foto's hier om te bewonderen ;D
Mooi hoor ;D ;D
Groetjes Anke

Bello

Hoi Ann,

Ja als ze er geen uurtje voor over hebben om een valkje te komen halen dan is het maar beter dat je voor Boy een ander baasje zoekt.

leuk he de donsjes maar het gaat zoooooooo hard ;D

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Dierenfreackske

Hoi Dorothé...jaaaaa, vind ik ook, fijn dat je hebt genoten hoor!
Grtjs Ann

Hoi Anke,  ha ja, natuurlijk he, hihi!  ;D ;D ;D grtjs Ann