15 augustus 2025, 06:04:28

Nieuw boekje Suske-Wiske en de valkjesparade

Gestart door Dierenfreackske, 5 januari 2009, 18:57:28

« vorige - volgende »

Gerdy

Hoi Ann

wat een heerlijke update...en wat is Angie heerlijk aan het genieten in het zonnetje..

je foto's was echt weer een genot om naar te kijken..

en wat heerlijk dat de rest van je donsjes het goed doen..

heerlijk hé om van dat kleine grut te hebben.

gr gerdy

Dierenfreackske

Hoi Gerdy , jaaaaa, Angie was echt aan 't genieten hoor van het zonnetje, hihi! Jaaaa, het is heeeel heeeeeel leuk om dat kleine grut te hebben,  echt waar , nu weet ik waarom iedereen hier donsjes wil ,hihi.   Ann

hier nog een paar foto's van gisteren

Boy,Malou en Fleur aan 't slopen.

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Kim  ;D ;D ;D   Hoe is het weer bij jullie? Hier bewolkt  :-\
grtjs Ann

Kimm

strak helder met heel veel zon  ;D  :P

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Yvon

Hoi hoi

Oooohw Ann,wat heb je ons weer verwend met zoveel mooie foto´s !!   :-*
Wat leuk dat Angie op de arm gevoerd werd.  :D
Gelukkig gaat het ook helemaal goed met de kleine donsjes.  :)

Groetjessss vanuit het zonnige nederland   :D

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Sally

Mooi mooi mooi!!!

Hier is het ook zonnig hoor Ann. ;D

Dierenfreackske

Hoi hoi, hier nog steeds bewolkt  :P :P :P

Hoi Kim, Yvon, Sally, fijn dat jullie hebben genoten weer!

Hoi allemaal , hier een update-je

Met het kanarietje White gaat het niet zo goed, ik kan ze niet vangen met al die valkjes hier, en krijg ze niet te pakken, wat moet ik nu met haar? Ik zie dat haar pootje  vast zit  ergens aan het ringetje, ach ik wil het graag lokken in het sas maar het lut me niet, straks vast wel , ga nog proberen en ermee naar de va gaan, de arme schat kan maar een pootje gebruiken , hoe is dat nu misgegaan? Ach, grtjs Ann

Anke

Hoi Ann,
Ik heb weer genoten van je foto's ;D
Och het arme kanarietje.... Hopelijk kan je haar toch nog te pakken krijgen!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi hoi,

Hier nog even een valkjes update, met de valkjes gaat alles goed ,
Ayko en Alix gaan nog een nieuw nestje doen , ze wipwappen weer...

Amore zit nog steeds in het blok, maar zit voor het gat klaar om uit te vliegen , hihi, Ayko en Alix tonen haar hoe het moet , maar ze durft blijkbaar nog net niet, straks weer eens kijken,Ik ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren hoor!, niet lang denk ik , misschien vanavond of morgen??

Angie is nog te reserveren.

Met de drie B-tjes gaat het goed , ze worden goed verzorgd en gevoerd, morgen ook eens foto's van ze maken weer.

Hier ook Sky en Belle aan het( broeden, en Xenia heeft waarschijnlijk ook een ei , want Nala zit nu al heel de dag te broeden in het blok, ga straks eens kijken hoor!

Pearl en Kenji zijn ook een blok aan 't zoeken, benieuwd of ze nog eentje gaan hebben, en Mysterie en Wiske gaan veel in het huisje op de grond, , maar heb er iets op gevonden, het huisje staat nog op een ander of beter uin een groter iets zodat het van de grond staat.

We zien wel, hier wordt het straks eitjes werpen denk ik!
Sonny en Luna zitten weer samen op hun driehoeksschommel, hun lievelingsplaatsje.
Nottie zit gewoon op de takken te genieten van de zon, en Ashlaey  zit samen met Crystal, Pearl, Shadow en Silver in de schaduw, dan is er nog Lilly die bij Angie zat, Suus die stapel is op Luna,  Liefde op het eerste gezicht?

Chika heeft een beetje last van het warme weer, Silver zit bij het blok van Sky en Belle terwijl ze er beide in zitten.

Zo straks foto's

hilde

al een mooie update ann
kijk er al naar uit    naar de foto's die er straks zullen staan  :)

groetjessssssssss

Anke

Hoi Ann,
Leuke update :)
Ik zie het allemaal helemaal voor me ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Gerdy

heb je het kanarie-tje nog kunnen vangen?

wat een heerlijke uodat  weer en ik blijf me steeds verbazen dat jou foto's zo mega scherp zijn..

zoals gewoonlijk weer genieten.

gr Gerdy

Dierenfreackske

Hoi Thx , ook voor de complimentjes, vanacht niet zo goed geslapen, zat aan Chika te denken, maar deze morgen stond ik op en ik zag een lieve mooie normale Chika zitten op de stok, nog steeds op de zelfde plaats wel, maar ze ziet ze alweer beter uit, ik denk dat het iets met de warmte te maken heeft hoor, het was goed warm in de voilere, en k heb het al gehad dat Chika er lastig mee heeft, dus voortaan blijft ze effe binnen tot ze gegeten heeft en helemaal top is, ze heeft zelf al een beetje geluid gemaakt weer, nu moet ik ze zien eten he. Ik ga straks effe bellen naar de va, maar hij komt om 10 u. Als het mestonderzoek goed is en het is niet nodig om nog iets te doen, ga ik een gat in de lucht springen, met de andere valkjes gaat het heel goed, ze zijn al aan het slopen, grtjs Ann

Dierenfreackske

Hoi hoi,; het is me mijn dagje wel, daarnet een uurtje geleden drie donsjes van Felix en Fleur naar de da geweest in de buurt , hun poep was zo dik, ze konden niet poepen, hoe komt dat toch, hij heeft met een wattenstaafje een beetje nat gemaakt met warm water en dan met een spuitje met nog eensoort klein staafje een beetje vocht soort olie denk ik, in de poep , het gaatje een drupje erin, en ze konden een beetje poepen, hopelijk komt het goed;, het oudste , net gerings stond heel dik, geen foto's , was te veel in de war; ga deze namiddag het zelf doen, en dan foto maken, en ook van het spuitje dat ik heb mee gekregen, , goede vfent toch , ik moet het wel terug brengen maar kost 30 euro voor zo eentje, heb er eentje besteld. Ik begrijp het niet, gisteren was alles gelijk nog goed
??

Met Chika niets gevonden , waarschijnlijk de temperatuur last van hyperventileren bij hoge temperaturen, zal dus Chika binnen een paar daagjes terug zetten, eerst goed eten , grtjs Ann