15 augustus 2025, 16:11:16

Nieuw boekje Suske-Wiske en de valkjesparade

Gestart door Dierenfreackske, 5 januari 2009, 18:57:28

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi, hier alles kids hoor, vannamiddag was het zo'n 30 graden in de voiliere dus het raam open gedaan en ook de zonneschermen, en het was een licht heel licht aangenaam briesje vanuit het zuiden hoor! Dan lekker de valkjes gedouchd,  de nieuwe valkjes Lucky, Lilly, Nottie, Luna genoten ervan echt heel erg genieten , samen met de valkjes die het hier gewoon zijn, Alleen Ashley en Sonny  moeten nog even wennen aan het , maar dat komt wel , heel lichtjes van veraf ging wel , maar ze weren toen weer weg, foetsie!
Ik moest opletten dat er geen blok nat werd ook, dus deze neem ik volgende keer wel eens goed onder mijn plantenspuit!

Met de donsjes en minivalkjes ook alles goed hoor, de kleine donsjes worden goed gevoerd en de minivalkjes Angie en Amore ook nog hoor!
Vandaag wou NALA en Xenia in het blok van Angie en Amore, heb dan maar Alix en Ayko weer effe appart samen met hun jonkies gelaten, ze vonden het zeker niet erg , want ze hebben al een nieuw blok daar uitgekozen
Ze mogen zeker nog eens, ik had dat gezegd al dat ze nog een keer mogen, vind het zo spannend om te weten of Ayko witte donsjes kan hebben,; en ze willen zo graag weer.
Zo , dat was het weer , o ja, Sky en Belle hebben 4 eitjes nu
Grtjs Ann

Caroline

Gefeliciteerd met weer een donsje, Beauty, gaat het super bij je.  :D

Lief van je dat je Binky hebt vernoemd naar mijn Binky.  :-*

Uiteraard blijf ik het hier volgen.  :D

Liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Caroline, ik heb mijn Binky genoemd naar jouw Binky...
jammer genoeg heeft Binky het niet gehaald , ook Beauty niet,
deze morgen lagen ze ijskoud, bijna dood uit het nest,met volle krop, met de tranen in mijn ogen heb ik ze naar binnen gehaald en proberen redden, maar helaas, de natuur heeft het anders beslist!

Ik ben zo  verdrietig !! Grtjs Ann :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Kaatje

Hoi Ann,

Sorry dat ik al een tijdje niet gereageerd heb, ik ben op dit moment ook niet zo heel veel online en probeer elk zonnestraaltje mee te pikken op dit moment.

Wat is Angie een prachtig valkje geworden en wat zijn ze al groot geworden, wat gaat het hard  :o

Wat een verdrietig nieuws van Binky en Beauty en wat zal dit moeilijk zijn  :'( Neem het jezelf niet kwalijk want je hebt alles gedaan wat je kon.

Lieve Ann, ook hier heel veel sterkte met het verlies van Binky en Beauty. Ik denk aan je hoor !!

Liefs, Karin

Dierenfreackske

Hoi Karin , ja, Angie en Amore worden groot, ja, ik kon er niks aan doen he van bEAUTY EN Bynky, ik denk dat het erbij hoor aan valkjes opvoeden, het is ook hun eerste nestje en moeten ook nog veel leren he! Gelijk heb je dat je van het zonnetje geniet. Thx voor de steun hoor! Kan ik wel weer gebruiken nu! Grtjs Ann

☺ Pita ☺

Aaah gossie Ann lees het ook nu pas.
Lijkt me zo rot om je donsjes zo te vinden , bah!
Veel sterkte en dat er genoeg gezonde donsjes mogen komen bij je.
Groetjes Petra.

Sally

Hoi Ann,

Hier ook nogmaals sterkte met het verlies van binky en beauty!

Een dikke knuffel voor jou meid!

Ik hoop dat de andere 3 het voor de rest helemaal goed doen!!

Dierenfreackske

Hoi Petra en Sally, thx hoor,  ik hoop dat de andere donsjes blijven leven en groot mogen worden, vind het zo erg maar ik kon echt niks meer doen , heb alles geprobeert en ze hebben gevochten maar helaas! Thx voor jullie steun hoor.

Met de valkjes alles goed hier wel ,; ook met de andere donsjes gaat het goed hoor! Hopelijk blijft het zo , grtjs Ann

hilde

hey ann wat droevig nieuws van binky en beauty maar helaas ziet de natuur het soms anders
sterkte

maar er zullen vast nog donsjes geboren worden en dan ben je weer een beetje happy

groetjessssssssss

Gerdy

Hoi Ann..

wat balen van Beauty en Binky
het is en blijft altijd naar als je twee ukkies zo vind..maar de natuur werkt wel eens anders als dat wij zouden willen.

heel veel sterkte

gr gerdy

Marian

Oh lieve Ann, wat een droevig nieuws lees ik hier :'(
Wat zul jij je ziek hebben gevoeld toen je Binky en Beaty vanmorgen vond.
En hoe verdrietig zul je nu zijn :(
Wat je zegt, de natuur, ik kijk er zo ook tegenaan, in de grote natuur gaat het ook zo, papa en mama zijn moet je leren.
Ik wens je veel sterkte.

Liefs, Marian

Dierenfreackske

Hoi Gerdy, Marian en Hilde thx, voor jullie steun, het doet echt goed als je zo verdrietig bent, ik dacht zo dat het goed ging gaan nu ! Grtjs Ann

Caroline

Ach Ann ....

Heel veel sterkte met het verlies van je lieve donsjes.  :'( :'(

Rust zacht, lieve Binky en Beauty.  :-* :-*

Geven jullie mijn Binky en Fleur een knuffie??

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Caroline .zo jammer he, dan denk je dat het goed gaat en dan vind je dit , niet leuk, nu begrijp ik hoe erg je het vind als je zo je donsjes moet vinden he! Thx !! Grtjs Ann

Dierenfreackske

Hoi , met de drie overige donsjes van Felix en Fleur gaat het goed , ze worden goed gevoerd en maken het super goed, .nu is er nog Boefie, Benji en Bingo , ik hoop dat ze de donsjes goed groot brengen hoor! Ik vind het zo erg voor de kleinste twee donsjes, maarja, het is de natuur zeker...en opmdat er geen andere koppeltje net donsjes heeft kan ik ze er niet bij leggen he!
Sky en Belle zitten nog op hun eitjes tot eind april, dus daar kan ik ze ook al niet bij leggen, maar ik reken erop dat ze nu voor de 3 donsjes goed zullen zorgen, dat proberen ze alvast , want Felix ligt erop om ze warm te houden , gelukkig he
de andere valmkjes en kleine minivalkjes maken het goed, Ayko en Ayko zorgen nog goed voor hun grote lummels hier, nu worden het al echte valkjes hoor! Amore krijg nu goed haar veren ook! Super he, de andere valkjes maken ht ook heel goed. Ik hoop dat de andere nestjes het allemaal halen hoor! Maarja, het zijn allemaal onervaren koppeltjes e, heel jong ,grtjs Ann