16 augustus 2025, 06:36:23

Nieuw boekje Suske-Wiske en de valkjesparade

Gestart door Dierenfreackske, 5 januari 2009, 18:57:28

« vorige - volgende »

sabine

Gefeliciteerd met Bingo :-*
Leuke foto's  ;D

Prettig paasweekend!
Groetjes Sabine

Dierenfreackske

Hoi Sabine , thx meiss. Druk druk druk vandaag, maar wel tijd voor Haeyley en de valkjes! Hoi Hilde, thx hoor!

Hoi hoi, met de valkjes minivalkjes en het hele kleine donsje gaat het super goed !

De valkjes van Ayko en Alix worden toch nog w<el goed gevoerd hoor! Ik heb ze speciaal in de gaten gehouden vandaag ! Ze laten de minivalkjes nu wel lang alleen hoor!
Maar voeren doen ze nog goed!

Felix en Fleur verzorgen hun donsje heel goed ! Ik heb deze middag voedergeluidjes gehoord!

Ayko en Alix eten nog goed voor hun donsjes, mlet dit warme weer heb ik vanavond nieuwe verse groentjes gedaan en deze van vanmorgen weg gegooid!

Ik heb ook de valkjes een douche gegeven.

Lilly deed ook met haar vleugels ondersteboven, heel leuk vond ze dit! En fladderen met haar vleugels he!

Sky en Belle broeden ook heel goed en Silver helpt voor de uitkijk! Sky en Belle hebben intussen 3 eitjes.

Ik ga morgen ook kijken naar het blok van Fleur en Felix! Benieuwd of er een nieuw donsje ligt.

Luna en Sonny zaten gezellig samen op de driehoeksschommel en Nottie en Lilly hebben ook aan de verse groentjes gezeten, ze vonden het wel leuk , vooral Lilly, die was op stap met een takje van trosgierst.

Crystal en Pearl hebben Crystal en Luna kunnen het samen ook goed vinden. Pearl en Kenji gaan nu veel samen gaan spelen , wipwappen, slopen en slapen.

Suus stoort Wiske en Mysterie steeds als ze willen wipwappen, hihi, dan komt hij er atijd een stokje voor steken, whahaaa.

Silver en Chika zaten ook samen op de schommel en Silver fluitte voor haar! Maar het is zeker nog geen koppel hoor !

Zo , de foto's komen straks, eerst nog een paar andere van deze morgen

grtjs Ann

Sally

Hoi Ann,

Weer super super super mooie fotos allemaal daarzo!!!

Nogmaals proficiat met Bingo!! Wat een leuke naam toch!
Spannend of dr morgen een nieuw donsje ligt bij hun, fijn dat ze het zo goed doen hoor!!

Anke

Hoi Ann,
Wat zitten de valkjes lekker te smullen :)
Mooie foto's hoor!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Yvon

Hoi Ann

Ik heb heerlijk zitten genieten vvan de foto's !!  :D
Gelukkig worden de kleintjes allemaal goed gevoerd door hun pa en ma.  :D
Morgen ook een paasdonsje ?? Zou wel leuk zijn hoor.  :D

Groetjesssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Dierenfreackske

Hoi hoi, thx Anja Anke en Yvon, jaaaaaaaa  zelfs twee paaskuikentjes of donsjes hier vandaag. Leuk hoor!

Hoi hoi, vandaag keek in het blok, gisteren lag nog maar 1 donsje bij Fleur en Felix en vandaag waren het er 3 , en dus heb ik 2 paasdonsjes!

Vandaag geboren  BENJI
                           BOEFIE

Het zijn alweer 2 gele donsjes, dus zijn er nu bij hen 3 gele donsjes hoor! GRTJS Ann

Kimm

gaaf ann!!! gefeliciteerd met je paaskuikens :D  :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anke

Hoi Ann,
Wat leuk, hier ook al paasdonsjes ;D
Gefeliciteerd met Benje en Boefie!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke en Kim , thx hoor! GRTJS aNN

*Yvon

Hoi hoi

Zeg maar nee dan krijg je er 2.  ;D ;D

Gefeliciteerd met je 2 paaskuikendonsjes !!  ;D

Groetjessssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

hilde

proficiat met je donsjes

fijne paasdag

groetjes

hier zullen er ook wel zijn uitgekomen

Dierenfreackske

Hoi Yvon,  heerlijk toch , twee paaskuikens he! Grtjs Ann
Hoi Hilde , ik ben benieuwd hoor! Grtjs Ann

Christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**