Nieuw boekje Suske-Wiske en de valkjesparade

Gestart door Dierenfreackske, 5 januari 2009, 18:57:28

« vorige - volgende »

Gerdy

ik heb echt weer zitten genieten van je foto's..wat heb je toch een schatjes..
keuk is dat hé als ze steeds tammer worden..  en hailey..smelt wat een heerlijke lieverd.

gr gerdy

Dierenfreackske

Hoi Gerdy, ja leuk he, ik vind Hayley ook heel lief, ze is mijn alles, hihi!Grtjs Ann

Hoi Karin, Leuk dat je weer hebt genoten, en ja, het is heel fijn dat Fleur op mijn arm komt zitten, ze was tenslotte het wildste valkje hier. Ja, straks heb ik armen tekort voor al die valkjes, en straks komen er nog 3 bij in de voiliere, hmm en die zijn ook ontzettend tam, grtjs Ann

Shadow in de ring

Nala

Kenji

Djonah en Yellow

Kaatje

Hoi Ann,

Ik heb je de hele dag zowat gemist op het forum, ben je lekker druk geweest vandaag !? Je hebt ons in ieder geval weer verwend met foto's vandaag, een dagelijks genot om naar te kijken  :-*

Liefs, Karin

Valerie

Wat zijn bonte witmaskers toch mooi. :)

Die sleutel is wel erg populair eh?  ;D

Kimm

hihi hoi ann,

wil je nog even naar het boekje van sally gaan?  ;D  ;D  ;D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

♪ Marlies

Hoi Ann, ;D

Lucky eet al helemaal zelfstandig. Hij heeft deze week geen pap meer gehad en doet het prima zelf. :D

Sinds van de week heeft hij ontdekt dat hij kan " zingen ". ::)
Het lijkt meer een schorre kraai dan een nachtegaal, maar het begin is er. :P ;D

Nu nog even met Yvon af spreken wanneer het uit komt dat Lucky naar haar verhuisd. Zal wel na Dilana d'r operatie worden denk ik.

Ondertussen geniet ik nog lekker van Lucky's gezang. ::) :P

Groetjes Marlies ;)

Dierenfreackske

Hoi Marlies, wat gaaf dat Lucky al helemaal zelfstandig eet, en wat leuk dat ie begint te zingen, hihi! Geniet jij maar nog wat lekker van zijn gezang, Yvon zal wel verder met je afspreken he, ja, waarschijnlijk zal het wel na de operatie zijn van Dalita he, heel erg bedankt alvast voor de goede zorgen en voor het zelfstandig maken, ik ben zo fier op Lucky; en jij bent toppie hoor! Kwam Silke haar valkje Lientje ook niet van bij je ? Fleur is een dochter van Punkie en Lientje, dan is ze ook een beetje valkjesfamilie van je! Ik heb denk ik meer Nederlandse dan Belgische valkjes, hihi! Grtjs Ann

♪ Marlies

Hoi Ann, ;D

Silke heeft wel een valkje bij mij gehaald, maar dat is volgens mij niet Lientje.

Bij mij heeft ze een lutino popje kanssplit witmasker of bleekmasker gehaald. Ben alleen de naam kwijt. :-\

Dierenfreackske

:D :D :D :D :D :D :D
Aaaaaaaaaarch, da's waar, het zal een
ander valkje geweest zijn denk ik, thx
Grtjs Ann

Hoi iedereen, hier is alles goed, deze middag kwamen 6 valkjes zomaar op me armen en schouder zitten, nl. Pearl en Crystal, Djonah,Nala,Felix en Fleur was nog de eerst.
Suske en Wiske waren nog aan het dutten samen, met Mysterie, ik heb nog foto's gemaakt, en deze krijgen jullie nu al

Grtjs Ann

Crystal

Ayko

Djonah net voor ie naar me toe komt

Shadow wil ook komen omdat Crystal en Pearl al op mijn arm zaten, maar dierf nog net niet

Hayley

Dierenfreackske

Hoi iedereen, amai hoor, ik heb groot nieuws............................................
Felix en Fleur zijn beginnen wipwappen ,
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Grtjs Ann

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anke

Hoi Ann,
Wat een leuke foto's weer :)
Wahaha Felix en Fleur genieten ervan zo te zien ;D ;D ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kimm

hahaha nou dat ziet er erg gezellig uit ;D  ;D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Peggy

Superrrr Ann, wipwappende valkjes  :D en wat gaaf dat juist je wildste valkje als eerste bij je komt.
De scharrelende-valkjes foto's vind ik te gek. Je hebt erge mooie valkjes hoor en ik blijf erbij;  je voliere is prachtig.

Heb je pas een nieuwe hond?  wat een scheetje zeg ..een golden retriever,toch ?

gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Dierenfreackske

Hoi Anke........... ;D ;D ja ze zijn heel erg in love die twee,
hhi ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
grtjs Ann

Hoi Kim, jaaaaaaaa, heel gezellig!

Hoi Peggy, ja het is een golden retriever, en ze is nu 6 maand oud, een hele lieve hoor! Ze is niet bij me weg te slaan hoor! Waar ik ben is zij en omgekeerd.

Fijn dat je mijn voiliere mooi vind, grtjs

hier nog wat foto's

Djonah

Samen met Yellow