Nieuw boekje Suske-Wiske en de valkjesparade

Gestart door Dierenfreackske, 5 januari 2009, 18:57:28

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi hoi , et de valkjes en donsjes is alles goed hoor! Angie en Amore doen het uitstekend...en o ja, ik ga ze dan toch niet kunnen plaatsen zelf, ook omdat ik anders te veel familie heb van elkaar, dus ga ik van een ander koppeltje een valkjespopje houden , dus wordt het nog even wachten.Bang dat ik te veel familie bij elkaar heb. Is ook niet goed he, ik wil het graag zo houden met de valkjes,  hier zitten 4 van het zelfde nest he, ,  gelukkig allemaal met een onverwante partners. Een goed uitkijken met de jongen dus he!
Maar voorlopig blijven de jonkies als ze zelfstandig zijn hier samen in de kooi binnen tot ik een lief baasje heb waar ze terecht kunnen.

Met de grote valkjes gaat het ook super, ze hebben lekker gegeten, verse groentjes en verse aardbeien, eivoer, en ander eten, ik heb ook groen gevonden van paardenbloemen voor ze!
Felix en Fleurtje doen het ook goed , ze broeden goed op hun eitjes, dus verwacht ik tussen 10 en 12 april het eerste donsje van ze! Ik ben ook zoooooo benieuwd hoor!

Nala , Suske, Wiske, Djonah en Pearl hebben al bij me op mijn hoofd, schouder en arm gezeten , Mysterie heeft nog steeds geen eitje, ik za niet goed gezien hebben zeker, hihi!
Kan geen kwaad hoor, laat ze maar nog even wachten, nu Felix en Fleur binnen twee weken donsjes gaan hebben kan ik me lekker daarop concentreren en ze goed in de gaten houden;

Xenia,Nala, Sky en Belle, Malou, boy, en Djonah en Yellow maken het ook uitstekend, Chika ook hoor, en ze eet zo graag van de groentjes. Nala en Xenia zijn op de wilgentakjes aan 't spelen.Shadow , Crystal en Pearl zaten daarnet lekker samen op de schommel.

Foto's nu
Boy

Sky en Belle

Pearl

Sky

Chika

Silver

Kenji

Shadow

Djonah en Yellow

Fleur

Lieve White

Xenia

Yellow

Chika en Silver

Ayko en Fleur

Crystal

Mysterie

hilde

weer mooie foto's ann

deze week gaan we ook de donsjes ringen  ben benieuwd hoeveel loco en pareldje en ice en cube er hebben

groetjesssssssssss

sabine

Hoi Ann,

Wat een geweldige foto's met name van de donsjes natuurlijk. Wat is dat toch schattig, dat dons :-*
hihi missichien krijg je van  Felix en Fleurtje wel een paaskuiken ;) ;D

Groetjes Sabine

Sally

Hoi Ann,

Mooie foto's weer allemaal! Fijn dat het goed gaat met je 2 overgebleven donsjes.

Nogeens Sterkte met het verlies van Amigo, is altijd wel erg he :(.

Leuk dat de eitjes van Felix en Fleur allemaal bevrucht zijn!

Groetjes Sally

Dierenfreackske

Hoi hoi, daarnet naar de valkjes geweest , Amore en Angie worden goed gevoerd en de oudervalkjes maken het ook goed , Alix heeft daarnet haar bekkie vol gegeten voor haar en de donsjes en Ayko heeft de donsjes ook al gevoerd hoorde ik! Geen foto's van de donsjes vandaag , pas woensdag weer.... grtjs Ann

Belle

Chika

Silver

Belle

Marian

Hoi Ann,

Ach wat een lieve knappe valken heb je toch :D 8)
En weer zo mooi op de foto gezet!

Goh, ik las het net pas van Amigo, wat verdrietig.
Gelukkig gaat het met Amore en Angie erg goed.
Kun je al zien wat voor mutatie ze zijn?

Groetjes, Marian

Anke

Hoi Ann,
Sterkte met het verlies van Amigo :'(
Fijn dat het met de andere donsjes goed gaat.
Ik heb van je foto's genoten!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Prachtige foto's van je supermooie valkjes.  :D

FIjn dat het met de andere 2 jonkies wel goed lijkt te gaan.

Groetjessssssssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Marianne, dat kan ik nog niet zien , Angie is een wildkleur split bont en soplit witmasker of dominant pastel maar dat zie je pas na enkele weekjes he!Angie kan een man of pop zijn , is niet te zien,

Amigo is Lutino misschien dominant pastel, maar dat zie je toch niet , dus ga ik voor lutino pop

Grtjs Ann

Hoi Anke, thx, leuk dat je hebt genoten , grtjs Ann

Hoi Caroline, het lijkt inderdaad goed te gaan met de twee, donsjes , gelukkig, grtjs Ann

*Yvon

Hoi hoi

Nou van je valkjes genieten we ook hoor.  ;) :D
Ayko is ook een echt mooi mannetje hoor !!  :-*
De witte kanarie is ook echt mooi wit.
Speciaal badwatertje ??  ::) ;D ;D

Groetjesssssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Hermien

Ook ik kon gisteravond met geen mogelijkheid op de site komen en lees dus ook nu pas van Amigo. Triest, heel triest. Stertke!

☺ Pita ☺

Mooie foto's heb je neergezet Ann , en echt zielig van Amigo.
Groetjes Petra.

Gerdy

Hoi Ann..

wat heerlijk dat je twee donsjes het goed doen..

en die belle wat is ze mega mooi.

gr gerdy

Anke

Hoi Ann,
Hoe is het hier? :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Petra, ja .echt zielig, grtjs Ann

Hoi Hermien , thx  meid, grtjs

Hou Yvon.... ;D ;D ;D ;D ;D

Ik vind Ayko ook heel mooi hoor! Thx   Ann

Hoi iedereen,

Angie

Amore