Nieuw boekje Suske-Wiske en de valkjesparade

Gestart door Dierenfreackske, 5 januari 2009, 18:57:28

« vorige - volgende »

Kaatje

Hoi Ann,

Ik zie je in gedachte al helemaal met camera, kruik en handdoek naar de volière lopen. En natuurlijk niet te vergeten met hun dagelijks portie gezondheid, want verwennen dat doe je ze iedere dag  :-*

Ik ben ook ontzettend benieuwd naar de foto's die komen gaan, ze zijn altijd weer een genot om naar te kijken en wie weet krijgen we de donsjes, als het je lukt ook weer te zien.

Ze zullen ongetwijfeld flink gegroeid zijn  :D

Geniet er maar lekker van, hopelijk is het bij jullie lekker zonnig, zonder al teveel wind.

Liefs, Karin

Dierenfreackske

Hoi hoi, daarnet even gekeken, en het lutinootje Amore heeft haar ringetje nog om hoor!  :) De drie donsjes Angie, Amore en Amigo stellen het heel goed en Felix is mooi aan't broeden op 3 eitjes al, ik ben zoooo benieuwd wat er gaat uitkomen ook bij hen. Zondag ga ik Amigo ringen zo'n schatjes , ach ze zijn zooooo lief! Als Amigo is geringd ga ik ook van alle drie foto's maken, en het blok ververse, mooi verse nieuwe houtsnippers. Kunnen ze weer een weekje voort! Deze nm maak ik foto's van de valkjes maar eerst hebben jullie er nog een paar te goed straks. Grtjs Ann

Zyra

Hey Ann,

Een beetje laat, maar liever laat als nooit..

Gefeliciteerd met je donsjes!

Leuk he die donsjes! en wat een leuke namen heb je verzonnen :)
Ben erg benieuwd naar je foto's en zal vanaf nu proberen je dagboekje bij te gaan houden want ik lees wel veel maar reageer haast nooit  :-[

Groetjes Dees

mila

hoi Ann

geweldig de namen van de donsjes...

en foto's zijn altijd welkom ;D

groetjes
mila

Anke

Hoi Ann,
Jaaaaaaa foto's ;D ;D ;D
Fijn dat de kleintjes het zo goed maken :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Marian

Hoi Ann,

Fijn dat het goed gaat met de donsjes :D
En ik kijk ook uit naar je foto's van die donzige scheetjes :P

Fijne weekend, groetjes Marian

Dierenfreackske

Hoi Dees en Mila, thx voor het compliment, Morgen krijgen jullie de beloofde foto's, maar mijn battery is nu aan 't opladen he!

Hoi Anke, de donsjes maken het goed hoor, ben ook blij natuurlijk, grtjs Ann

Hoi Marianne   :D :D :D :D :D :D ;) ;) ;D ;D ;D

Hoi , foto's ,  kinderen niet toegelaten !!

Anke

Hoi Ann,
Wahahaha ze hebben het wel naar hun zin daar ;D
Yellow lijkt te glimlachten tijdens de daad ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke , inderdaad , dat vind ik er ook van , die laat het echt niet over haar hart komen hier, hihi! Grtjs Ann

*Yvon

Hoi hoi

Nou helaas kon ik geen foto's kijken.  :'(
Kinderen werd niet toegelaten.  :-\  ;D

Maar ik heb toch lekker stiekum gekeken.  :P :P
Het lijkt er zeker op dat Yellow iedereen uit zit te lachen op haar rug.  ;D

Groetjessss  Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Dierenfreackske

Hoi hoi Yvon, hahaha jij durft hoor meiss!  :-* :D :D :D ;D ;D
Grtjs Ann

Dierenfreackske

Hoi hoi, net de valkjes vers eten gegeven en drinken , ze hebben appel, komkommer, paprika, grof brood,en worteltjes , dat aales door elkaar. Ook hebben ze nog eivoer appart gekregen en gewoon valkparkietenzaad hoor!
Ze zijn al lekker aan 't smullen hier.

Ondertussen zaten sinds vorige week al 5 muisjes in de vallen, vandaag 2 trouwens. Brrrr. vervelende beestjes hoor!

Felix en Fleur broeden heel goed op hun eitjes, en er zijn er zeker 3 bevrucht van de 4 , ik kan het niet goed zien bij eentje. Maar zal waarschijnlijk ook wel bevrucht zijn hoor!
Ik ben zo benieuwd he wat er uit hun eitjes komt!
Nala en Xenia zijn ook steeds bij elkaar om te eten spelen kroelen, Chika is nog in de rui, en trekt tegenwoordig op met Silver en de bonte bleekmaskertjes Sky en Belle. en Kenji is bijna van de rui vanaf!
Met Yellow en Djonah gaat het ok heel goed , ze kroelen veel wipwappen soms, en zijn onafscheidelijk! Malou en boy zijn ook steeds samen om te kroelen, maar dan trekt Boy plots een veertje uit,  ach die Boy he! Mysterie en Wiske wipwappen ook nog steeds en blijven lekker een lief koppel.
Silver is heel zelfzeker geworden en beste maatjes met Sky, Belle en Chika en nog een paar, Shadow is steeds nog een schuchter valkje met met Crystal en Pearl schiet hij goed op.
Kenji zit ook dikwijls nu bij Pearl en Crystal en Shadow.

Suske is nog steeds Suske, eigenwijs, lief, speels en grappig
hij is nog vrijgezel ook! Maar vind het best zo met Wiske en Mysterie samen op pad!
Alix is nu in de voiliere aan 'tslopen, terwijl Ayko op het nestje zit, en Fleur verdedigd flink haar blok terwijl Felix aan het broeden is.

Vanmiddag nog eens proberen ringen , want de ringetjes zijn er weer af gegaan, verdorie, wat jammer, nu mag ik het weer opnieuw proberen, hoch , .Grtjs Ann

Anke

Hoi Ann,
Wat is het toch gezellig bij jou in de voliere :)
Gefeliciteerd met drie bevruchte eitjes bij Fleur en Felix!!

Succes met ringen vandaag, hopelijk lukt het nog.
Groetjes Anke

Dierenfreackske

Hoi Anke, ik hoop het ook,  thx hoor!  Grtjs Ann

Anke

Hoi Ann,
Ik mis je op msn :(
Groetjes Anke