Nieuw boekje Suske-Wiske en de valkjesparade

Gestart door Dierenfreackske, 5 januari 2009, 18:57:28

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Ann,
Gefeliciteerd met Aurora ;D
Stoer hoor dat je het eerste donsje alleen hebt geringd!!
Wat een schatje is het :-*

Gefeliciteerd met het eitje van Felix en Fleur!!
Het gaat goed bij jou hoor ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Gefeliciteerd met donsje 5 en eitje 1 van Fleur.  :D

Liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Sally

Hoi Ann,

Leuk dat het is gelukt het ringentje omdoen bij Angie he!
Leuke foto hoor, het is een schatje!

En gefeliciteerd met Aurora, nu is het gezinnetje compleet he!
Fijn hoor dat alles daar zo goed gaat.

En ook gefeliciteerd met het eitje van Felix en Fleur he! gaat goed daar hoor.  ;D

Groetjes Sally

Dierenfreackske

Hoi Anja, hihi , thx, ik ga er van blozen hoor! Grtjs Ann

Hoi Sally, ja, ik hoop dat het strakjes ook goed gaat bij jou! Het is je echt gegund meiss, grtjs Ann

Dierenfreackske

Hoi hoi, deze morgen de valkje verse groentjes, eib-voer, en zaadjes met pellets gegeven.Ze zijn al heerlijk aan het smullen hoor. Straks (deze nm.) eens controle doen bij Angie of het ringetje er nog om is. Ayko en Alix houden hun donsjes goed warm, en voeden ze ook goed! Dus met de donsjes alles goed denk ik, straks ook controle van de andere donsjes.

Felix broedt weer lekker op hun eerste eitje, en dat dat heel goed, Fleur broedt waarschijnlijk 's nachts ook goed.
Ik ben benieuwd welke donsjes er gaan uitkomen van hen ook!
Eerst maar hopen dat het eitje en de volgende gaan bevrucht zijn !Ik ben heel benieuwd ook. Daar ga ik wel geen donsje van houden.Als Angie een popje is, hou ik ze, , mijn eerste gekweekt valkje. De rest kan ik jammer genoeg niet plaatsebn hier, geen plaats en ook te veel familie anders.

Ik denk ook dat Belle in de rui is, er lag zo'n grijs met mooie kleurtjes zwart en geel in de voiliere.Mysterie heeft ook nog steeds geen eitje hoor, ik was waarschijnlijk te voorbarig.
;D ;D

Met de andere valkjes gaat het ook goed. Ze spelen lekker veel en slopen en eten goed.

Vandaag proberen om foto's te maken he, grtjs Ann

Anke

Hoi Ann,
Fijn dat het allemaal goed gaat bij jou :)
Joepie.... foto's!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi , even een misverstandje hoor, ik heb nog maar vier donsjes, het vijfde eitje ligt er nog hoor!
Maar ik denk dat het toch niet gaat uitkomen hoor!
Het ringetje is er ook niet meer aan bij Angie, dus ga ze toch opnieuw moeten ringen hoor!  En nog slechter nieuws is

Het kleinste donsje Angelo lag dood in het blok.Dus heb ik nu maar 3 in plaats van 4 donsjes! Ik vind het zo zielig he!Ik zag net ook Ayko en Alix samen uit het blok, hopelijk gaan ze hen andere donsjes nu niet laten liggen, dan geeft ik ze pap.
Zo , nu goed in de gaten houden he. Grtjs Ann

Anke

Hoi Ann,
Aaaach wat verdrietig dat Angelo is overleden :'( :'( :'(
Heel veel sterkte meis!!!
Rust zacht lieve Angelo :-* :-*
Groetjes Anke

Dierenfreackske

Hoi Anke, thx hoor
:'( :'( :'( :'( :'( :'(
Vind het zo zielig, had nog een beetje warm,
was ik maar iets vroeger gekomen, ach, dat hoort
zeker bij een nestje hebben? Ik hoop maar dat mijn andere drie lieve schatten het mgen overleven.
Aurora, zit ng in het ei maar denk niet dat het eitje zal uitkomen, waarschijnlijk is het niet bevrucht geweest, had de laatste twee niet goed gezien ook! Grtjs Ann
RUST ZACHT MIJN LIEVE ANGELO -TJE.

hilde

ach wat erg voor je ann

soms heb je dat dat er een kleintje sterft vind dat ook altijd heel erg

groetjesssssssss

Dierenfreackske

Hoi Hilde, jaaaaaa vind ik heel erg!  :'( :'( :'( :'( Maarja, de sterkste overleven he! Kom straks wel even bij jou kijken ook
grtjs Ann

Dierenfreackske

Hoi hoi, even wat foto's van Djonah gemaakt terwijl hij op de schommel zat, grtjs Ann

Djonah

Nala en Xenia

Silver Sky en Belle

Caroline

Ach gossie, wat sneu.  :'(

Heel veel sterkte, Ann.  :-*

Rust zacht, kleine Angelo.

Ik las dat het ringetje eraf was .... ik was er al bang voor .... meestal is het dag 8 ongeveer dat je kunt ringen. Afhankelijk of je grote of kleine jongen hebt natuurlijk.

Ook las ik dat je de kleintjes pap ging geven als pa en ma dit niet meer deden maar .... warmte is nu net zo belangrijk .... zeker met dit ontzettend slechte en koude weer.

Eigenlijk mogen de ouders nu nog niet allebei van het nest.

Als ze dit dit wel vaak en lang doen zul je de jongen onder een warmte lamp moeten gaan leggen.

Succes en heel veel sterkte meis.  :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

hilde

weer mooie foto's ann

groetjes
de eitjes van loco en pareldje zijn aant kippen

hopelijk vinden de donsjes de weg naar buiten

Anke

Hoi Ann,
Van je mooie foto's wordt ik weer blij :)
Groetjes Anke