Nieuw boekje Suske-Wiske en de valkjesparade

Gestart door Dierenfreackske, 5 januari 2009, 18:57:28

« vorige - volgende »

Anke

tik,piep,tik,tik,tik,piep,tik,piep,piep,tik ;D

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

BaUkJe

Wooooh Ann, wat lees ik nu.... Echt super!!! Ik hou je boekje (vanuit onze nieuwe chalet op ameland !;) ) mooi bij... zit nu op gratis internet.. hihi dus ervan nemen nou! ;)

Gerdy

Hoi Ann..

wat mega spannend bij je...misschien is het donsje er al...ik hoop dat je morgen vroeg een heerlijk klein donsje te zien krijgt.

fijn weekend

gr Gerdy

*Manon*

spannend Ann, hopelijk zie je morgenvroeg een heel mooi klein donsje...
En wat leuk.,. eindelijk kon ik weer eens foto's van je zien...  ;D ;D ;D mijn pc heeft kuren denk ik....   ;)

Liefs Manon

Rob S

Kaatje

Hoi Ann,

Ik zit hier ook met spanning af te wachten hoor ! Gisteren las ik dat er al een vleugeltje uit het eitje stak, dus als alles goed is gegaan dan moet je vandaag je donsje kunnen bewonderen  :D

Ik hoop dat we snel van deze spanning verlost zijn, owhhh wat ben ik nieuwsgierig en wat spannend allemaal voor jou !

Liefs, Karin

Anja

Goedemorgen Ann,

En? Is het donsje al uit het ei gekropen?
Spannend en leuk tegelijk hè.

Liefs,

Anja

Kimm

Hoi ann,

wij wachten..................... ;D  ;D  ;D
helemaal niet ongeduldig hoor  ;D  ;D

is er al wat?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Gerdy

en wachten...wachten...wachten is alles wat we doen maar geen berichtje nog van jou ..

gr gerdy

hilde

we wachten ann   in spanning  hihi   :)  :)  :)

Kaatje

Ik weet het niet, maar er bekruipt me een onaangenaam gevoel, ik hoop dat ik helemaal mis zit, maar dit is helemaal niets voor Ann, ik hoop dat er niks met Ann zelf aan de hand is, of het donsje  :'(

Anke

Hallo allemaal,
Ik weet dat Ann vandaag een hele dag naar zee ging :)
Ze wilde vanmorgen vroeg nog kijken maar dat is denk ik niet meer gelukt.
Ik denk dat we vanavond wel nieuws zullen krijgen.
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kaatje

Hoi Anke,

Bedankt voor je bericht, dit is gelijk een hele geruststelling  :D

Liefs, Karin  :-*

BaUkJe

Oehoeeeeeeeeeee is er al wat? We zijn hier wel allemaal heeeeeeeel nieuwsgierig! Ik denk dat het antw JA is! ;)

Marian

Ik doe lekker mee met nieuwschierig zijn ;D