Nieuw boekje Suske-Wiske en de valkjesparade

Gestart door Dierenfreackske, 5 januari 2009, 18:57:28

« vorige - volgende »

patty_dordtse valkjes

thnx kimm.

nog even ter aanvulling
Dit had ik overigens bij andere ook geschreven als er een discussie zou zijn van iemand van het forum.
hopelijk kunnen we op een normale manier verder gaan  :-*
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Anke

Hoi Ann,
Zet je msn eens aan :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Yvon

Hoi hoi

Dit is zeer zeker geen aanval op lieve Ann !!
We willen Ann en de donsjes alleen maar helpen.
We weten allemaal dat Ann heel erg lief en goed is voor haar dieren !!
Maar nu zien en lezen we dingen die niet helemaal kloppen of goed gaan/zijn.  ::)
We zijn hier om elkaar te helpen en zeker niet om elkaar de grond in te stampen !!
Dus Ann,met alle respect........ WEES NIET BOOS OP DE MENSEN DIE JE GOEDE RAAD EN TIPS WILLEN GEVEN !!

:-* :-*

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Dierenfreackske

Hoi Yvon, nee hoor, ik ben niet boos. en ik moet toegeven dat ik ook wel een paar donsjes af en toe pap gaf , en het niet bij vermelde he, sorry ook voor Caroline ne Carco , is wel waar dat ik een paar donsjes  een hele dag al papte, maar bij Murphy ook hij had gewoon een beetje pap gehad, en toen ik de andere 3 donsjes een papmaaltijd gaf (verkeerd van mij )
heb ik hem ook nog wat bij gegeven he, ook al was zijn krop niet heel erg gezkt, maar dan maar  1 spuitje omdat hij honger had dacht ik...en verdund ook; omdat ik dacht dat het beter zou zakken he ....ja heb dus eens een hele dag pap gegeven en 's avond terug gelegd om te kijen wat ze deden ....blijkbaar heb ik de fout gemaakt hoor, geefik nu toe he ....sorry, niet meteen gezegd voor de reacties, maar zal echt eerlijk blijven hoor ....wil het vooral weer gezellie houden, en ik ga er niet meer over zwanzen hoor !! 

Als ik pap , dan zeg ik het gewoon, nu lekker weer bij ma en pleegpa ...en ouders.... sorry , niet boos zijn he ...heb mijn lesje wel geleerd, sorry Carco en Caroline, begrijp het dat jullie boos waren omdat ik niet alles eerlijk zei ...geef mijn fouten toe hoor! Niet boos zijn daarvoor...zal echt niet meer gebeuren hoor...grtjs. Ann

patty_dordtse valkjes

Hoi,

Hartstikke goed Ann je bent een grote kanjes.
je doet je enorme best met alles en het is nu goed zo...

Kom maar weer eens met mooie fotokes  ;D

dikke knuffel kop op  :-*

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Larissa

Hey Ann

Ik kom je ff dikke knuffel brengen....hoe gaat het nu met je vogels en donsjes ?

Liefs Laris

*Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anke

Hoi Ann,
Fijn dat je nu hebt uitgelegd wat er werkelijk gebeurd is.
Je laat de natuur nu lekker zijn gang gaan, en wij gaan ons weer verheugen op mooie foto's van mooie gezonde donsjes :)
Groetjes Anke :-*

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Gerda

Hoi Ann en alle mensen die hier hebben gereageerd.
Ik denk dat naar aanleiding van dit soort gevallen het heel nuttig is om met elkaar van ideeen te wisselen (dus niet elkaar aanvallen) om de zorg voor onze valkjes zo optimaal te krijgen.
Alleen is het dagboekje van een individu niet de juiste plaats.
Daarom wil ik een topic aanmaken in het discussieplatform wat ik ook even sticky maak (dus staat bovenaan) zodat een ieder daar zijn verhaal kwijt kan .

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34511.new.html#new

Groet, Gerda

Dierenfreackske

Hoi Gerda, thx... vind dat een goed idee! Grtjs. Ann

Hoi, zand erover he ...het gaat goed hier ...net naar de voiliere geweest en alles is daar heel erg goed, hoor ergens donsjes voeren, maar niet bij Pearl en Kenji, waar zou dat toch zijn he, misschien bij Wiske al ,,kAN TOCH NIET ,,of Cleo en Winnie ,kan ook nog niet volgens mij,  effe chequen straks, eerst maar eten heb nog niks gegeten, grtjs. Ann ;D ;D ;D

Straks foto's hoor !!

carco

Hoi Ann

Mijn excuses als het allemaal nogal boos over kwam, maar net als Yvon al zei is het niet om je aan te vallen, maar om je te helpen.

Ik ben heel blij dat je dit nu inziet en de kleintjes bij de ouders terug gelegd hebt.
Laten die het werk maar doen en niet jij  ;)

Mag ik je alleen wel adviseren een digitale weegschaal aan te schaffen? De keukenweegschaal die je nu hebt is niet nauwkeurig en alleen daar al kun je veel problemen mee voorkomen.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Gerda

Hoi Ann,

Je krijgt hier van een ieder hartstikke goede tips.
Een digitale weegschaal is inderdaad een must. Ze zijn tegenwoordig niet meer zo duur.

Ik weet ook zeker dat de mensen die gereageerd hebben niet boos waren maar bezorgd en daardoor misschien wel geirriteerd. Dat heb ik zelf ook vaak. En geschreven tekst kun je op verschillende manieren opvatten.

Hopelijk keer op alle fronten de rust weer!
Groetjes, Gerda

Dierenfreackske

Ok,   grtjs. Ann

Heey, denk je dat ik geen digitale weegschaal heb dan ??Hahaha , dat was maar voor de foto ,  :P :P ::) ::)

heee is niets hoor, kan wel tegen een stootje, en was ook van mij niet eerlijk he ...evenveel fout he...maar zand erover, en ook ik kan me niet echt soms goed verwoorden, kwets ook niemand graag, en vind iedereen hier toppie, en bedoelde het echt wel goed....maar ja, we gaan gewoon door hoor! Grtjs. Ann

Kimm

hoi ann,

ik ben blij dat het weer rustig is hier. iedereen heeft het inderdaad heel erg goed bedoeld.
ik vind het ook klasse van je, wat je hierboven nog hebt geschreven.
ik ben dan ook blij dat de donsjes lekker bij de ouders gaan blijven.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Kim , natuurlijk , en nee ik ben niet boos, om zoiets ?? Nee, voelde me een beetje aangevallen he, maar misschien ook eigen schuld ?? Moet me maar beter uitdrukken he...en misschien beter gewoon gezegd he ...maarja, we kunnen niet alles terugdraaiien he .. aach voortaan haal ik ze alleen om te knuffelen, .grtjs. Ann