Nieuw boekje Suske-Wiske en de valkjesparade

Gestart door Dierenfreackske, 5 januari 2009, 18:57:28

« vorige - volgende »

*Yvon

Hoi hoi

Pfoeeeee.... wat een lief klein ukkepukkie.  :D
Ik ga meeduimen dat het kleintje het gaat overleven.
en alsnog gefeliciteerd met alle donsjes !!
Hoeveel ga je er nog verwachten ?

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline

Aah, jeetje, was je net op tijd ....

Mag ik vragen waarom dat andere eitje in de couveuse ligt?? Broed je nu ook eitjes uit in de couseuse?? Van de week was er toch ook al een donsje in de couveuse uitgekomen of eigenlijk niet .... deze moest je toch ook helpen??

Ik denk dat dit de reden is van het niet kunnen openen van de eitjes. Een couveuse is een ziekenkooi, geen broedmachine. In de couveuse is de luchtvochtigheid veel te laag waardoor de de donsjes niet meer zelf uit het eitje kunnen komen.

Ik duim voor je kleintje ....

Fijn weekend.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Jacoba

Hoi Ann,

Hoop dat het goed blijft gaan met je donsjes, wel klein hoor.
Ik laat zelf de donsjes bij de ouders tot ze zelfstandig zijn, maar heb een kooi in huis staan en doe ze daar na het uitvliegen steeds even in en dit bouw ik op. Dus ik kijk wanneer de ouders voeren en daarna haal ik ze een poosje in huis om even te knuffelen en te wennen aan een kooi. En dan doe ik ze weer terug in de voliere, en door de aandacht worden ze net zo tam. Als ze in de kooi zitten kan ik zie of ze al wat doen met het voer.

Veel succes met je donsjes.

Dierenfreackske

Hoi Caroline ...heb toch al alles verteld ... :D ;) ;)

Hoi Jacoba
Ik laat ook de donsjes bij de ouders hoor, lees maar in mijn boekie dan begrijp je alles ...grtjs. Ann

Hoi hoi ...de donsjes maken het goed bij de ouders en pleegouders .. ze worden goed gevoerd, en  warm gehouden, dus what's the matter?

Ik vind dat ik het redelijk goed doe op die manier ...heb gewoon 1 donsje gered, en het ander geholpen uit het eitje wat misschien niet zo'n goed idee was achteraf gezien, want misschien was het ook zelf uitgekomen he ??Maar uit fouten leer je toch, en het belangrijkste is toch, ze leven nog ...dus wat heb ik verkeerd gedaan ?? Is raar dat ik zo veel kritiek daarover heb vind ik ...is niet omdat ik een couveuse heb dat ik ga beginnen kweken of een broodfokker zou worden, want dat ga ik dan denken he......nee wees gerust ...ik heb het voorlopig effe opzij gelegd, en het laatste eitje (tweede trouwens die er nog lag) ligt er nog ...en dan niks meer, had ik toch in het begin gezegt?? Trouwens als het uitkomt, mag het direct bij de andere donsjes liggen bij Ayko en Alix dan .

Ik weet wat ik doe, en je doet toch alles om de donsjes te redden he ??   Ja met de valkjes gaat het ondertussen ook super....vandaag kattengras halen voor ze en de voiliere beetje poetsen , poepjes oprapen en Lucky knuffelen.....
en Ook met Charlie, Sonny, Luna en Zorro en Lilly krrijgen ook kattengras.

Ik ben nu te vroeg geweest maar de donsjes komen wel allemaal uit in de voiliere dus luchtbevochtigheid is goed daar, alle donsjes van ons witmasker bont koppeltje zijn uit en van Crystal , weet nog niet precies hoeveel hoor, en moet ook foto's maken ...nu maar hopen dat ze mooi opgroeien he ...grtjs Ann

patty_dordtse valkjes

ben heel benieuwd naar de foto's dikke knuf
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Dierenfreackske

Hoi , fototijd

Lucky

Suske

Amore

Lucky en Djonah lekker bij me

Djonah

Djonah en Yellow met korte kuif

Djonah

Yellow

Nala en Xenia

Crystal

Djonah

Alix

Amore

Lucky

Nottie

Ashley en Suske

Lucky

Lucky

Shadow

Belle (beetje geplukt)

Fleurtje en dochter Bingo

Lucky, Fleur en Bingo

Pearl

Shadow

Sorry geen foto's van donsjes vandaag, misschien morgen...grtjs Ann

patty_dordtse valkjes

Waar is kenji  ;D wilde die niet op de foto  :P
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Kimm

mooie foto's ann  :D is weer genieten hoor!!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Ik denk in het blok bij de donsjes he ... :P :P   grtjs. Ann

Hoi Kim...fijn dat je weer hebt genoten hoor! Grtjs. Ann

Anke

Hoi Ann,
Mooie foto's  ;D ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi AnkeN THX. 

Hoi hoi, met de valkjes en donsjes gaat alles goed, zelf het kleintje van gisteren , Noortje maakt het ook goed...ze wordt goed gevoerd....en Crystal ligt nu op de donsjes, ga dus niet meer storen, dinsdag gaat het warmer zijn en maak ik foto's
van de donsjes. Grtjs Ann

Anke

Hoi Ann,
Fijn dat het goed gaat :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke, ja hoor....   ;) grtjs Ann

Caroline

Mooie foto's, Ann.

Fijne zondag!!

En het was niet al aanval bedoeld hoor, puur als interesse en een tip. Sorry als je het anders begreep.  ::)

Groetjesssssssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Caroline,  maar weet ik hoor, ik denk dat ook niet   ;)
ik al goed hoor!  :-* :-* aaaaaa neee bedoel het ook niet slecht je ... 8) 8)   Ann

Hoi hoi, her alles goed, heb het eitje weg gedaan in de couveuse, dus kan ik nu dat ding effe opzij zetten....
Met de valkjes en donsjes gaat het super, morgen moet ik misschien het oudste donsje Mickey van Nala en Xenia ringen en dan maak ik zeker foto's hoor ....laat ze nu nog een klein beetje met rust zodat Ayko en Alix rustig op hun gemak kunnen zijn . Grtjs Ann