Nieuw boekje Suske-Wiske en de valkjesparade

Gestart door Dierenfreackske, 5 januari 2009, 18:57:28

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Ann,
Als ik jouw verhaaltjes zo lees hebben je valkjes het gewoon heel gezellig in jouw voliere.
Helemaal niet gek dus dat de twee valkjes hun vriendjes misten :)

Wat naar dat je vader last heeft van zijn hart.
Ga je donderdag met hem mee als jij voor onderzoeken gaat?
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kaatje

Hoi Ann,

Wat een heerlijke smulfoto's heb je geplaatst en wat worden jou lieverdjes toch elke keer opnieuw verwend  :D

Heb ervan genoten meid  :-*

amazingleeuwtje

Heej Ann kwist niet dat je grasparkietjes had ;)
Ik heb weer zoals altijd genoten van jou foto's

Hoop dat het meevalt met jou vader zijn hart Ann

Fijne avond Syl

Hermien

'k Heb weer heel veel foto's om van te smullen gezien, hier....

;D   ;D   ;D   ;D

Creatura

Hey Ann,

Leuke foto's weer hoor :) En inderdaad, het is zo gezellig bij jou in de volière, wie wil daar nou weg? ;)
Zijn jouw valkjes eigenlijk ook een beetje tam? Komen ze op je hoofd zitten bijvoorbeeld?

Leuk joh, de mutaties waar jij op hoopt :) Ik hoop voor je dat het heel goed gaat lukken met je kweekseizoen ;)

xx Renske

Dierenfreackske

Hoi Anke,Syl,Hermien,Karin, thx. voor de leuke reacties, neeee, ik wou wel mee gaan, maar dat wil hij niet, voelt hem anders waarzschijnlijk te oud, is nog maar 62 he...tja, hij wil altijd alles zelf doen he...ik weet daar gewoon niks van, hihi!

Met de valkjes gaat het super, Charlie fluit al van 's morgens, en weet dat hij altijd iets krijgt om te eten, zoals stukje appel, of blad sla, en is er gek op.

De valkjes gisteren hun groentjes met eivoer weg, vandaag vers, deze morgen, met groentjes...was - 10 deze morgen.....
straks snel drinken verversen, gisteren rond 4 uur in namiddag nog alle bakjes eten ververst, dus is tot 4 uur deze namiddag, moet ook nog plankjes mooi maken vandaag!

Grtjs.
;D ;D
Ann

Felix en Fleur

Felix

Fleur

Simba

Silver en Fleur

Simba en Nottie

Silver en Fleur

Simba, Silver en Fleurtje

Simba

Fleurtje

Benji en Simba

Simba

Felix en Fleur

☺ Pita ☺

Oooow wat een leuke foto's !!!
Ti's net een filmje :D
Grappig hoor erg leuk gedaan.
Groetjes Petra.

Saar

Leuke foto's Ann :D
Zo te zien zijn er nog een paar bij jou in de rui of niet?
En heb je inmiddels nog wat van Snakevega gehoord?
Groetjes Saar :-*

Dierenfreackske

Hoi Petra, thx. hoor! Ik vind het altijd leuk een serie foto's te maken, hihi! Grtjs. Ann

Hoi Saar, jaa, er zijn toch nog redelijk wat valkjes in de rui hier hoor! .......Neeee niks meer gehoord van die  ::) ::)grtjs. Ann

Kimm

Mooie foto's ann  :D

Jij hebt een mooi stel bijelkaar hoor. prachtig.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

hilde

mooie fotooooooosssssss ann tis altijd weer genieten van jou valkenfotooooossssss

groetjesssssssss

amazingleeuwtje

Dierenfreackske

Hoi hoi, thx voor de leuke reactie's haaa,mijn camera melf error card...dus moet ik de geheugenkaart eruit nemen,; en een nieuwe op doen, zal pas morgen zijn! Grtjs. Ann

Hier nog foto's die al geupload waren, geniet maar

Nottie

Anke

Hoi Ann,
Aaaaaah lieve Nottie :-* :-* :-*
Ik kom je alvast even een fijne dag wensen voor morgen ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke, jaaaaaa die lieve lieve Nottie, hij is zo'n schat, zou hem voor geen geld willen missen hier....hij is echt een gentle-valkje...hihi! En krijgt weer z'n mooie kuif terug, was al bang dat ie niet meer zou komen,  aaaaaaach die valkjes in de rui he, zo zijn er nog veel hier....maar ook al veel valkjes gedaan met de rui! Grtjs. Ann ;D ;D ;D ;D