Nieuw boekje Suske-Wiske en de valkjesparade

Gestart door Dierenfreackske, 5 januari 2009, 18:57:28

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

;D ;D ;D ;D ;D  nee echt waar, ik haat het soms als er virusjes op internet zijn he....vandaar ik het zo snel mogelijk oplos he! Met de feestdagen wel druk gehad en nu ook naar de da om mijn uitslag van de allergie tests die ze hebben gedaan bij mij! Komt vast goed hoor! Grtjs. Ann

Anke

Hoi Ann,
Fijn dat je er weer bent!!! ;D ;D
Ik heb genoten van je update en de foto's :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kimm

hoi ann,

moest je naar de dierenarts voor een allergietest  ;D  ;D   :P

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Anke, jaaaaa ben ook heel blij dat ik weer terug ben....
Fijn  dat je hebt genoten meisss !! Grtjs. Ann

Hoi Kim , ja hoor, op medicatie moest ik getest worden he, medicatie gekregen waar ik allergisch op reageerde, maar nu iets zoeken waar ik wel goed mee ben he! Ze vinden wel iets hoop ik!
Mijn bloeddruk stond te hoog, nu weer mijn hartslag te snel ...103,  da's iets te veel voor mij! Goed dat je het vraagt.
:-\  komt wel goed he ....   ;) ;) :) :) :) grtjs. Ann

sabine

Hoi Ann,

Ik ben blij dat ik weer je update's kan volgen met je leuke foto's ;D

Groetjes Sabine

Dierenfreackske

Hoi, de valkjes zijn  weer in hun nopjes, ze fluiten al van heel vroeg, zo rond 8 uur begint de eerste hier te fluiten, en om 9 uur zijn  ze al allemaal klaar wakker en aan het eten.

Als ik binnen kom komt Lucky al direct naar mij toe...hihi!

Deze maand komt waarschijnlijk Layla naar hier...ik kijk ook al uit naar haar komst hoor! Zondag is Ed jarig, dus gaan we samen naar de poel in Aalter, craene poel te aalter om te gaan schaatsen, uiteraard kan ik niet meer schaatsen, dus ga ik dan mert Haeley wandelen, 's morgens wel naar de hondenschool eerst, en 's avonds lekker gaan eten, voor zijn  verjaardan, Haeley mag ook mee, want ik ga wandelen, in de namiddag terwijl Ed en Matthias gaan proberen schaatsen, als er niet te veel sneeuw gaat liggen want dan is het te moeilijk!

Even terug on topic...De valkjes houden zich goed tijdens de kou, ze hebben geen wind in de voiliere en zitten lekker droog! Dus dat is een groot voordeel he...Het vriest toch een klein beetje want het water bevriest toch weer snachts, overdag ververs ik het ook regelmatig zodat ze geen koud water binnen krijgen he, is steeds lauw he.

Gisteren kwamen ook Fleur en Felix op mijn hoofd landen, dat doen ze altijd, en soms ook op mijn armen, Djonah komt tegenwoordig ook veel bij me zitten....Lucky is mijn allerliefste ventje he!

Hoop dat het snel een beetje zonniger wordt, is voor de valkjes ook nog leuker he! En ook dat het snel lente is, dan kan ik weer vogelmuur en andere lekkernij  zoeken voor hen, grtjs. Ann

fototijd

Mellissa

Twister en Noah

Noah en Twister, Noah links

Daar is iemand

Aaaaaaaa het is Mellissa en Roosje

Kom er maar bij , lekker gezellie

Gaaf

Heb je ook wat voor mij over??

jaja ...als wij klaar zijn  is het aan jullie

Ik zit hier goed

Twister en Mellissa, met terug haar kuifie

Is daar iets?

hilde

Dierenfreackske

Hoi Hilde, thx. meiss....fijn  dat je hebt genoten hoor! Grtjs
Ann

Kimm

mooie foto's weer ann  :D
op naar de lente he voor jou en de valkjes ;)

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Kim , inderdaad meiss... ;D ;D ;D....grtjs. Ann

anika_en_spirit

Hoi Ann,

Fijn dat je er weer bent!
Je bent meteen weer héérlijk komen binnenvallen met al die mooie foto's. Ik heb er weer van genoten!
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!

Dierenfreackske

Hoi Anika, jaaa thx, ben ook blij hoor! Super dat je genoten hebt van de foto's!!
Grtjs. Ann

Hoi, hier is het tweede deel van de foto's. Grtjs. Ann

Noah, Mellissa en Simba

Zeg, Noah, jij bent wel een vreetzakje hoor!

haha ...

He Simba, waar is je liefie

ok dan

Aaaach, even naar mijn ventje gluren, wat is ie toch mooi!

En ik heb honger

I'm in love

Dreaming

Anja

Hoi Ann,

Ik ben blij dat je er weer bent. Begon me toch zorgen te maken.

Ik heb weer genoten van je mooie foto's hoor.

Sterkte met alles.

Liefs,

Anja

Dierenfreackske

Hoi Anja , ik begrijp het heel goed dat jullie je zorgen begonnen te maken, maar is heel lief, maar ik ben echt nog
kiplekker, hmm...  ;D ;D ;D

haha, ja, maandag de uitslag over de allergie, en mijn bloed, jaja, dat is weer iets voor mij natuurlijk!

Ben ook zooooo blij dat jij er ook weer bent, ik miste je heel erg op het forum, alles was niet hetzelfde zonbder jou!

Maar je bent er weer en hebt er gelukkig weer zin in he! En de valkjes zijn  zo goed voor je....echt super dat je zo'n mooi nestje hebt.

Toppie he! Grtjs. Ann

Hoi iedereen, met de valkjes gaat het weer super.
Maar het is wel zo koud buiten, ik ben toch een paar keer gaan kijken, maar blijkbaar hadden ze er geen last van, 4 keer vers water gegeven vandaag, want het was sneller ijskoud he..... ik wil niet dat mijn valkjes kou vatten he....

Morgen naar da voor controle bij Haeley, en daarna foto's gaan maken, en natuurlijk eerst 's middags naar de valkjes om drinkwater te verversen en even bij hen te zijn .
Om 16 uur terug, dan terug vers waater geven, en dan is het pas om 8 uur morgenvroeg!

Want rond 17.u gaan de valkjes al slapen he!

Hier nog foto's !

Sonny

Zorro

Luna

Zorro

Amore

Princess

Videl

Noah

Heaven

Winnie

Silver

Videl

Angel

Heaven

Angel

Anja

Hoi Ann,

Hoe was het bij de dierenarts?

Als ik naar je foto's kijk dan zou je niet zeggen dat het winter is. Lijkt wel lente.