Nieuw boekje Suske-Wiske en de valkjesparade

Gestart door Dierenfreackske, 5 januari 2009, 18:57:28

« vorige - volgende »

Caroline

Hoi Ann,

Ik wilde net schrijven niet alleen afkicken voor jou maar ook voor ons, Ann zonder camera betekend voor ons geen foto's.

Maar .... gelukkig had je nog een voorraadje voor ons.  :D

EEn heel fijn weekend, meis.

Liefs Caroline  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

♪ Marlies

Ann, pas op met die klimop.
Op deze site staat bij planten dat deze giftig is. :-\

Dierenfreackske

Hoi Caroline....jaaaaaa dat is waar he,  ik heb een nieuwe, maar moest mijn batterij nog 24 uur opladen, dus is vandaag wel in orde hoor! Ik kan vandaag weer foto's maken he! Grrtjs Ann

Hoi Marlies, oei, is dat waar? In intratuin zeiden ze me dat het niet giftig is voor vogeltjes maar ga ze dan maar snel verwijderen hoor! Zal het langs de buienkant doen hoor! tHX VOOR DE TIP  Marlies!  Grtjs Ann

Gerdy

heerlijk om vandaag je nieuwe camera uit te proberen..

doet je msn het helemaal niet?

ff off topic..je kan de op site gratis download het programma
Spybot-searc downloaden die haal de meeste grote virussen eruit..dit programma kan je draaien wanneer jij denkt dat het nodig is.

gr Gerdy

ManjaV

Hoi Ann,

Wat plaats je altijd schitterende foto's. Zo mooi van al je valkjes. Groot complimentje van mij. :D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Dierenfreackske

Hoi Manja, thx voor de info, ga het eens proberen, grtjs Ann

Hoi Gerdy, nee, msn zegt dat mijn ww niet klopt, en kan het zelf niet veranderen, doe de instructies en hij stuurt geen nieuw ww op.  vervelend hoor!

grtjs Ann

Hoi , hier een kiekje met mijn nieuwe camera, de vuile vlekken heb ik hier niet meer, joepie, maar ik moet nog veel leren, ik heb nu een camera 1000 D en mijn vorige was 450D.

Grtjs Ann

Anke

Hoi Ann,
Gaaf dat je een nieuwe camera hebt ;D
Mooie foto's hoor!
Hmmm geen aanwijzing van wat je gedaan hebt. ;)
Het binnenhok schoongemaakt... heb je daar soms stiekum een blok opgehangen?? ;D
Ik mis je hoor op MSN :(
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke ik mis je ook op msn , het was net zo leuk !
Hahahaha ....hmmmm   ja ! Grtjs Ann

Anke

Hoi Ann,
Ja als in JA ik heb een broedblok opgehangen in het binnenhok? :P
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Marian

Hoi Ann,

Kicken 8)....een nieuwe camera, worden de foto's dan nog mooier??? ;)....dat kan toch bijna niet :P ;D...ze zijn al zo fraai 8)
Veel plezier ermee :D......laat ons er ook maar lekker van genieten :-*
JA....heb je al een broedhok geplaatst ??? ??? ;D

Fijn weekend, groetjes Marian

Dierenfreackske

Hoi Anke en Marianne, hmm  :-\ :-\ :-\ :-\  nja ...in de voiliere was het goed warmpjes hier, en jaaaaaaaa ik heb
3 broedblokken in het binnenhok, en ik weet niet of het goed of slecht is, maar ik kon het niet meer laten, ik wil ook donsjes  :P ;D ;D als ik al die schattge donsjes zie.Maar ja, ze hebben ze nog niet gezien he!
Ayko was weer aan 't wipwappen met Alix en Felix kwam er bij , toen was het spelletje uit! Grtjs Ann

Anke

Hoi Ann,
Wahaha dan had ik het toch goed geraden ;D ;D
Ik ken je te goed ;)
Hopelijk is het niet te koud om nu al met nestjes te beginnen in de voliere.
Succes hoor!!
Groetjes Anke

Dierenfreackske

Hoi Anke, neeee hoor! In de voiliere hier is het zeker niet zo koud, hihi! En wordt het nog koud , laat ik ze nog effe in het grote gedeelte zitten,  haha....hihi! Ja, je hebt het goed geraden Anke, hihi! Grtjs Ann

Kimm

ik dacht ook al, waar is ann op msn :D
ik hoop dat je er gauw uitkomt.

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Gerdy

hahaha ik dacht ook al..ik mis Ann op msn..ooo  ;D ;D ;D ik heb je niet op msn

veel succes met de broedblokken.

gr Gerdy